دانلود کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد با صدای شهین نجف‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آنا گاوالدا

دانلود و خرید کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

معرفی کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد یا «کاش کسی جایی منتظرم باشد» نوشته آنا گاوالدا مجموعه سیزده داستان کوتاه او است که به ۲۷ زبان منتشر شده است. 

 درباره کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

 مجموعه داستان دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد، اولین اثر گاوالدا است که پس از فروش چشمگیر در فرانسه برایش شهرت جهانی به همراه داشت و به زبان‌های زیادی ترجمه شد. طرفداران گاوالدا معتقدندکه شخصیت‌های داستان‌های او بسیار به انسان‌های واقعی در زندگی نزدیکند و این موضوع باعث انتقال حس هم‌ذات پنداری قوی به مخاطب می‌شود.

 شنیدن کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران داستان کوتاه، به ویژه آثار آنا گاوالدا از شنیدن این کتاب با ترجمه الهام دارچینیان و صدای شهین نجف‌زاده لذت خواهند برد.

 درباره آنا گاوالدا

آنا گاوالدا از معروف‌ترین داستان‌نویسان حال حاضر فرانسه است که در ۹ دسامبر ۱۹۷۰ در خانواده‌ای مرفه در پاریس متولد شده است. مخاطبان اصلی آثار وی معمولا زنان هستند.  گاوالدا در بیست‌ودو سالگی، در سال ۱۹۹۲جایزهٔ بهترین نامهٔ عاشقانهٔ رادیو فرانسهٔ بین‌المللی و در سی سالگی، سال ۲۰۰۰، جایزهٔ بزرگ رادیوتلویزیون لوکزامبورگ‌ لِر را برای مجموعه‌ داستان «کاش کسی جایی منتظرم باشد» از آن خود کرد.

از گاوالدا رمان‌ها و مجموعه‌داستان‌های متعددی منتشر شده که همه با استقبال خوانندگان روبه‌رو شده و تیراژ تعدادی از آن‌ها از ۱.۵ میلیون نسخه گذشته است. رمان «من او را دوست داشتم» آنا گاوالدا در میان خوانندگان ایرانی پرطرفدار است.


معرفی نویسنده
عکس آنا گاوالدا
آنا گاوالدا

آنا گاوالدا نویسنده معاصر ادبیات فرانسه است؛ نویسنده داستان‌های کوتاه و رمان‌هایی عاشقانه. او در ۱۹۷۰ در غرب پاریس متولد شد. پدربزرگش جواهرساز بود و در سن پترزبورگ زندگی می‌کرد. زمانی که کارش را از دست داد از کشور خارج شد و همین شد که نسل‌های بعدی خانواده گاوالدا در فرانسه زندگی کردند. سال‌های زیاد زندگی در فرانسه آن‌ها را از ریشه روسی خود دور نکرد.

نظرات کاربران

بهناز دانشی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عالی بود. با خوانش بی نظیر راوی. من که خیلی خوشم اومد

آیلین
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

خیلی خوب بود

کاربر 5835598
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

صدای گوینده محترم برای این کتاب زیبا بیش از حد کتابی و جدی بود

روماک
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

الهام دارچینیان صدای عالی و خوب

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان