با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتیات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زنی از کوچه پشتی
«زنی از کوچۀ پشتی» فیلمنامهای به قلم چیستا یثربی( -۱۳۴۷)، نویسنده و روانشناس ایرانی است. این فیلمنامه پیش از این در قالب یک فیلم تلویزیونی در سال ۱۳۸۸ به کارگردانی علی توکلنیا نمایش داده شده است.
داستان کتاب، درباره زن نویسندهای است که دربرخورد با فالگیری که رویکرد و رفتاری کاملا متفاوت دارد مسیر جدیدی پیش رویش باز میشود.
در بخشی از کتاب میخوانیم:
«سارا کاشفی (ناشر و مترجم) به همراه دوست جوانترش، الهه فاضل، در کوچۀ تنگ بنبستی راه میروند. کوچه پر از چاله و ناصافی است و سارا که چکمههای پاشنهبلندی پوشیده است، به زحمت در کوچه راه میرود.
زمین یخ زده است و سارا گاهی در شرف افتادن است و دستش را به الهه میدهد تا نیفتد.
سارا: کجاست پس این خونه؟ عجب کوچهی مزخرفی!
الهه: بیا دیگه رسیدیم.
سارا: بهش گفتی که ما میایم؟
الهه: آره بابا، هزار بار...
سارا: ببین اگه شلوغ پلوغ باشه من تو نمیاما... یه وقت میشناسنم...
الهه: نترس، اونجا هیچکی به هیچکی کار نداره.
سارا: خب من خوشم نمیاد جلوی بقیه ازم حرف بزنه...
الهه: گفتم که... واسه ما شلوغ نیست. معمولاً این ساعت ظهر چون بچههاش میان خونه، کسی نیست.
سارا: چند تا بچه داره؟
الهه: دو تا دختر... خیله خب دیگه، رسیدیم...
زنگ را میفشارد.
صدای دختر از آن سوی خط: بله؟
الهه: ببخشید، مینا خانم تشریف دارن؟
دختر: شما؟
الهه: الهه هستم، فاضل... میشناسن...
در باز میشود.»
برای تجربهای بهتر در دانلود کتاب زنی از کوچه پشتی و خواندن آن، اپلیکیشن طاقچه را بهصورت رایگان نصب کنید. در اپلیکیشن میتوانید مطالعهی خود را شخصیسازی کنید و لذت خواندن و شنیدن کتابها را همیشه و همهجا تجربه کنید. علاوهبر دسترسی آسان، امکان خرید هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی با تخفیفهای ویژه و بهترین قیمت هم فراهم است.
مشخصات کتاب الکترونیکی
| نام کتاب | زنی از کوچه پشتی |
|---|---|
| موضوع | فیلمنامه |
| نویسنده | چیستا یثربی |
| انتشارات | سنجاق |
| سال انتشار نسخه فیزیکی | ۱۳۸۷/۰۱/۰۱ |
| فرمت کتاب | EPUB |
| حجم فایل کتاب | ۱.۸۹ مگابایت |
| تعداد صفحهها | ۱۱۰ صفحه |
| قیمت کتاب | ۲۵۰۰۰ تومان |
| برچسب | پرفروشهای تابستان ۹۵ |
عاشق ابر سپید![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
چیستا یثربی
مهمانچیستا یثربی
اول تو بگوچیستا یثربی
شازده سلیم و عاشقانه به روایت طلا صادقیچیستا یثربی
گاردنپارتی در برفچیستا یثربی
ماه از روی سکوچیستا یثربی
عشق در زمان ما: سه قصه روانشناختیچیستا یثربی
هیچوقت پای زنها به ابرها نمیرسدمرضیه سبزعلیان
عشق باریده بودچیستا یثربی
پریخوانی عشق و سنگچیستا یثربی
روژییارفریده خرَمی
زندگی شاید....! و عاشقانه تا هشت بشمارچیستا یثربی
ترانه شیرینلیلا سلیمانی
بهسازی رابطه ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
جان گاتمن
تمثال شاه شهیدفهیمه فیروزبخت
دارایی های مصنوعی و آینده تامین مالی غیرمتمرکز (جلد اول)سید نوید شهیدی نیا
بازاندیشی در مزیت رقابتیچام ران
هوش مصنوعی و تکامل سرمایه هوشمند، ظهور سیستم های مالی خودکار (جلد اول)سید نوید شهیدی نیا
دارایی های مصنوعی و آینده تامین مالی غیرمتمرکز (جلد دوم)سید نوید شهیدی نیا
هوش مصنوعی و تکامل سرمایه هوشمند، ظهور سیستم های مالی خودکار (جلد دوم)سید نوید شهیدی نیا
آینه تاریخمهدی یوسفی طاها
مکتب اشکن نیلوفر کنعانیان
اثر گلوله برفدکتر حمیدرضا واعظیان
نظر شما دربارهٔ این کتاب
نظرات کاربران
خانم دکتر چیستا یثربی;نویسنده و روانشناس حاذق: بسیار متشکرم ازینکه آثار ارزشمندتون رو که کلی بابتشون زحمت کشیدید;با قیمت مناسب و حتی رایگان در اختیار ما قرار میدید.پاینده و سلامت باشید.در پناه حق
کاش میتونستم هزارتاستاره بیشتربدم به این کتاب وبه قلم توانای دکترچیستایثربی،به هیچ عنوان نمیتونیدکتابورهاکنید،خودتونوبجای هرکدوم ازشخصیتهای داستان میبینیدوکاملا غرق در داستان میشید،لذت بردم بسیار،ممنون ازطاقچه برای این کتاب عالی😍😍👏👏👏🌹🌹
این خانم یثربی نمی خواد دست برداره؟این همه نویسنده خوب ایرانی داریم اون وقت مردم چسبیدن به داستان های مزخرف این خانم. شما یک داستان از سلمان باهنر و طلوعی بخونید دیگه نگاهم به کار های این نویسنده نمی کنید.سلمان...بیشتر
خواهش میکنم من خیلی دوست دارم کتاب های خانم چیستا یثربی رو داشته اما متاسفانه به دلایلی تمایل پرداخت پول رو ندارم هر چقدر هم که باشه لطفا کتاب های این نویسنده ی عزیز رو رایگان کنید
خوب بود .
جالب بود
خوب بود
خوب بود 🌹
بنظرم خیلی ساده و روان و درعین سادگی خیلی عمیق و صمیمی؛ خیلی راحت میشد تو ذهن تجسم کرد حالات و روحیات افراد رو. موفق باشید خانم یثربی
متوسط.هپی إند.روان.ساده . با همان اشکالات عقیدتی مرسوم در آثار یثربی.
سلام خدا قوت خیلی عالی بود امیدوارم همیشه موفق باشید منتظر نوشته های خوب بعدیتون هستم
درود مثل همه نوشته های خانم یثربی خیلی خوب بود پاینده باشید بانو
خیلی عالی بود با اینکه قبلا فیلم رو دیده بودم ولی با اشتیاق تموم داستان رو خوندم و لذت بردم وقتی که فیلم رو میدیدم نمیدونستم که نویسنده فیلمنامه خانم یثربی بودن
زیبا بود؛لذت بردم.پاینده باشین خانوم یثربی عزیز.♥
عالی بود مثل همه کتابهای خانم یثربی!!