دانلود و خرید کتاب شیوه‌ی چوپان کوین لمن ترجمه سمیه جعفری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شیوه‌ی چوپان

کتاب شیوه‌ی چوپان (هفت راز باستانی برای مدیریت افراد پُربازده) نوشته کوین لمن و ویلیام پنتاک با ترجمه سمیه جعفری‌نژاد و آزاده بهرامجی منتشر شده است این کتاب با رویکرد به آموزش به مدیران نوشته شده است.

درباره کتاب شیوه‌ی چوپان

رهبران در عصر حاضر با چالش هایی روزافزون، در حال تغییر و طاقت فرسا مواجه هستند و چیره شدن بر این دشواری‌ها علاوه بر پرورش دادن مجموعه‌ای از مهارت‌ها، نیازمند درونی کردن خصوصیات شخصیتی از قبیل فروتنی، دادن اهمیت حقیقی به کارکنان و یادگیری مداوم است. متأسفانه عدم وجود رهبرانی شریف، کارآمد و خردمند از بزرگترین دلایل شکست سازمان ها در محیط های متفاوت است.

کتاب شیوه چوپان به شما می‌آموزد که چگونه کارکنان خود را رهبری کنید تا آن‌ها با احساس تعلق خاطر، متعهد و سرشار از انرژی به حرفه خود معنی بخشیده و در مسیر آزاد ساختن پتانسیل های نهفته درون سازمان شما قدم بردارند.

این کتاب هنر رهبری را از طریق بازگویی داستان گزارشگری جوان که در جستجوی فراگیری اصول مدیریت است، به تصویر کشیده است. در هر فصل مراقبت از کارکنان به صورت استادانه‌ای به شبانی کردن گوسفندان توسط چوپان‌ها، تشبیه و اصول مدیریت در آن با زبردستی نشان و آموزش داده شده است.

خواندن کتاب شیوه‌ی چوپان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که قصد شروع کسب و کار دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

بخش‌هایی از کتاب شیوه‌ی چوپان 

من اضافه کردم: «البته اگر آن‌ها به چوپان اعتماد داشته باشند؛ برای همین هم ما اول درباره این که چطور رهبر بین خودش و افرادش پلی از اعتماد ایجاد می‌کند، صحبت کردیم.»

نیومن به من نگاه کرد، لبخند زد و گفت: «گوسفندها زمانی حمایت رهبرشان را احساس می‌کنند که بدانند او قلباً خواهان رفاه آن‌هاست و در چراگاه در کنار آن‌ها حضور دارد.» او اضافه کرد: «انسان‌ها هم همین‌طور هستند. افراد به شرطی می‌توانند با عدم اطمینان روزهای آینده کنار بیایند که امروز بتوانند رهبری قابل اعتماد را ببینند.»

در حالی که در دفترچه‌ام یادداشت برمی‌داشتم، گفتم: «فوق‌العاده است.»

«این از اولین اصل. اما اصل دوم نتیجه سال‌ها تجربه انجام دادن کار اشتباه است.»

خندیدم: «و آن چیست؟» 

نیومن گفت: «به مشکلات اجازه نده که ریشه بدهند. چیزی که امروز دائماً در موردش صحبت کردیم میل به در گله بودن گوسفندها است. در گله‌هایی که من رهبری کرده‌ام، بارها دیده‌ام که یک بز گَر می‌تواند گله را گَر کند.»

پرسیدم: «فکر می‌کنید برای آن گله‌ای که امروز دیدیم هم همین اتفاق افتاده باشد؟»

نظرات کاربران

شيرين نادرزاده
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

ترجمه کاملا قابل درک و فهم هست.به همه ندیران توصیه میگردد.

sama sadat
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

به دوستان خواندن این کتاب را توصیه میکنم. مختصر و مفید و کاربردی، نکات مهم، با ادبیاتی ساده و روان توضیح داده شده اند.

احسان
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتابی عالی کهنه تنها برای مدیران و رهبران بلکه برای نفر توصیه به خواندن میشه کرد.

زهرا قهرمانی
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

من خیلی خوشم اومد از این کتاب و مثال های جالبش

gelareh
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

بسیار عالی در زمینه مدیریت 👌🏻

AMIRHOSEIN ABBASI
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

به نظر من، اگر میخواین یادبگیرین که چطور مدیریت پویا و موثری داشته باشین، این کتاب عالیه، هر چی بگم کم گفتم، واقعا نمیتونم از کاربردی بودن این کتاب بگم، هیچ توصیفی براش کافی نیست، همه چیز عالیه، به علاوه مطالب

- بیشتر
کاربر ۱۶۳۲۳۱۲
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

بسیار کتاب عالی و آموزنده به دیگران هم پیشنهاد میکنم

Sahra
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

بنظر کتاب اموزنده و با نکات جالبی هست

Shima Daiani
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

با توجه به شناختی که از نویسنده این کتاب خانم بهرامجی دارم، با تجربه و دانشی که دارن، قطعا کتاب خوبی خواهد بود

امیرعلی نیسانیان
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

عالی و جامع

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶۱)
«پدرم به ما یاد داده که مصالحه نکنیم. او همیشه می‌گوید: انسان می‌تواند درستکاری‌اش را به یک سکه بفروشد، اما با تمام پول‌های دنیا نمی‌تواند دوباره آن را پس بگیرد.»
zhale
«باید به هر کدام از افراد زیردستت، به تنهایی توجه کنی. باید مهارت‌ها و علایق‌شان را کشف کنی. باید اهداف و آرزوهایشان را بشناسی؛ باید بدانی وقتی صبح از در وارد می‌شوند، چه چیزی به آن‌ها انگیزه می‌دهد، آرزوها و نارضایتی‌های شغلی‌شان چیست.
مهدی
اگر فوت آخر را انجام ندهی، این امر غیر ممکن می‌شود.» پرسیدم: «و فوت آخر چیست؟» «باید واقعاً به کارمندانت اهمیت بدهی. تو می‌توانی تمام مکانیسم‌های درست را انجام بدهی، اما اگر واقعاً افرادی که زیر دستت هستند، برایت مهم نباشند، هرگز رهبری نمی‌شوی که زیردستانت همه چیز را رها کنند و به دنبالت راه بیافتند.
مهدی
کیفیت برداشتت به کیفیت سرمایه‌گذاری‌ات بستگی دارد. اگر می‌خواهی افرادت به تو وفادار باشند و اعتماد کنند، ابتدا تو باید در آن‌ها اعتماد و وفاداری را سرمایه‌گذاری کنی. به خاطر همین به آن برداشت می‌گویند.
اکبر قره باغی
زمانی که مردم می‌دانند چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید، برایشان مهم نیست که چقدر اطلاعات دارید.
Fatemeh Eshghabadi
«پدرم به ما یاد داده که مصالحه نکنیم. او همیشه می‌گوید: انسان می‌تواند درستکاری‌اش را به یک سکه بفروشد، اما با تمام پول‌های دنیا نمی‌تواند دوباره آن را پس بگیرد.»
Fatemeh Eshghabadi
نیومن به پهنای صورتش خندید و گفت: «تو حتی از من هم بهتر صدایشان کردی. در واقع، فکر کنم بهترین گوسفندصداکٌنی باشی که من تا حالا دیده‌ام!» گفتم: «بس کنید! جدی می‌گویم. چرا وقتی من صدایشان کردم مثل وقتی که شما صدایشان کردید، به سمتم نیامدند؟» او جواب داد: «خیلی خُب، تِد، هر قدر هم که گوسفندها کودن باشند، اما دقت زیادی دارند که جواب چه کسی را می‌دهند. این یک حقیقت است که گوسفندها دنبال غریبه‌ها نمی‌روند.» پرسیدم: «چرا؟» «چون آن‌ها نمی‌دانند که آیا به آن غریبه می‌توانند اعتماد کنند یا نه. تِد، تو می‌توانی بزرگترین چوپان دنیا باشی، اما اگر آن‌ها تو را به عنوان چوپان خودشان نشناسند، تو برایشان فقط یک غریبه هستی.» «در اینجا اصل مهمی وجود دارد. امتحان نهایی رهبری، تعیین جهت برای گله‌ات نیست. امتحان نهایی این است که: آیا می‌توانی گله‌ات را به جایی که می‌خواهی ببری؟ تِد، اگر افرادت در GT تو را به عنوان چوپان خودشان نبینند، برایشان سخت است که به تو اعتماد کنند و دنبالت بیایند. دلیل این که برخلاف تو، وقتی من گوسفندها را صدا زدم، آن‌ها به پیشم آمدند، این است که آن‌ها به من به عنوان چوپانشان اعتماد دارند.»
melody2ne1
یک ضرب‌المثل قدیمی به درستی می‌گوید: تا زمانی که مردم می‌دانند چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید، برایشان مهم نیست که چقدر اطلاعات دارید.»
هدی✌
شیوه چوپان: - چراگاهت را ایمن بساز. - افرادت را مطلع نگه دار. - با تمام مشاغل با اهمیت برخورد کن. - ستیزه‌جویان ذاتی را از گله‌ات خارج کن. - به طور مرتب گوسفندان را به چراگاهی تازه ببر. - جلوی چشم بمان تا گوسفندانت اطمینان خاطر داشته باشند. - به مشکلات فرصت رشد کردن نده.
vida
شیوه چوپان: - به گوسفندانت کمک کن تا با تو آشنا شوند. - با نشان دادن راستی، درستی و شفقت، کاری کن تا پیروانت به تو اعتماد کنند. - استانداردهای اجرایی بالایی را وضع کن. - بدون خستگی، ارزش‌ها و مأموریتی که دارید را منتقل کن. - هدف را برای افرادت تعیین کن و به آن‌ها بگو که کجا بهترین عملکرد را دارند. - به خاطر داشته باش که رهبری عالی فقط یک تخصص نیست، بلکه داشتن روابط نزدیک است.
vida

حجم

۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان