دانلود کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی با صدای مرجان عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی اثر سایاکا موراتا

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی

کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی نوشتهٔ سایاکا موراتا و ترجمهٔ مسعود فقیه است. مرجان عابدینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی روایت دختر جوان ژاپنی‌ای است که همیشه اطرافیانش از رفتار عجیب او ناراحت هستند.

درباره کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی

نویسندهٔ کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی، ۱۸ سال در یک فروشگاه به‌شکل نیمه‌وقت در شغل فروشنده فعالیت کرده است. سایاکا موراتا خاطراتش را در کتاب صوتی حاضر نوشته است. این کتاب موفق به دریافت مهم‌ترین جایزهٔ ادبی ژاپن یعنی «آکوتاگاوا» شده است. در این داستانْ دختر جوان از کودکی مداوم از طرف خانواده و دوستانش تحت‌فشار است که رفتاری عجیب و غیرعادی دارد. او در یک شغل نیمه‌وقت در یک سوپرمارکت مشغول به کار می‌شود و کم‌کم می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند و به نظر عادی بیاید، اما با آمدن فروشندهٔ دیگری به سوپرمارکت همه‌چیز تغییر می‌کند. دوستان و خانواده‌اش مدام او را برای مجرد و بدون فرزند بودن تحت‌فشار می‌گذارن. «کیکو» برای حل این مسئله تصمیم عجیبی می‌گیرد.

شنیدن کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ژاپن و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سوپر مارکت شبانه روزی

«وقتی به کار بدنی مشغول هستید، بالاخره روزی فرا می‌ٰرسد که شرایط جسمی‌تان دگرگون می‌شود و شما دیگر به‌دردبخور محسوب نمی‌شوید. هرقدر هم که سخت کار کنم، هرقدر هم که قابل‌اتکا باشم، وقتی جسمم پیر شد بی‌شک من هم به یک قطعهٔ مستعمل تبدیل می‌شوم. قطعه‌ای آمادهٔ تعویض که دیگر به کار فروشگاه شبانه‌روزی نمی‌آیم.

«خانم فوروکاوا، این یکشنبه می‌توانید بیایید سر کار؟ فقط شیفت عصر. سوگاوارا کنسرت دارد و نمی‌تواند بیاید.»

«آره، می‌توانم بیایم.»

«واقعاً؟ خیلی لطف می‌کنید.»

در حال حاضر من یک قطعهٔ قابل‌استفاده هستم. ترکیبی از آرامش و اضطراب را در وجودم حس می‌کنم. با تقلید لحن حرف زدن سوگاوارا گفتم: «آره، دارم سعی می‌کنم پول‌هایم را ذخیره کنم، برای همین پیشنهاد کار کردن را قبول کردم.» و لبخندی زدم.»

نظرات کاربران

رابرت
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

کتابی بسیار دلنشین بود برای من ، کمی من رو از بقیه موارد دور کرد مخصوص فروشنده های فروشگاه های زنجیره ای عه البته پایانش رو دوست نداشتم ولی خب اینم باید قبول کرذ!!!

sky
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

این کتاب مثل این که زندگی بابا اسفنجی را بزرگ تر تاریک تر البته بشکل عظیمی بیمزه تر تجربه کنیم. کتاب کمی افسوره کننده. بعد خواند کمالش احساس پیری به من دست داد. نویسنده کتاب بشت ماده گراه است. زندگی

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان