دانلود کتاب صوتی اصل گرایی با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصل گرایی اثر گرگ مک کیون

دانلود و خرید کتاب صوتی اصل گرایی

معرفی کتاب صوتی اصل گرایی

کتاب صوتی اصل گرایی نوشتهٔ گرگ مک کیون و ترجمهٔ روح اله خداوردی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی راه انتخاب درست در زندگی را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی اصل گرایی

اصل‌گرایی به‌معنای دنبال‌کردن اصلِ «کم‌تر، اما بهتر» است. اصل‌گرایان، انرژی و منابع خود را در فعالیت‌های کمی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا پیشرفت قابل‌توجهی در چند حوزهٔ اندک اما ضروری به وجود آورند. فرد اصل‌گرا درک می‌کند که ایجاد دستاوردهای مهم در زمینه‌هایی که بیشترین اهمیت را دارد، نیازمند موازنه‌های واقعی است؛ در مقابلْ فرع‌گرایان، یک‌مرتبه چندین پروژه را در دست می‌گیرند و در هر پروژه تنها به پیشرفت ناچیزی دست می‌یابند. سخت کارکردن لزوماً همیشه نتایج بهتری ایجاد نمی‌کند؛ به‌ویژه زمانی که شما برای موارد سختِ کم‌اهمیت کار می‌کنید.

کتاب صوتی اصل گرایی به بررسی نظم سیستماتیک اصل‌گرایی پرداخته و نشان داده است که چگونه هر کسی می‌تواند بفهمد چه چیزی کاملاً ضروری است و با تشخیص درست، زندگی موفقیت‌آمیزتر و هدفمندتری داشته باشد. با تمرکز بر روی «کمتر اما بهتر»، افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در یک مسیر، یک میلیون مایل پیشرفت داشته باشند؛ به‌جای اینکه در یک میلیون جهت مختلف، تنها یک میلی‌متر پیشرفت کنند. یک فردِ اصل‌گرا هرگونه تلاشی را برای انجام کارهای غیرضروری‌ متوقف می‌کند. با انجام این کار، او بر آنچه حیاتی است تمرکز می‌کند و متعاقباً به دستاوردهای مهمی در حوزه‌های اصلی کار و زندگی خود می‌رسد. این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند دقیق‌تر در زندگی تصمیم بگیریم و بدانیم به چه موضوعاتی بها دهیم و وقتمان را صرفش کنیم و از چه موضوعاتی بگذریم.

پس کتاب اصل‌گرایی یک کتاب برنامه‌ریزی یا مدیریت زمان نیست. گرگ مک کیون در این کتاب صوتی به مخاطب یاد می‌دهد که با توجه به معیارها و ارزش‌های خود دست به انتخاب بزند و از شلختگی ذهنی ناشی از کار و فعالیت‌های بسیار نجات پیدا کند. اصل‌گرایی مدنظر مک‌کیون ۳ مرحله (بررسی و ارزیابی، حذف و اجرا) دارد و این روش علاوه بر کار، قابل‌اجرا بر ابعاد دیگر زندگی (مثل روابط، درس و...) هم است؛ تا با استفاده از این اصول شلختگی ابعاد دیگر زندگی را هم سروسامان بدهیم.

شنیدن کتاب صوتی اصل گرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند مفید زندگی کنند و راه پیشرفت خود را درست بروند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گرگ مک کیون

گرگ مک کیون در سال ۱۹۷۷ در شهر لندن در انگلستان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت ارشد کسب‌وکار (Master of Business administrations - MBA) از دانشگاه معتبر استنفورد است، اما پیش از آن در رشته‌های روزنامه‌نگاری و ارتباطات تحصیل کرده است. گرگ مک کیون نویسندهٔ کتاب‌های خودیاری و انگیزشی است. مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده و به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سروصدای امروز، آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیستن، داشته باشد!

مک‌کیون در همهٔ پلتفرم‌های مجازی در دنیای امروز فعالیت دارد و محتواهایی ارزشمند و کاربردی تولید می‌کند. به‌طور کلی زندگی حرفه‌ای گرگ مک کیون وقف جواب‌دادن به این پرسش شده است که چه عامل یا مجموعه عواملی وجود دارد که نهایتاً باعث می‌شود بعضی از تیم‌ها و کسب‌وکارشان بدرخشند و به قله‌های بالاتری صعود کنند، اما این اتفاق برای بخش زیادی از افراد و کسب‌وکارها نیفتد و شکست بخورند. سبک و شیوهٔ منطقی و مدرنی که این نویسنده در کتاب‌هایش برای انتقال مفاهیم دارد، باعث شده که هر کتاب او پس از هر بار انتشار تا مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و وال استریت ژورنال قرار داشته باشد؛ به علاوه او یک سخنران قابل و سرشناس به شمار می‌رود و در کشورهای بسیاری مثل استرالیا، ایرلند، ایتالیا، بلغارستان، چین، کانادا، هند، انگلستان و ژاپن برای چند صدهزار مخاطب سخنرانی کرده است. تأثیر کتاب‌های گرِگ بر زندگی حرفه‌ای مخاطبانش چنان زیاد بود که خیلی زود سروصدای شهرت کتاب‌های او به شبکه‌هایی مثل اِن‌پی‌آر، اِن‌بی‌سی و فاکس هم رسید و با نویسندهٔ کارآفرین این کتاب‌‌ها مصاحبه کردند و مجله‌های معتبری مثل فست کامپانی، فورچون، پالیتیکو و اینک جلد خود را به او اختصاص دادند.

کتاب «اصل‌گرایی» و کتاب «آسوده‌گرایی» از آثار مکتوب گرگ مک کیون هستند.

معرفی نویسنده
عکس گرگ مک کیون
گرگ مک کیون

گرگ مک کیون نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی متولد انگلستان است و مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیست شدن، داشته باشد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان