دانلود و خرید کتاب اوهام ریچارد باخ ترجمه سپیده عندلیب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوهام اثر ریچارد باخ

کتاب اوهام

نویسنده:ریچارد باخ
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اوهام

کتاب اوهام نوشتۀ ریچارد باخ و ترجمه سپیده عندلیب است و انتشارات دوستان آن را منتشر کرده است. این رمان فلسفی نخستین‌بار در سال ۱۹۷۷ میلادی به انتشار رسید.

درباره کتاب اوهام

ریچارد باخ در کتاب اوهام و در قصهٔ این رمان نشان می‌دهد که مردی در آسمان ابری بر فراز مزارع ذرت ایلینوی، سرنوشتش را به‌دست پروانهٔ هواپیمای دوبالهٔ خود می‌سپارد. ریچارد باخ، خلبانی است که به دل آسمان می‌زند تا حقیقت‌های کهنی را کشف کند که پر پرواز روح آدمی را فراهم می‌کنند؛ حقایقی مبنی بر اینکه انسان‌ها برای اوج‌گرفتن و پروازکردن به هواپیما نیاز ندارند و حتی تیره‌ترین ابرها هم زمانی که خود را بر فراز آن‌ها برسانیم، معانی عمیقی را از خود نشان می‌دهند و اینکه منجی‌ها را در غیرمنتظره‌ترین زمان‌ها و مکان‌ها و از همه مهم‌تر در درون خودمان می‌توان یافت.

خواندن کتاب اوهام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای علاقمندان به ادبیات داستانی آمریکا و قالب رمان مناسب است.

درباره ریچارد باخ

ریچارد باخ در سال ۱۹۳۶ در ایلینوی به دنیا آمد. او از نوادگان یوهان سباستین باخ، آهنگساز بزرگ و مشهور آلمانی، بود. او در سال ۱۹۵۵ وارد کالج لانگ بیچ استیت شد. «جاناتان باخ»، یکی از فرزندان این نویسنده، کتابی به نام «بر فراز ابرها» درمورد رابطه‌اش با پدری که هیچ‌وقت او را نشناخت، نوشته است.

ریچارد باخ در هر حوزه‌ای که مربوط به خلبانی می‌شود، کار کرده است؛ مانند ساخت تصاویر متحرک در آسمان، نویسندگی و آموزگاری فنی هوانوردی؛ حتی مدتی نیز به‌عنوان راوی و همچنین خلبان نمایش‌های هوایی، در یک فیلم که بر اساس یکی از کتاب‌هایش ساخته شده بود، بازی کرد. این فیلم «هیچ چیز اتفاقی نیست» نام داشت. با وجود اینکه به هوانوردی علاقهٔ بسیاری داشت، همیشه دوست داشت بنویسد. یکی از معلم‌های ورزشش در دوران دبیرستانش به ریچارد باخ کمک کرد تا به توانایی‌های ذاتی‌اش پی ببرد. از سال ۱۹۵۹ او عقایدی درمورد یک پرنده که علاقه دارد محدودیت‌های اطرافش را بشکند داشت. منظور از این علاقه‌مندی، کتاب «جاناتان مرغ دریایی» است که فیلم آن نیز ساخته شده است. در تمام کتاب‌های او تقریباً از هواپیما به‌عنوان یک وسیله برای رساندن پیام استفاده شده است. او مذهبی به نام «مذهب پرواز» را تأسیس کرده است که پیروانی هم داشته است.

از کتاب‌های او که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند، می‌توان به «جاناتان مرغ دریایی»، «پندار»، «یگانه»، «گریز از سرزمین امن»، «هدیهٔ پرواز» و «فراسوی ذهنم» اشاره کرد که در بیشتر آن‌ها نویسنده با کمک احساس پرواز خواننده ارتباط خوبی برقرار می‌کند و درمورد شناخت خود، انتخاب و اختیار و درنهایت حقیقت زندگی بحث می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۸۰۰
تومان