دانلود و خرید کتاب قوانین قرن بیست و یکم پائولو کوئلیو ترجمه سیده فاطمه کشفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین قرن بیست و یکم اثر پائولو کوئلیو

کتاب قوانین قرن بیست و یکم

معرفی کتاب قوانین قرن بیست و یکم

کتاب قوانین قرن بیست و یکم نوشتهٔ پائولو کوئلیو و ترجمهٔ سیده فاطمه کشفی است و انتشارات عطر کاج آن را منتشر کرده است. این کتاب همراه با راهنمایی‌های کوچکی است که می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد و راه‌هایی آسان و اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ازبین‌بردن عادت‌های بد به شما می‌آموزد.

درباره کتاب قوانین قرن بیست و یکم

پائولو کوئلیو کتاب‌های راهنمای زیادی در طول زندگی خوانده؛ رفته‌رفته اشتیاقش برای یادگیری راهنماها بیشتر شد و شروع به ساختن دستورالعمل‌های خودش کرد که بر اساس مشاهداتش در زندگی روزانه است. وقتی از او درخواست شد که یک کتاب جدید منتشر کند با خود فکر کرد چرا همهٔ راهنمایی‌هایی که تا به امروز خوانده و نوشته را با هم جمع‌آوری نکند و انتشار ندهد؟

این راهنماها از قوانین یک جنگجوی راه روشنایی در طی مسیر زندگی‌اش در قرن بیست و یکم گرفته تا راهنمای سفرکردن به مفیدترین شکل در کنار عشقی که شاید از آن زخم خورده و درصدد التیامش هستید و یا معشوقی که خواستار جذب او هستید. شاید در این راه دچار بحران و یا دچار کمبود معنویت و آرامش شوید. پیشنهاد ما به شما کتابی است که هم‌اکنون در دست دارید.

خواندن کتاب قوانین قرن بیست و یکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران آثار پائولو کوئلیو پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. مادر او لیژیا خانه‌دار و پدرش مهندس بود. او در دوران نوجوانی آرزویش مبنی بر نویسنده‌شدن را با خانواده‌اش درمیان گذاشت؛ اما به دلیل مخالفت آن‌ها به مدرسه حقوق رفت. بعد از یک سال مدرسه حقوق را ترک کرد. او مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. در زندگی پر حادثه‌اش تجربهٔ بستری‌شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده‌شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد.

او پرفروش‌ترین نویسنده‌ٔ پرتغالی است که کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ٔ پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

بخشی از کتاب قوانین قرن بیست و یکم

«۱. تمامی انسان‌ها از یک خمیره هستند و باید تمام تلاش خود را برای متفاوت بودن انجام دهند.

۲. هر انسانی به وسیلهٔ دو امر ملاحظه می‌شود: عمل کردن و اندیشیدن؛ هر دوی این‌ها در یک راستا شما را به جلو هدایت می‌کنند.

۳. هر انسانی از دو چیز در دنیا بهره‌مند است: قدرت و استعداد. قدرت دقیقا همان چیزی است که انسان را به سمت سرنوشت سوق می‌دهد و استعداد، هدیه‌ای است که انسان را در راستای به اشتراک گذاشتن بهترین عملکرد با دیگران کمک می‌کند.

۴. هر انسانی فضیلتی خاص دارد و آن، قابلیت انتخاب کردن است. کسانی که از این نعمت استفاده نمی‌کنند عذاب می‌کشند و در این حالت، دیگران برایشان انتخاب خواهند کرد.

۵. هر انسانی حق انتخاب دارد که راه درست یا نادرست را برگزیند. اما می‌توانیم با این دید نگاه کنیم که همیشه می‌تواند کارآموز باشد و سرانجام پس از اشتباهاتی که از آن درس گرفته است، در مسیر صحیح زندگی خویش قرار بگیرد.

۶. هر کس تمایلات شخصی خودش را دارد و باید بر اساس آن‌ها زندگی کند و نباید از داشتن آنها و در میان گذاشتنشان با دیگران احساس شرم کند.

۷. هر کس افسانه داستان زندگی خودش را دارد که باید آن را دنبال کند و این تنها دلیل حیاتش در این جهان هستی است و این رویای زندگی شوق انجام هر کاری را در او ایجاد می‌کند.

*: بندهای اضافه شده: شاید شخصی افسانه‌ها و یا انگیزه‌های شخصی‌اش را برای خود منع کند اما منع کردن به معنی فراموشی نیست و بالاخره به محض این‌که زمان مناسب آن فرا رسد به سمت آن‌ها بازمی‌گردد.

۸. همهٔ مردها یک قسمت زنانه، و همهٔ زن‌ها هم بخشی مردانه دارند. هرکس باید درک درست و هدف‌مندی را در استفاده از بصیرت درونش داشته باشد.

۹. هرکس باید دو زبان را بلد باشد: زبان جامعه و زبان نشانه‌ها. زبان جامعه قابلیت برقراری ارتباط با بقیه را به ما می‌دهد و زبان نشانه‌ها قابلیت دریافت پیام‌های پروردگار را در ما می‌پروراند.

۱۰. هر انسانی حق روبه‌رو شدن با شادی را دارد. شادی چیزی است که شما را راضی و خوشحال می‌کند، هرچند دیگران از آن راضی و خوشحال نباشند.

۱۱. هر انسانی باید حتی اگر آتش خشم، در درونش شعله‌ور است، مانند یک انسان عادی، رفتار معقولی داشته باشد.

۱۲. تنها اشتباهات واقعی یک انسان موارد زیر هستند:

احترام نگذاشتن به حقوق دیگران، این‌که به ترس اجازه بدهید فلجتان کند، احساس گناه، این‌که کسی را باور کنید که ارزش خوب یا بد بودن اتفاقات زندگی را نداند و در نهایت، این‌که بزدل باشید!

نکته اول: ما دشمنانمان را دوست خواهیم داشت اما هیچ‌گاه با آن‌ها متحد نمی‌شویم. آن‌ها در مسیر ما قرار می‌گیرند تا قدرتمان را آزمایش کنند و ارزش مبارزه را به ما یادآور شوند.

نکته دوم: تمام ادیان در نهایت به پروردگار هستی ختم می‌شوند و همه قابل احترام هستند.

نکتهٔ افزوده: کسی که دین را برمی‌گزیند یک راه پرستش خداوند و درک اسرار آفرینش را انتخاب می‌کند. هم‌چنین او مسئول رفتار خودش در مسیر زندگی است، پس هیچ حقی ندارد که دینش را مسئول قدم‌هایی که در زندگی برداشته است بداند.

۱۴. هر اتفاقی که در زمان حال رخ می‌دهد روی آینده تاثیرگذار است و می‌تواند جبران اشتباهات گذشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان