دانلود و خرید کتاب ذهن کسب و کار شماست جاگی واسودو (سادگورو) ترجمه مهشاد فولادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن کسب و کار شماست اثر جاگی واسودو (سادگورو)

کتاب ذهن کسب و کار شماست

معرفی کتاب ذهن کسب و کار شماست

کتاب ذهن کسب و کار شماست نوشتهٔ جاگی واسودو (سادگورو) و ترجمهٔ مهشاد فولادی است. انتشارات چوپان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ذهن کسب و کار شماست

کتاب ذهن کسب و کار شماست، با هدف ایجاد یک تغییر در شما نوشته شده است. نویسنده می‌خواهد شما از برده‌بودن ذهن، به داشتن مهارت در استفاده از آن به میل خود تغییر کنید. این کتاب که در ۱۹ فصل نوشته شده، پر است از شوخ‌طبعی و طنز بی‌نظیر سادگورو، همراه با یک سفر اکتشافی. جاگی واسودو (سادگورو) با ازبین‌بردن کلیشه‌های بیش از حد استفاده‌شده و همچنین تصورات نادرست درمورد توانایی فرد برای کنترل ذهن و داشتن افکار ناب، فراتر از اخلاق و توصیه‌های غیرعملی رفته است تا داستان فریبندهٔ ذهن را آشکار کند. او ذهن را «سیرک» نامیده است؛ جایی که می‌تواند شما را به اعماق جهنم درون خود ببرد، اما همچنین می‌تواند شما را به ارتفاعات بالایی برساند. این بنیان‌گذار و رئیس بنیاد «ایشا»، مستقر در کویمباتور در هند توضیح داده است که مدیتیشن نه‌تنها وسیله‌ای قدرتمند برای مهار توانایی‌های بی‌شمار ذهن است که توسط بیشتر انسان‌ها استفاده نشده، بلکه برای دسترسی به ابعاد عرفانی زندگی که کاملاً فراتر از اختیارات ذهن است، به کار می‌رود. سادگورو گفته است که کل فرایند یوگا این است که به فرد توانایی استفاده از ذهن به‌عنوان ابزاری برای رفاه و رهایی خود بدهد.

خواندن کتاب ذهن کسب و کار شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن کسب و کار شماست

««اگر شما واقعاً دچار توهم هستید، به این معنی است که چیزهایی را چنان قدرتمند در ذهن خود می‌سازید که واقعی به نظر می‌رسد. اگر آن را در ذهن خود ایجاد کنید و با آگاهی خود آن را تقویت نمایید، می‌تواند به یک فرایند زنده تبدیل شود.»

پرسشگر: چگونه می‌توان فهمید که آدم‌ها در حال توهم هستند یا واقعیت را تجربه می‌کنند، به‌خصوص زمانی که در مسیر معنوی قرار دارند؟

سادگورو: واقعیت می‌تواند بسیار غیرواقعی‌تر از توهم باشد. آنچه امروز عصب‌شناسان و فیزیک‌دانان در مورد آن صحبت می‌کنند بسیار افسانه‌ای‌تر از هر چیزی است که شما به‌عنوان افسانه می‌شناسید و خیلی عجیب‌وغریب است. هر زمان که یوگی ها در مورد این موضوع صحبت می‌کردند، مردم فکر می‌کردند که این چیزها عالی است. اما این فقط ادراک آنهاست و آنان فقط آنچه را که دیدند توصیف نمودند.

توهم به این معناست که شما آن‌قدر قوی چیزی را در ذهنتان می‌سازید که باورش می‌کنید و این خطرناک است. اگر واقعاً دچار توهم هستید، به این معنی است که چیزهایی را چنان قدرتمند در ذهن خود می‌سازید که واقعی به نظر می‌رسد. اگر آن را در ذهن خود ایجاد کنید و با آگاهی خود آن را تقویت نمایید، می‌تواند به یک فرایند زنده تبدیل شود.

کل علم تانترا یوگا فقط همین است. من می‌دانم که اگر کلمه "تانترا" را به زبان بیاورم، مردم به تمایلات جنسی آکروباتیک فکر می‌کنند. این واقعاً توهین‌آمیز است که افرادی که عموماً حداکثر برای یک یا دو ماه از هند بازدید می‌کنند، در تانترا «متخصص» شوند و درباره آن کتاب بنویسند.

تانترا در لغت به معنای «فناوری» است. فناوری برای ایجاد آنچه شما می‌خواهید. فناوری‌های فیزیکی که در اطراف خود می‌شناسیم، همه در مورد ایجاد موقعیت‌های فیزیکی آن‌طور که می‌خواهیم است. وقتی ذهن انسان سعی می‌کند آنچه را که می‌خواهد خلق کند، چیزهای زیادی را طلب می‌کند. اکثر اوقات اگر دعای شما مستجاب نشود خوش‌شانس خواهید بود؛ زیرا اگر همه دعاهای شما مستجاب می‌شد، زندگی شما واقعاً به یک فاجعه تبدیل خواهد شد.»

نظرات کاربران

کاربر ۸۵۰۳۷۱۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

کتاب خوبیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان