دانلود و خرید کتاب پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه مسعود لعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه اثر مسعود لعلی

کتاب پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه

انتشارات:نشر بخشایش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه

کتاب «پیام هایی از ملکوت» دربردارنده گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه است. نیل دونالد والش یکی از یکی از بزرگ‌ترین معلمان معنوی معاصر و از پیشتازان موج بیداری روحی است و هدف گردآورنده این اثر ایجاد انگیزه در مخاطب برای مطالعه باقی آثار والش است. آثار والش را باید دائرة‌المعارفی از موضوعات مختلف در زمینه‌های خداشناسی؛ عرفان، رابطه‌ی انسان با خداوند، حقیقت روح، زمان، فلسفه‌ی خلقت، روابط انسانی، روابط بین‌الملل و رازورمزهای هستی دانست. وی در آثار خود به کهن‌ترین و اساسی‌ترین سؤالاتی که ذهن بشر را از بدو خلقت به خود مشمول کرده، پرداخته است. «گفتگو با خدا»، دو جلد کتاب «مراقبه گفتگو با خدا»، «دوستی با خدا» و «وصل با خدا» از اثار او هستند. کتاب حاضر داستان‌ها و جملاتی از نیل والش درباره موضوعات مختلف اخلاقی و معنوی همچون عزت نفس، پرهیز از خودخواهی، حقانیت، ارتباط با خداوند، امید، احترام به انسان‌ها، استقلال فکری و... است: «مردی، هر روز درحالی‌که از اوضاع کار در دفترش، دمغ و عبوس است، به خانه برمی‌گردد. او دیگر کارش را دوست ندارد. از رئیسش متنفر است، برای همکارانش احترامی قائل نیست و کل شرکت را تحقیر می‌کند. ولی او مرد زیرکی است و از آن‌جا که هنوز حتی کوچک‌ترین امیدی به پیدا کردن کار دیگری ندارد، به‌خوبی احساساتش را مخفی می‌کند. هیچ حرف ناخوشایندی نمی‌زند، انتقاد نمی‌کند، ضدیتی نشان نمی‌دهد و ظاهراً چیزی جز یک کارمند نمونه و وفادار نیست. بعد از این که ماه‌ها به این منوال می‌گذرد، از کار اخراج می‌شود. اخراج کارکنان اضافی. بگذار و برو. سردرنمی‌آورد. چه کرده که سزاوار چنین چیزی بوده؟ هیچ کار. پاسخ این است: هیچ کار. ولی کاری کرده که این وضعیت را به وجود آورده است. انرژی‌های منفی. او، گرچه مخفی و درونی، میدان نیرویی را خلق کرده که عواقبش به نحوی غیر منتظره دامنگیر او شده‌اند. این را باور می‌کنید؟ باور می‌کنید دلیل اتفاقی که افتاده این بوده است؟ به من اعتماد کنید. دقیقاً به همین صورت اتفاق می‌افتد.«انسان همان است که در قلبش فکر می‌کند.»

نظرات کاربران

نادر
۱۳۹۷/۱۰/۰۹

دوست داشتنی و عارفانه.

گردونه
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

کاشکی درطاقچه بی نهایت گذاشته میشد

سیما
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

شروع خوب وجذابی دارد چون مطابق تعالیم مسیح است بعضی نکاتش با مذهب ما هماهنگی دارد ولی هر چه پیش میرویم مطالب سطحی و دور از ذهن میشود .همین مسایل در کتابهای دینی و مذهبی خودمان خیلی بهتر بیان شده

- بیشتر
علی دهقان منشادی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

لطفاً دقت کنید! بنده یک محقق هستم. آقای والش یک مدعی دروغین هست. اول ادعای ارتباط با خدا می‌کند. بعد در یک برهه‌ای ادعای نبوت کرده است. الان هم که ادعای خدایی کرده است. دین ایشون بسیار منحرف و خود ساخته است که با خوانش‌های فردی

- بیشتر
محسن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

من کامل نخواندم ولی همان مقدار که خواندم شعاری و خالی از مطالب دقیق و عالمانه بود میتوانم بگویم یک منبر مکتوب است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانی به فردی دهی این است که به او توان و قدرت دهی تا به تو احتیاج نداشته باشد و برای چیزی نیازمند تو نباشد.
احسان رضاپور
صداقت، والاترین شکل عشق است.
حکیمی
تو برای خوشبخت بودن نیاز به هیچ‌چیزی بیرون از وجودت نداری.
حکیمی
احساس نیاز، قدرتمندترین نابودکننده‌ی عشق است. بیشتر شما تفاوت عشق و نیاز را نمی‌دانید، در نتیجه این دو را با هم اشتباه می‌گیرید و این اشتباه را هر روز تکرار می‌کنید.
حکیمی
هرچه نیاز تو به کسی کم‌تر باشد، بیشتر می‌توانی او را دوست بداری.
sajjad311
همه‌ی چیزهای خوب نصیب افرادی می‌شود، که از خود شکیبایی نشان می‌دهند.
حکیمی
تو اکنون و این‌جا فقط این لحظه، این دقیقه و این ساعت را نمی‌آفرینی. تو در این لحظه و در همین روزها و اوقات، در حال آفریدن بخش‌هایی از بقیه‌ی عمرت، هستی.
حکیمی
مردم همواره، رویدادهای خوب زندگی را شانس، اقبال، اتفاق، بخت، تقدیر و از این قبیل می‌نامند و از رویدادهای بد مانند توفان، گردباد، زلزله، و مرگ ناگهانی با عبارت « خواست خدا » یاد می‌کنند. رنج بردن راه خداوند نیست. بلکه علامت و نشانه‌ای مسلم است، که هنوز چیزی برای آموختن راهِ خداوند و چیزی برای به‌خاطر آوردن وجود دارد.
ماهک
ما انسان‌ها در راستای عقاید و منافع خویش، از زبان خداوند حرف می‌زنیم. « نیل دونالد والش »
معجزه ی سپاسگزاری
خدا را بهترین دوست خود بدان.
عاطفه

حجم

۲۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان