دانلود و خرید کتاب کد احساس بردلی نلسون ترجمه لیدا پورغفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کد احساس اثر بردلی نلسون

کتاب کد احساس

معرفی کتاب کد احساس

کتاب کد احساس نوشتهٔ بردلی نلسون و ترجمهٔ لیدا پورغفاری و سعید مهرجو است. نشر پرتا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کد احساس

کتاب کد احساس از جمله مهم‌ترین آثاری است که بردلی نلسون (پزشک، سخنران و نویسندهٔ آمریکایی) تألیف کرده است. او در این اثر درمورد احساسات به‌دام‌افتادهٔ انسان‌ها صحبت کرده است؛ احساساتی که به تکامل نرسیده‌ و فرصت بروز و ظهور پیدا نکرده‌اند، اما درون ما وجود دارند. نویسنده در اثر خود با استفاده از تکنیکی به نام «کد آبی»، به ارائهٔ راه‌حل‌هایی پرداخته که موجب شناسایی و سپس آزادسازی این احساسات در ما خواهند شد. کتاب حاضر از یک مقدمه و ۴ بخش تشکیل شده است. می‌توانید از «کد احساس» برای ایجاد تفاوت‌های چشمگیر در زندگی هر یک از اعضای خانواده و دوستانتان استفاده و قلب و ذهن خود را باز کنید. نویسنده شما را به سفر می‌برد و قوی‌ترین، کارآمدترین و درعین‌حال آسان‌ترین روش درمانی را که تابه‌حال ابداع شده است، با شما به اشتراک می‌گذارد؛ روش «کد احساس». کد احساس به‌نوعی خودیاری است که در بیشتر موارد نتایج و مزایای شگفت‌انگیزی را هم در ماهیت جسمی و هم عاطفی به‌همراه دارد؛ با این وجود، یک کشف نسبتاً جدید توصیف شده است و به‌طور کامل موردمطالعه قرار نگرفته است.

درباره بردلی نلسون

بردلی نلسون (Bradley Nelson)، نویسندهٔ کتاب «کد احساس» به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین متخصصان در زمینهٔ پزشکی انرژی زیستی و روان‌شناسی انرژی شناخته می‌شود. او از کالج لایف کایروپراکتیک کالیفرنیا مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده است. عمدهٔ شهرت او به خاطر ابداع یک روش خودیاری ساده و درعین‌حال قدرتمند به نام رمز بدن (Body Code) است که «کد احساس»، بخشی از آن محسوب می‌شود. بردلی نلسون روش‌های درمانی خود را در سرتاسر جهان آموزش داده و به هزاران پزشک در بیش از ۷۰ کشور گواهی استفاده از روش درمانی خود را اعطا کرده است. او که به‌عنوان سخنران و معلم شهرت بسیاری دارد، اکنون آموزه‌های خود را به‌وسیلهٔ سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش در دسترس مخاطبان بیشتری قرار می‌دهد. از بردلی نلسون کتاب‌های «رمز بدن» و «نقشه‌های ذهن» به پارسی ترجمه شده است.

خواندن کتاب کد احساس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کد احساس

«به همان اندازه که دوست داریم برخی از زمان‌های سخت احساسی را که پشت سر گذاشته‌ایم فراموش کنیم، تأثیر این رویدادها ممکن است به شکل احساسات به دام‌افتاده در ما باقی بماند. گاهی اوقات می‌توانیم آگاهانه این رویدادهای چالش‌برانگیز را به خاطر بیاوریم و گاهی اوقات نمی‌توانیم. اینکه شما یک رویداد دردناک را به خاطر می‌آورید یا نه، در واقع مهم نیست، زیرا ضمیر‌ ناخودآگاه شما به یاد می‌آورد و ما می‌توانیم با استفاده از کد احساسی به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. بسیاری از افرادی که از آسیب‌های شدید رنج می‌برند، سال‌های زندگی خود را مسدود کرده‌اند و تقریباً هیچ‌چیز را به‌خاطر نمی‌آورند، اما کد احساسات به ما اجازه می‌دهد تا ذهن خودآگاه را به‌طور کامل دور بزنیم.

در عوض، از ضمیر‌ناخودآگاه به اطلاعات حیاتی در مورد احساسات به‌دام‌افتاده دسترسی داریم. هر بار که احساسی را به دام می‌اندازید، در وسط هر حادثه آسیب‌زا که تجربه می‌کردید گیر می‌کنید. بنابراین به‌جای فراتر رفتن از لحظه‌ی عصبانیت یا یک حمله‌ی موقت با غم و اندوه یا افسردگی، این انرژی عاطفی منفی را در بدن خود حفظ می‌کنید و به طور بالقوه باعث ایجاد استرس فیزیکی و عاطفی قابل‌توجهی می‌شوید. اکثر افراد از این که می‌بینند چمدان عاطفی آن‌ها واقعی‌تر از چیزی است که تصور می‌کردند شگفت‌زده می‌شوند. احساسات به‌دام‌افتاده در واقع متشکل از انرژی‌های کاملاً مشخصی هستند که شکل و فرمی دارند. اگرچه قابل مشاهده نیستند، اما بسیار واقعی هستند.

آیا تا‌به‌حال احساس می‌کنید که زیر وزن چیزی دست‌وپنجه نرم می‌کنید که نمی‌توانید انگشت خود را روی آن بگذارید؟ شاید زندگی شما آن‌طور که انتظار داشتید پیش نرود. شاید تلاش‌های شما برای ایجاد روابط پایدار هرگز به نتیجه نرسد. ممکن است آرزو کنید که برخی رویدادها در گذشته‌ی شما هرگز اتفاق نیفتاده باشد، اما احساس ناتوانی در عبور از آن‌ها داشته باشید. حتی ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید که زمان حال شما به روشی مبهم و غیرقابل تعریف در گروگان گذشته شماست.»

در جستجوی کار
تریسا بیتمن
بررسی و طراحی فرآیند تصفیه بیولوژیکی در فاضلاب های صنعتی
امین آصفی
کتیبه خدایان؛ شرافت و افتخار
فرید سلیمانی
اتول‌خان و پهلوان پنبه
جمال اکرمی
‌‫استراتژی بین المللی سایبری بریتانیا ۲۰۲۲ میلادی‮‬‌‫
استیو بارکلی
خاطرات یک ژنرال
گابریل گارسیا مارکز
قصه هایی از جاده دیکاوو؛ جلد سوم
کیت دی‌کامیلو
زمزمه‌های من 1
فریده رستمی
Dokokin (kundin) tsarin mulki na jamhuriyar Mmusulunci ta Iran
گروه مترجمان
پر بزن بیا
مریم هاشم پور
شش حلقه جدایی
جان گوئر
تغذیه ورزشی کاربردی
هیتر هدریک فینک
اصل را نشانم بده!
مارکوس باکینگهام
جاده ای به ناکجا
دیو ایگرز
عفونت قارچی دستگاه تناسلی زنان
شیوا علیزاده پاسدار
اقتصاد عصب شناختی
موریس آلتمن
الیور تویست
چارلز دیکنز
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
انسان در جست‌وجوی معنا
ویکتور فرانکل
بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)
استر هیکس
وقتی نیچه گریست
اروین د. یالوم
خودشناسی
آلن دوباتن
رادیو راه (فصل اول، قسمت سوم) مسئله‌ مرگ و زندگی
مجتبی شکوری
انسان در جستجوی معنا
ویکتور فرانکل
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
بی حد و مرز
جیم کوییک
گفت‌و‌گوی اختصاصی با مجتبی شکوری
مجتبی شکوری
زندگی خود را دوباره بیافرینید
ساره حسینی عطار
رادیو راه (فصل اول، قسمت هفتم) انسان کافی
مجتبی شکوری
رادیو راه (فصل اول، قسمت پنجم) نشانی نبوغ
مجتبی شکوری
عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست
مگان دیواین
رادیو راه (فصل اول، قسمت چهارم) یک تاریخ امیدبخش
مجتبی شکوری
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۸۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان