دانلود و خرید کتاب مهره حیاتی ست گادین ترجمه علیرضا خاکساران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهره حیاتی اثر ست گادین

کتاب مهره حیاتی

معرفی کتاب مهره حیاتی

ست گادین در کتاب مهره حیاتی به شما می‌گوید که آیا در سازمان خود، غیرقابل جایگزین هستید یا خیر. آیا حیات یک سازمان به شما وابسته است یا خیر.

درباره کتاب مهره حیاتی

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ دلتان می‌خواهد زیر پای نظام صنعتی خرد شوید یا به آدمی تبدیل شوید که به باور همه‌ غیر‌قابل‌جایگزین است. می‌خواهید هم‌رنگ جماعت باشید یا سری توی سرها درآورید؟ اگر دومی را انتخاب کرده‌اید، این کتاب درست همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

این کتاب به شما می‌گوید آیا در کاری که انتخاب کرده‌اید مهره حیاتی هستید یا نه. آن آدمی هستید که مدیرتان بدون وجود شما مستاصل شود؟ اگر چنین نیست، چطور می‌توانید به یکی از مهره‌های حیاتی در کارتان بدل شوید؟

ست گادین در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه به مهره‌ای حیاتی تبدیل شوید.

مهره حیاتی همان افرادی هستند که توانایی‌های خاص و بالایی دارند. قوه ابتکار و خلاقیتشان بالاست و می توانند از آن برای کمک به کارفرمایشان استفاده کنند. این افراد همیشه احترام مافوق خود را دارند و یک عنصر کلیدی برای موفقیت سازمان هستند.

مهره حیاتی در سیزده فصل به بیان مطالب و عناوین اصلی مهره حیاتی بودن می‌پردازد و به شما کمک می‌تواند توانایی خودتان را برای تبدیل شدن به یکی از نیروهای حیاتی و مهم سازمان بالا ببرید.

کتاب مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مهره حیاتی کتابی تاثیرگذار است که شنیدن آن را به همه کارآفرینان، کارکنان شرکت‌ها و هرکسی که دوست دارد در کارش پیشرفت کند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین، سخنران حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییر است، او در ۱۰ ژوئیه سال ۱۹۶۰ میلادی به دنیا آمده است. ازاین نویسنده تاکنون کتاب‌های پرفروش و معروفی در جهان منتشر شده است. بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز، نجات‌یافتن کافی نیست، شیب و گاو بنفش از جمله کتاب‌های او است.

ست گادین همچنین به طور پیوسته کارگاه‌های گاو بنفش خود را خارج از نیویورک برگزار می‌کند. مقالات او هم در نشریات معتبر از جمله مواردی است که می‌تواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

نظرات کاربران

mahboob eshghi
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

لطفا نسخه epub رو قرار بدین که خوندنش راحت باشه

کاربر 1179470
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

ارزشش داره ۱۰ بار بخونی چون ازاین کتابهای زرد که موفق میشی نیست بلکه حقیقت هست. واقعا ازاین که زمان گذاشتم و خوندم لذت میبرم

mohammad sem
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

من این کتاب رو اول به صورت پادکست گوش دادم بعد نسخه چاپیش رو خوندم درکل به نظر من تاکید میکنم به نظر من متوسط بود چیزه زیاد خاصی نداشت خیلی کش داده بود میتونست حرفش رو کوتاه و مختصرتر

- بیشتر
شیمایی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

تو پادکست Bplus خلاصه ای از این کتاب جذاب رو شنیدم و آقای علی بندری اونقدر استادانه قسمت های مهم کتاب رو توضیح دادن که می‌خوام بخونمش 😊

Alizee
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

خیلی حرف زده

Imanmirbaha
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

سلام من این کتاب از طاقچه نخوندم و نمیتونم راجب ترجمه این کتاب نظری بدم من از پادکست بی پلاس خلاصه این کتاب شنیدم و خیلی برام مطالبش جذاب و قابل تفکر بود . پیشنهاد میکنم این کتاب بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان