دانلود و خرید کتاب رسالت روح کیم روسو ترجمه ویدا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسالت روح اثر کیم روسو

کتاب رسالت روح

نویسنده:کیم روسو
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رسالت روح

کتاب رسالت روح؛ چگونه به نور درون خود دست یابیم نوشتۀ کیم روسو و ترجمۀ ویدا کرمی است. این کتاب را انتشارات بهار سبز منتشر کرده است.

درباره کتاب رسالت روح

در کتاب رسالت روح، می‌خواهم به شما کمک کنم تا بفهمید واقعاً که هستید و چرا در این برهه از زمان، روی این کرهٔ خاکی حضور دارید. درست مانند دردست‌گرفتن نقشهٔ گنج، این کتاب شما را برای کشف‌کردن رسالت روحتان هدایت می‌کند. حقایق معنوی درمورد روح، قوانین معنوی حاکم بر روح و مطالبی فراتر از این‌ها در انتظار شما هستند.

قبل از اینکه شروع به خواندن این کتاب کنید، یک ماژیک های‌لایتر بردارید و در گوشه‌ای دنج بنشینید. کفش‌ها، کت، ساعت و هر چیزی که به بدنتان فشار وارد می‌کند را از بدنتان خارج کنید. فقط به خودتان و فضایی که در آن قرار دارید، توجه کنید. شلوغی‌های اطرافتان را فراموش کنید. وانمود کنید از کرهٔ دیگری آمده‌اید و هیچ تصوری دربارهٔ چگونگیِ زندگی روی این کرهٔ خاکی ندارید. وانمود کنید آموزه‌های محدودکننده‌ای که روح ما را به چیزهایی مانند مذهب، جایگاه اجتماعی و اقتصادی و انتظارات مبتنی بر جنسیت تقسیم‌بندی می‌کنند را هرگز فرا نگرفته‌اید. روح ما می‌خواهد؛ مانند یک عقاب اوج بگیرد. درواقع، می‌خواهم تمامی پنداره‌های خود را درمورد زندگی و مرگ کنار بگذارید و با ذهنی خالی، گشوده و به‌دور از شک و تردید، ایگو (نفس)، ترس و آشفتگی ادامه دهید. این‌ها چیزهایی هستند که باعث ایجاد پارازیت و هرج‌ومرج در ذهنتان شده و شما را از انرژی‌های خوبی مانند عشق و نیروهای الهی که در اطرافتان هستند، دور می‌کنند.

وقتی ذهن و قلب خود را باز کنید، از جریانی که وارد فضای خالی‌شدهٔ ذهنتان می‌شود، حیرت می‌کنید. چیزی که قرار است بفهمید، همان چیزی است که در عمق وجودتان نهفته است و از قبل، همهٔ آن حقایق را می‌دانید؛ اما دچار یک فراموشی اختیاری شده‌اید.

خواندن کتاب رسالت روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای افرادی که به مطالعۀ کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعۀ فردی علاقه دارند، مناسب و کاربردی است.

بخشی از کتاب رسالت روح

«شاید بپرسید این اطلاعات را از کجا به دست آورده‌ام. بخشی از آن، حاصل مطالعات شخصی خودم است و بخشی از آن هم، پس از پذیرا شدن برای دریافت پیام‌هایی از انرژی‌ها و جهان معنوی، به من انتقال‌داده‌شده است. من با موهبت‌هایی به دنیا آمدم که تا قبل از ازدواجم و قبل از اینکه مادر سه پسر شوم، از آن بی‌اطلاع بودم. یکی از موهبت‌هایم این است که می‌توانم زبان انرژی را ترجمه کنم. من می‌توانم انرژی درون پیام‌های قابل خواندن را حس کنم. این انرژی به طور پیوسته در درون و اطراف من و شما در ارتعاش است؛ من هر چیزی که بر روی آن تمرکز کنم را می‌بینم (یادتان باشد که هر چیزی از اتم ساخته شده و اتم‌ها، چاله‌های میکروسکوپی ارتعاش انرژی هستند). برخی از ارتعاشاتی که من حس می‌کنم، روح‌هایی هستند که قفس بدن خود را ترک کرده‌اند. با استفاده از چیزی که من آن را شهود می‌نامم، می‌توانم ماهیت این ارتعاشات و پیامی که ارسال می‌کنند را درک کنم.

حالا برایتان شرح می‌دهم که چطور اطلاعات را از روحی بی بدن (روحی که بدن خود را ترک کرده) می‌شنوم یا دریافت می‌کنم. این اطلاعات الزاماً به‌صورت شفاهی منتقل نمی‌شود. بسیاری از روح‌هایی که من با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنم، هم‌زبان من نیستند. برخی از آن‌ها هم، زمان نوزادی قبل از اینکه بتوانند سخن بگویند، درگذشته‌اند. اما وقتی با این روح‌ها ارتباط برقرار می‌کنم، در قیدوبند قوانین زمینی زمان و مکان و زبان نیستیم؛ ما فراتر از این محدودیت‌ها می‌رویم. روح‌ها، ارتعاشی بالاتر از ارتعاش ما دارند. برای برقراری ارتباط با روح‌ها، من باید سطح ارتعاش زمینی خود را بالا ببرم درحالی‌که آن‌ها، سطح ارتعاش خود را پایین می‌آورند. وقتی فرکانس ارتعاشی ما به یک سطح رسید، می‌توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. این فرکانس‌ها یا سیگنال‌ها با دستگاه‌های سنجش میدان الکترومغناطیسی قابل‌اندازه‌گیری هستند.

اگر سیگنال‌های تلویزیون، رادیو یا موبایل را در نظر بگیرید، می‌توانید میدان الکترومغناطیسی که توسط روح‌ها ساطع می‌شوند را نیز تجسم کنید. انرژی‌ای که آن‌ها ساطع می‌کنند باید از طریق مدیومی فیلتر شود که می‌تواند سیگنال‌ها را به‌درستی بخواند و پیام آن‌ها را برای اهداف سودمند منتقل کند. دستگاه‌های تلویزیون، مدیوم‌هایی هستند برای سیگنال‌های کابل‌ها؛ رادیوها هم مدیوم‌هایی هستند برای سیگنال‌های AM و FM و من هم مدیومی هستم برای سیگنال‌های روح‌ها. فکر می‌کنم این مثال، درک مسئله را راحت‌تر می‌کند.»

نظرات کاربران

هدیه 🪴
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

بی نظیر بود مشتکرم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
وقتی نمی‌دانید قدم بعدی چیست، کاری نکنید. هیچ کاری!
حسن منصوری
به زبان بسیار ساده، هر چیزی که عشق نباشد بر ضد عشق است. هرچیزی که بر ضد عشق باشد، مبتنی بر ترس است.
حسن منصوری
ممکن است در شرایطی متولد شوید که در زندگی پیشین خود از آن متنفر بودید فقط به این دلیل که یاد بگیرید چیزی که از آن تنفر داشتید را دوست بدارید و به ارتعاش بالاتری برسید.
حسن منصوری

حجم

۳۳۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۳۳۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان