دانلود و خرید کتاب فروش؛ تنها راه بقا گرنت کاردون ترجمه شایان تقی‎نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش؛ تنها راه بقا اثر گرنت کاردون

کتاب فروش؛ تنها راه بقا

نویسنده:گرنت کاردون
امتیاز:
۳.۴از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فروش؛ تنها راه بقا

فروش؛ تنها راه بقا کتابی در زمینه مدیریت و کسب‌وکار نوشته گرنت کاردون است. او در این اثر درباره فروش و راه و روش‌های ان صحبت می‌کند.

 درباره کتاب فروش؛ تنها راه بقا

گرنت کاردون، نویسنده‌ی کتاب، بیش از بیست‌وپنج سال است که برای مخاطبانی از سراسر جهان درباره‌ی فروش، موفقیت، مسائل مالی، املاک و انگیزه صحبت می‌کند و پیش از این نیز سه کتاب پرفروش دیگر در این زمینه نوشته است.

کاردون در کتاب فروش؛ تنها راه بقا سعی می‌کند دیدمان را به فروش تغییر دهد و ما را با تمام جوانب فروش در زندگی آشنا کند. فروش دیگر به معنای تبادل کالا و ارز نیست، بلکه به معنای متقاعد کردن دیگران برای حمایت از ایده، نظر و محصول‌تان است. او سعی می‌کند باورهای رایجی مثل کثیف بودن شغل فروشندگی و دروغ‌گو بودن فروشندگان را با دلیل و مدرک زیر سؤال ببرد و چشم‌تان را به روی آینده‌ای باز کند که در آن، فروش برای بقا ضروری است.

سبک کتاب که با پرسش‌هایی در آخر هر فصل خواننده را غافل‌گیر می‌کند و او را به تفکر وا می‌دارد بسیار جالب است و در عملی کردن درس‌هایی که از کتاب می‌گیریم، تأثیر بسزایی دارد.

کتاب فروش؛ تنها راه بقا به شما کمک می‌کند در دنیایی که تعدد انتخاب‌ها افراد را گیج کرده، انتخابی متمایز برای‌شان خلق کنید. در این کتاب با رازهایی درباره‌ی فروش آشنا می‌شویم که برخی از آن‌ها مثل افسانه‌ی بالا بودن قیمت یا کمبود پول مشتریان، واقعی به نظر نمی‌رسند و با دلیل و مدرک دید خواننده به این افسانه‌ها تغییر پیدا می‌کند.

فروش کار ساده‌ای نیست و به انگیزه و تعهد نیاز دارد که در این باره، قانون طلایی باور به ایده، محصول‌ یا خدمات‌تان به داد شما می‌رسد و شما را به دید جدیدی در فروش می‌رساند. با خواندن این کتاب می‌فهمیم که مهم‌ترین فروش‌، قبولاندن خودمان به دیگران است. چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری، همه روزه باید کسانی را متقاعد کنیم که ما بهترین انتخاب‌شان هستیم و همین نکته‌ی ساده که همیشه در حال فروش خودمان هستیم می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات‌مان باشد.

خواندن کتاب فروش؛ تنها راه بقا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران فروش شرکت‌ها و صاحبان کسب وکارهای کوچک و بزرگ.

بخشی از کتاب فروش؛ تنها راه بقا

یک فروشنده همیشه از مشتری‌اش تصمیمی دریافت می‌کند. همیشه! تصمیم گرفته‌اند درباره‌اش فکر کنند و شما کاری کرده‌اید که چنین کاری کنند! راضی‌شان کرده‌اید که به خانه بروند و به آن فکر کنند. تصمیم گرفته‌اند محصول را به هیئت‌مدیره معرفی کنند. همه‌اش به خاطر شماست!

زمانی که خریدار به فروشنده یا چیزی درباره‌ی ارائه اعتماد ندارد، با تصمیم‌گیری برای خرید نکردن، زمان مورد نیاز خود را به این چرخه اضافه می‌کند. حتی اگر بتوانید معامله را جوش دهید، عنصر کنترل‌نشده‌ی ‌بی‌اعتمادی همیشه تضمینی برای مشکلات آتی در زمینه‌ی تحویل محصول و

خدمت‌رسانی به خریدار است.

زمانی که فروشنده اتفاق‌های درون ذهن مشتری را درک می‌کند، وارد حیطه‌ای شده که فقط فردی حرفه‌ای به کاوش آن می‌رود. تفکرات بیان‌نشده‌ی مشتری حیطه‌ای جالب‌اند و در چنین حالتی، دیگر در حال نگاه کردن به حرف‌های خریدار نیستید. در حال نگاه کردن به چیزهایی هستید که نگفته است. در حال نگاه کردن به اتفاق‌های ‌پس پرده‌ی ذهن مشتری هستید. زمانی که فروشنده حاضر است به چنین جایی برود، این همان جایی است که از یک نقاش معمولی به هنرمندی چیره‌دست تبدیل می‌شود! تمام مطالعات بیست‌وپنج سال گذشته‌ام درباره‌ی فروش مربوط به ذهن مشتری و نه فقط پول او بوده است.

نظرات کاربران

امید
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

متن کتاب واقعا روانه و زیاده گویی نداره و واقعا کاربردیه

کاربر 2996782
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عالیییییه

ftmabbsi
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

یکی از بهترین کتاب هاییه که در زمینه ی فروش خوندم ، نکات داخل این کتاب کسب و کار ما رو از ورشکستی و رکود نجات داد ، بهتون صد در صد پیشنهاد میکنم

مریم شیبانی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

من بحساب کتاب صوتی خریدم. اما الان میبینم صوتی نیست. البته من شاید بلد نیستم چون تازه دارم از این برنامه استفاده میکنم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۲)
چند وقت پیش مجبور بودم برای سخنرانی به لاس‌وگاس بروم. راننده‌ام پس از اینکه در فرودگاه پیاده‌ام ‌کرد، پرسید کِی به خانه برمی‌گردم تا دنبالم بیاید. گفتم فردا پیش از ظهر برمی‌گردم. سپس پیشنهاد کرد: «چرا کمی بیشتر لذت نمی‌برین و یه شب بیشتر نمی‌مونین تا صبح روز بعد برگردین؟» پاسخ دادم: «به‌جای اینکه وقتم رو توی وگاس تلف کنم و اونا رو پولدارتر کنم، به خونه و سر کارم برمی‌گردم تا شاید خودمو پولدارتر کنم
لیلی
مشتریان‌تان را فراموش نکنید. وقتی فراموش‌شان می‌کنید، آن‌ها نیز قطعاً فراموش‌تان می‌کنند.
کویر
وقتی کامل و صیقل‌خورده نیستید، فقط یک چیز می‌تواند این دو مورد را جبران کند: به اقدام‌های زیادی دست بزنید
لیلی
به این جمله ایمان دارم که هر چقدر کمتر نگران پول‌تان باشید، پول راحت‌تر به سمت‌تان می‌آید
لیلی
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید متعهد شوید. باید ۱۰۰ درصد حواس‌تان به کارتان باشد و هیچ چیز دیگری توجه‌تان را جلب نکند.
Amir
بیش از آنکه عاشق لم دادن روی مبل باشم، عاشق کار کردن در حیاط منزلم هستم. اگر می‌خواهید در زندگی‌تان به جایی برسید، باید کاری انجام دهید. اگر می‌خواهید به سفر بروید، باید باک ماشین‌تان را پر کنید و در بزرگراه تخته گاز بروید. اگر می‌خواهید خانه بسازید، باید پی بکنید و بتن بریزید. اگر می‌خواهید برنده‌ی بخت‌آزمایی شوید، باید بلیتش را بخرید. برای رسیدن به نتایج، باید کاری انجام دهید
لیلی
از افرادی که پیشنهاد می‌کنند دست از سخت‌کوشی بردارید و آسان بگیرید و آرامش داشته باشید دوری کنید. زمانی که به خواسته‌تان رسیدید، می‌توانید همه چیز را آسان بگیرید.
لیلی
زندگی خاصی که رؤیایش را داشتید وابسته به این است که خودتان را تمام و کمال وقف کارتان کنید.
Amir
در بهترین حالت فروشنده‌ای متوسط بودم. متوسط بودم چون متعهد نبودم. چون متعهد نبودم، نتیجه‌ای نمی‌گرفتم. از آن‌جایی که نتیجه‌ای نمی‌گرفتم، شغلم را دوست نداشتم، تمامش چرخه‌ای معیوب بود.
ابوالفضل خسروجردی
«درسته هدیه‌ی گرونیه، ولی چیزی که توی این دنیا کمه پول نیست، بلکه افرادی خیلی کمن که عشق زندگی‌شون رو پیدا کردن و می‌دونن چطور باید قدر‌شون رو بدونن
لیلی

حجم

۲۷۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۷۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان