نظرات کتاب او؛ یک زن
کتاب او؛ یک زن اثر چیستا یثربی

کتاب او؛ یک زن

نویسنده:چیستا یثربی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۷ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Taha
مثل بقیه ی رمان های خانم یثربی،‌ درهم و برهم. شلوغ و پلوغ. راست و دروغ قاطی. با اندیشه های دینی و سیاسی ثابت قبلی. من اصلا نپسندیدم. انگار یک سری شخصیت را ریخته باشی توی قبلمه و هی هم زده باشی. جذبم نکرد. حتی با اینکه تا تهش را خواندم. اصلا هیچ جای داستان سیر منطقی ای به چشم نمی‌خورد. ازدواج های عجیب روابط غریب بچه های بی ربط یک عالمه انسان های با مشکلات روانی. همه در هم و برهم با یک عالمه راز و یک عالمه مشکل و یک عالم انسان هایی که به خاطر بقیه تقاص پس میدن و کاملا در داستان پذیرفته شده است.
بوک تاب
منطق هم نداشت... غیر معقول بود.
بوک تاب
واقعا، نظر منم همین بود. چرت و پرت.
hany razavi
دقیقا ،اصلا معلوم نبود چی به چیه،فقط می‌خوندم تمومش کنم ،اصلا از خواندنش لذت نبردم،پستچی خیلی بهتر بود،همینطور که به جلو پیش میری یه سری روابط مزخرف کشف میشه که اصلا به جذابیت داستان هیچ کمکی نکرده که هیچ حتی پیچیده تر کرده داستان هارو و باید بشینی فکر کنی کی با کی چه نسبتی داشت .
ندا
رمان خوبی بود .ولی تو راست و دروغ آدم سردرگم میشه .بعد نبود .
بهار۲۶۸۲۹۷۴
به نظرم خیلی گنگ و تخیل بیش از اندازه و درهم برهم بودنه داستان از اواسط کتاب خسته کننده بود و آشفته نوشته شده بود بی معنا هم تموم شد. با اینکه من تعریف این کتاب و شنیده بودم که خریدمش ولی متاسفتم از وقتی که برای خوندنش صرف کردم.
narges karimi
قلم خانم یثربی رو دوست دارم ، تشبیه های زیبایی دارد ، در زندگی شخصی هم ایشون زن بسیار قدرتمندی هستند اما متاسفانه این کتاب را از نظر داستانی دوست نداشتم ، هر چه جلوتر می‌رفتیم آدمهای زیادی وارد می‌شدند ، روابط پیچیده میشد ، همه به نوعی به شکل عجیبی به هم وصل میشدند ، افراد تعادل روانی ندارند ، آخر چطور یک دختر ۱۸ ساله وقتی که می‌بیند مردی او را داخل کمد زندانی می‌کند بیشتر عاشقش میشود ، پدرش چطور اجازه داده که او با یک گروه نامعلوم به وسط جنگل برود ، کلا عجیب بود و یک جاهایی اعصاب خرد کن ، زنها همه یا عاشق بودن یا مادری روانی ، یا چریک روانی ، اصلا شما یک آدم سالم توی رمان نمی‌بینید . به جز قلم نویسنده ، بقیه همه چیز افتضاح بود .
f70raha
سلام. من اصلا این کتاب رو نپسندیدم، علاوه بر غرض ورزی واقعا به دور از منطق و بی محتوا بود، معلوم نبود قراره رنج های یک زن رو بشنویم، معلوم نبود قرار درک کنیم آفت سیاست رو، هیچ چیز مشخصی نداشت و واقعا دوستی که گفتن شخصیت هارو ریختن تو قابلمه و هم زدن درست گفتن
بوک تاب
معلوم بود با غرض ورزی نوشته شده. واقعا غیر منطقی و درهم برهم بود.... پر از روابط احمقانه که آدم تو فکرشم نمیتونه اینقدر ساده لوحانه بنویسه...
mehregan
متاسفانه نویسنده خیلی خیلی درهم نوشتند و اصلا باور پذیر نبود و خواندن آن را پشنهاد نمی کنم
Milad Aria
اصلا جذاب نبود خیلی بدون توصیف و پراکنده نوشته شده
کاربر ۲۰۳۱۳۵۷
آخرش چی شد؟
لعل
کتابی سرشار از التهاب و استرس،روح و روان شما واقعا به هم می‌ریزد. داستانی سرشار از تعلیق و بیان بخشی از یک حقیقت یا روایت نادرستی از یک حقیقت در هریک از قسمت ها توسط یک راوی جدید،یا توسط راوی قبلی به شیوه ای دیگر و هربار شما را تا انتها دنبال یک حقیقت کشاندن. در کل به شخصه این همه اضطراب را در یک داستان نمی پسندم. اما در کل علیرغم داستان پر استرس و غم انگیزش نویسنده توانسته این کار رو پر کشش از آب دربیاره.

حجم

۲۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
۳۴,۶۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد