دانلود و خرید کتاب سه پرسش (کتاب خرد) دون میگوئل روئیز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه پرسش (کتاب خرد) اثر دون میگوئل روئیز

کتاب سه پرسش (کتاب خرد)

معرفی کتاب سه پرسش (کتاب خرد)

خواندن کتاب سه پرسش (کتاب خرد) نوشتهٔ دون میگوئل روئیز و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید چگونه نیروی درونی‌تان را کشف کنید و به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

درباره کتاب خواندن سه پرسش (کتاب خرد)

چگونه می‌توانید فقط با پاسخ‌دادن به سه پرسش، زندگی‌تان را دگرگون کنید؟ در کتاب خواندن سه پرسش (کتاب خرد) با این پرسش‌ها آشنا می‌شوید و به این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود.

این کتاب از نویسنده و آموزگاری معنوی است که با دعوت شما به اندیشیدن دربارهٔ سه پرسش اساسی، شیوهٔ آزادسازی نیروی درونتان را به شما می‌آموزد:

من کیستم

واقعیت چیست؟

عشق چیست؟

دون میگوئل روئیز با الهام از خرد تولتک، راه زیستن همچون دلاوری همواره در صلح و آرامش را به ما یاد می‌دهد.

خواندن کتاب خواندن سه پرسش (کتاب خرد) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خواندن سه پرسش (کتاب خرد)

«برای شناخت اندکی بیشتر از دولت ذهن‌مان، بگذارید ابتدا به روش‌هایی نگاه بیندازیم که به واسطهٔ آنها زندگی‌مان سازمان یافته است. هر یک از ما در جامعه‌ای عظیم زاده شده‌ایم که بشریت نامیده می‌شود. در طول هزاران سال، انسان‌ها موفق شده‌اند گروه‌ها یا تمدن‌هایی را در گوشه و کنار این سیارهٔ خاکی تشکیل دهند. ما گروه‌هایی تشکیل دادیم تا بقا یابیم. ما قوانینی خاص را پذیرا شدیم ــ قوانینی مکتوب یا آداب و سنن ــ تا در آن جوامع نظم حاکم شود. بدنه‌های حکومتی را تشکیل دادیم که مردان و زنانی قابل احترام در آن به فعالیت پرداختند. شهرها و ملت‌ها را پدید آوردیم که هر یک توسط دولت‌هایشان فرماندهی می‌شوند. هر کشوری از اجتماعاتی کوچک‌تر شکل می‌گیرد که کوچک‌ترین آنها خانواده است.

خانواده نیز قلمرو خود را در اختیار دارد که براساس آداب و سنن از یک مرد، یک زن و فرزندانشان شکل می‌گیرد. البته نمی‌توان خانواده‌ای را تنها به یک شکل تعریف کرد ــ هر خانواده متشکل از افرادی متفاوت با سن و سال‌هایی مختلف است که گرد هم می‌آیند تا گروهی کوچک را برای آسایش و امنیت خود تشکیل دهند. یک گروه می‌تواند از دو نفر، یک دوجین یا بیشتر تشکیل شود. آنها به کمک یکدیگر خانه‌ای بنا می‌کنند که در امتداد روش زندگی‌شان است. هر خانواده‌ای براساس قوانینی اداره می‌شود که اعضایش بنیان گذاشته‌اند. هر خانواده‌ای قوانینی برای روش زیستن و رفتاری وضع می‌کند تا سبب هماهنگی بیشتر میان اعضای آن شود: «به‌سختی کار کنید»، «مراقب یکدیگر باشید» و «به یکدیگر احترام بگذارید.» همچنین برای سرپیچی از این قوانین مجازات‌هایی در نظر گرفته می‌شود. تصمیم‌گیری‌های کلیدی به‌عهدهٔ رئیس خانواده است که قوانین نیز به‌دست او وضع می‌شود و دیگران ناگزیر به پیروی از آن قوانین هستند.»

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
شما جسم خود نیستید، بلکه صرفآ نگهبان سلامتی و تمامیت آن به‌شمار می‌آیید
Herrmess

حجم

۱۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان