دانلود و خرید کتاب پیمان پنجم دون میگوئل روئیز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیمان پنجم اثر دون میگوئل روئیز

کتاب پیمان پنجم

معرفی کتاب پیمان پنجم

کتاب پیمان پنجم نوشته دون میگوئل روییز با ترجمه فرزام حبیبی ‌اصفهانی در ادامه کتاب پرفروش و جذاب چهار میثاق نوشته شده است. این کتاب به ما کمک می‌کند با بهره‌گیری از خرد سرخپوستان تولتک، جهانی دیگر بسازیم. 

کتاب چهار میثاق تا مدت‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار داشت و این کتاب که ادامه دهنده راه آن و تکمیل کننده آن است حالا در اختیارتان قرار دارد تا به شما کمک کند دنیا را متحول کنید.

درباره کتاب پیمان پنجم

اگر کتاب چهار میثاق را خوانده باشید، می‌دانید که این اثر به چهار قاعده کلی زندگی انسان اشاره دارد. چهار اصلی که می‌تواند زندگی را دگرگون کند و انسان را در مسیر خوشبختی و مفقیت قرار دهد: این چهار اصل از این قرارند: با کلام خود گناه نکنید.

هیچ چیز را به خود نگیرید. تصورات باطل نکنید. همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید. حال، دون میگوئل روییز در این کتاب اصل پنجمی را به آن‌ها اضافه می‌کند. اصلی که به انسان‌ها کمک می‌کند تا به اصالت خود بازگردند و زندگی شخصی خود را به بهشت شخصی تبدیل کنند. نویسنده در این کتاب با پسرش همراه شده است تا به ما کمک کند جهانی دیگر بسازیم. جهانی که در آن باورهای اشتباهی که از دوران کودکی در وجود ما شکل گرفته‌اند شکسته می‌شوند و به انسان‌ها قدرت و توانایی زندگی کردن بدون محدودیت‌های دست و پا گیر را می‌بخشد. 

کتاب پیمان پنجم با زبانی ساده نوشته شده است و با کلماتی روان به ما می‌آموزد چطور تمام باورهای اشتباه را دور بریزیم. کتابی که در نهایت سادگی و مانند یک مربی در کنار ما است. همراه با ما گام برمی‌دارد و در هر قدم به ما راهنمایی می‌رساند تا باورهای محدود کننده را بشکنیم. به ما کمک می‌کند تا به همان اصالتی که در دوران کودکی داشتیم، برگردیم. این کتاب درک و آگاهی عمیق و متقاوتی را از خویشتن به نمایش می‌گذارد. 

کتاب پیمان پنجم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پیمان پنجم اثری مفید و جذاب برای تمام کسانی است که کتاب چهار میثاق را خوانده‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ذهنتان را از باورهای محدود کننده نجات دهید و دنیایتان را به بهشت شخصی خود تبدیل کنید. اگر دوست دارید در زندگی در این مسیر گام بردارید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

درباره‌ی دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی، متولد ۲۷ اوت ۱۹۵۲ است. او مدتی به عنوان جراح مشغول به کار بود اما بعد از تصادفی مرگبار از کار جراحی دست کشید. او سال‌های نزد مادرش ماند تا خرد تولتک‌ها بیاموزد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود. کتاب‌های دون میگوئل روئیز عموما درباره‌ی خرد و حقیقت وجود انسان‌ها است. از مشهورترین کتاب‌های او می‌توان به چهار میثاق اشاره کرد. این کتاب تا هشت سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. همچنین کتاب پیمان پنجم که در ادامه‌ی چهار میثاق نوشته شده است.

بخشی از کتاب پیمان پنجم

در آغاز، همه در برنامه است

از لحظه‌ای که متولد می‌شوید، پیامی را به دنیا ارسال می‌کنید. آن پیام چیست؟ آن پیام شما هستید، همان بچه. این حضور یک فرشته است، پیام‌آروی از بی‌نهایت در جسم آدمی. لایتناهی، نیروی مطلق، برنامه‌ای فقط برای شما و آنچه نیاز دارید تا همان کسی باشید که در نظر گرفته شده است، خلق می‌کند. شما به دنیا می‌آیید، بزرگ می‌شوید، جفت انتخاب می‌کنید، پیر می‌شوید و در پایان به لایتناهی بازمی‌گردید. هر سلول بدن شما برای خودش یک جهان است؛ باهوش است، کامل است، و برنامه‌ریزی شده است تا همان چیزی باشد که هست.

شما برنامه‌ریزی شده‌اید که شما باشید، هرچه هستید، و برای برنامه هم فرقی ندارد که ذهنتان گمان می‌کند که کیستید.

برنامه در ذهن فکور نیست؛ در جسم است، جایی‌که آن را دی‌ان‌ای می‌خوانیم و در شروع، به‌طور غریزی خرد آن را دنبال می‌کنید. به‌عنوان بچه‌ای خردسال، می‌دانید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را نه. چه وقت آن را دوست دارید و چه وقت نه. آنچه را دوست دارید دنبال می‌کنید و از آنچه دوست ندارید، دوری می‌کنید. شما غرایزتان را دنبال می‌کنید و آن غریزه‌ها شما را به سمت شادکامی، لذت بردن از زندگی، مهرورزی و رفع نیازهایتان راهنمایی می‌کند. بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

بدن شما کم‌کم رشد می‌کند، ذهنتان بالغ می‌شود و استفاده از نمادها را برای ارسال پیامتان شروع می‌کنید. درست همان‌طور که پرندگان زبان پرندگان را می‌فهمند و گربه‌ها زبان گربه‌ها را، انسان‌ها نیز از طریق نمادشناسی قادر به درک یکدیگرند. اگر شما در یک جزیره به دنیا می‌آمدید و تمام مدت به‌تنهایی زندگی می‌کردید، شاید ده سال طول می‌کشید، اما به‌هرحال روی هرآنچه می‌دیدید اسمی می‌گذاشتید و از آن زبان برای ارسال پیام استفاده می‌کردید، حتی اگر تنها به خودتان بود. چرا این کار را می‌کنید؟ خوب، درک آن ساده است و دلیلش باهوش بودن انسان‌ها نیست. علتش این است که ما برنامه‌ریزی شده‌ایم تا یک زبان خلق کنیم، تا نمادشناسی کاملی برای خودمان بیافرینیم.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

کتابی که باید خواند ولی؛ بدقت وبا حوصله، راهکارهائی برای زندگی بهتر وشناخت خود، چهارمیثاق ازاین خیلی بهتربود، کمی فهم جملات سخت ولی بهترین نتیجه گیری راداشت، باید خواند.

کاربر ۱۳۸۱۳۸۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

کتابی که بارها و بارها باید خواند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر از خودتان بپرسید که چرا گاهی احساس بدبختی می‌کنید، دلیلش این است برای خودتان داستان‌هایی تعریف می‌کنید که حقیقت ندارند اما شما آن را باور دارید. حقیقت این است که رؤیای شما تحریف شده است، اما خوب یا بد، غلط یا درست نیست زیرا چنین اتفاقی برای میلیاردها نفر می‌افتد. شما تنها کسی نیستید که در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید و این خبری خوب است
آدینه

حجم

۱۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان