دانلود کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی با صدای مرجان عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی اثر لیندسی اگنس

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

معرفی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی نوشتهٔ لیندسی اگنس و ترجمهٔ نفیسه تنکابنی است. مرجان عابدینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

ان.ال.پی (NLP) روشی قدرتمند است که می‌‌توانید با بهره‌مندی از آن کل زندگیتان را بهبود بخشید. کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی در باب روش‌های ان‌ال‌پی است که توانایی بالقوه‌ای در تغییر سبک زندگی افراد دارد. این اثر کتابی علمی و آموزشی در مفهوم سنتی نیست. اگر می‌خواهید از اصول اولیهٔ ان‌ال‌پی آگاهی کسب کنید و از آن مهم‌تر بتوانید با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها در زندگی خود و دیگران تغییر رقم بزنید، کتاب صوتی حاضر با در اختیار قراردادن تمرین‌های کاربردی و عملی که برای همه قابل‌درک و اجراست، به شما در این زمینه یاری می‌رساند. ان‌ال‌پی فن چگونه انجام‌دادن را به شما می‌آموزد. این روش به شما می‌گوید و نشان می‌دهد که چگونه همان فردی باشید که می‌خواهید باشید؛ همان چیزی را داشته باشید که می‌خواهید داشته باشید و همان کاری را انجام دهید که می‌خواهید انجام دهید. ان‌ال‌پی ترکیبی قوی و مؤثر را در اختیار شما قرار می‌دهد و این مفهوم را در بر دارد که شما می‌توانید هر موفقیت شخصی را که هم‌اکنون طالب آن هستید به دست آورید. ان‌ال‌پی مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌هایی است که به شما کمک می‌کند از پسِ الگوهای نامناسب افکار و رفتارهای خود برآیید و آن‌ها را تغییر دهید. گرچه ان‌ال‌پی متشکل از تکنیک‌های بسیاری است، استفاده از حتی یک تکنیک می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

شنیدن کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

«اگر از شما بخواهم اکنون به درخت آبی فکر نکنید، دقیقاً به چه چیزی فکر می‌کنید؟ بله، درست است، به درخت آبی فکر می‌کنید؛ زیرا ذهن ما به‌طور طبیعی نمی‌تواند مفاهیم منفی را پردازش کند. به خاطر دارم وقتی فرزندانم کوچک بودند هرگاه از پسر کوچکم می‌خواستم ساندویچ بادام‌زمینی‌اش را داخل دستگاه پخش ویدئو نگذارد، او دقیقاً همین کار را انجام می‌داد. اگر شما به چیزی که نمی‌خواهید، فکر کنید یا تصویری از آن را در ذهن خود بسازید، دقیقاً همان چیز را به‌سوی خود جذب می‌کنید. عکس این موضوع هم از این قانون پیروی می‌کند؛ یعنی تفکر مثبت خواسته‌ها، آن‌ها را عملی می‌کند. بنابراین بر آنچه می‌خواهید تمرکز کنید، نه آنچه نمی‌خواهید، به‌ویژه وقتی در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار دارید. اگر در راه دستیابی به هدف، بر آنچه نمی‌خواهید؛ تمرکز کنید یا به چیزهایی که ممکن است در طول مسیر اتفاق بیفتند فکر کنید، پس مراقب باشید، چون دقیقاً در حال خلق همان اتفاقات برای خود هستید. حال می‌خواهیم بدانیم که این فرایند چگونه طی می‌شود. در این فصل به‌دقت آن را بررسی می‌کنیم.

آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده است که با فردی در موقعیتی مشترک قرار داشته باشید، سپس متوجه شوید که هریک از شما به‌گونه‌ای متفاوت آن موقعیت را تجربه کرده‌اید؟ برای مثال، کمی به عقب برگردید، به آخرین‌باری که در یک جشن عروسی خانوادگی شرکت کردید و بعد از آن درباره وقایع جشن با یکی از نزدیکانتان بحث و گفت‌وگو داشتید. چقدر از نظراتتان باهم متفاوت بود؟ چطور ممکن است هر دو در یک زمان و مکان یکسان بوده باشید، اما نظرات متفاوتی داشته باشید؟ شاید هم به‌دلیل تجربه‌های متفاوتی که از آن مراسم داشتید، شک کرده باشید که هر دو از یک مجلس عروسی صحبت می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان