دانلود و خرید کتاب مردی همیشه جاری بهزاد دانشگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مردی همیشه جاری

جوانی فصل الگوگیری و قهرمان خواهی است و جوان به دنبال پیدا کردن این گمشده است. او خود را با شخصیت‌های مشهور و محبوب مقایسه می‌کند و با تحسین و تمجید از آنان، تلاش می‌کند تا مانند مفاخر رشد کند و به رنگ ایشان درآید. این فرصت، فصلی برای پیوند جوان با الگوهای الهی است تا نیاز این نسل در شناخت تفکر اصیل و دوری از بی هویتی فرهنگ مادی برآورده شود. مجموعه «پیشگامان دانش و فضیلت» سعی دارد قطعات کوتاهی از اندیشه و زندگی بزرگان دین را با پرداختی نو روایت کرده و بخشی از نیاز موجود در این زمینه را برآورده سازد. «مردی همیشه جاری» نگاره‌هایی درباره زندگانی علامه عسگری است.

نظرات کاربران

باغبان 🤗🌱
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

خیلی عالی🌸 همیشه کنجکاو بودم بدونم علامه عسکری‌ای که شهید دیالمه پختگی و دانشش رو از کتاب های ایشون میدونست کیه .. البته که کتاب اجمالی و کلیه و حق علامه بیشتر از اینهاست

hadiizadi
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

منابع هر داستان جداگانه ذکر نشده ولی در انتهای کتاب منابع ذکر شده فکر کنم چهارمین کتاب از آقای بهزاد دانشگر بود که خواندم

کاربری ۱۳۴۳۲
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

کتاب فوق العاده عالی حتما بخونید دغدغه های عالم دینی چی بوده و دغدغه های ما چیه ؟آدم بفکر میوفته که واقعا ما کجای کاریم؟منکه متوجه شدم هیچی نیستم شرمنده شدم چقدر عمرم بیهوده گذشته و چطور عمر بعضی ها

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
- آقا سیدمحمد! می‌خواهم اینجا در حرم حضرت ابوالفضل از شما خواهش کنم بپذیرید پس از مرگم وصی من باشید. - من زودتر از شما این دنیا را ترک می‌کنم آقا میرزا! پس شما وصی من باشید... . در ضمن ثلث مالم را هم به فرزندان صغیرم بدهید. لازم نیست برای نماز و روزه‌ام خرج کنید؛ چون من حتی نمازهای تمام عمر پدر و مادرم را هم قضاء کرده‌ام. سیدمرتضی عسکری فرزند چنین مردی بود.
مادربزرگ علی💝
از مصر، اردن، مراکش، سوریه، یمن، الجزایر، فلسطین، عراق، بلژیک، چین، هلند و ... نامه نوشته‌اند. معالم المدرستین، عبدالله‌بن‌سباء، صد و پنجاه صحابی ساختگی و دیگر کتاب‌های علامه را خوانده‌اند و شیعه شده‌اند. نامه‌ها کتابی شده است به نام «فی طریق اهل‌بیت» ۴۴۲ صفحه؛ اما علامه عسکری اجازه انتشارش را نداد تا اسامی افرادی که در کشورهای دیگر شیعه شده‌اند، مشخص نشود و در معرض خطر قرار نگیرند.
hadiizadi
بیمارها معمولاً زیر دستگاه دیالیز درد زیادی تحمل می‌کنند؛ اما پیرمردی که علیزاده نشان داد، با دست‌های لرزانش کتاب را گرفته بود جلوی صورتش، مطالعه می‌کرد. علیزاده گفت: ۹۵ سالش است، ولی این کار همیشه‌اش است. هفته‌ای سه بار؛ هر بار چهار ساعت. روی برگه بالای تختش نوشته بود: «سیدمرتضی شریف عسکری»
hadiizadi
مدیر الازهر کتاب را بین علمای مصر بلند کرد و گفت: - یا جواب این کتاب را می‌دهید یا من غیر از قرآن دیگر به کتابی اعتماد نخواهم کرد.
hadiizadi

حجم

۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان