دانلود و خرید کتاب بعد از من امیلی بلیکر ترجمه سوما زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بعد از من

«بعد از من» رمانی عمیق و تاثیرگذار از امیلی بلیکر و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است. این کتاب پس از مدت کوتاهی از انتشار، توانست با محبوبیت و موفقیت زیادی رو به رو شود. به گونه‌ای که در میان کتابخوان‌های جدی جهان، این کتاب به عنوان یکی از آثار مطرح و سبک خود مطرح شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

لوک دکمه بالای دوربین عکاسی را فشار داد و از ویل و می که قاب دوربین را پر کرده بودند، عکس گرفت. دوربین دیجیتال صدای مختصری داد. او روزهایی را به یاد می‌آورد که یک شاتر واقعاً درون دوربین باز و بسته می‌شد.

وقتی لوک و ناتالی تنها کودکانی در پنت‌واتر بودند، با پس‌انداز خود دوربین‌های یک‌بار مصرف می‌خریدند. آنها مراسم عکسبرداری کوچکی در حیاط خلوت به پا کرده و مضحک ترین شکلک‌هایی را که می‌شد تصور کرد به نوبت جلوی دوربین درمی‌آوردند. آنها اما هیچ‌وقت پول کافی برای ظاهر کردن عکس‌ها نداشتند.

لوک عکس دیگری گرفت و با خود فکر کرد شاید آن دوربین‌ها هنوز هم جایی در یک جعبه قدیمی سالم باشند. باید از ویل می‌خواست دفعه بعدی که به خانه تری می‌روند، از او در این‌باره بپرسد.

می همان‌طور که دست‌هایش را به کمرش زده و سعی می‌کرد لبخندش را جلوی دوربین حفظ کند، از میان دندان‌های به‌هم‌چسبیده‌اش گفت: «بابا، تموم نشد؟ داره دیرمون می‌شه.» ویل چشمانش را در کاسه چرخاند.

«امروز روز آخره. فکر نکنم اگرم دیر کنیم، خیلی واسه کسی مهم باشه.» ویل کلاه گرمکنش را روی سرش کشید. دمای هوا در هفته اول ژوئن، ۲۵ درجه سانتیگراد بود، اما او هنوز هم گرمکن کلاه‌دارش را به تن داشت. شاید این لباس روزی بالاخره به دلیل استفاده بیش از حد کاملاً از بین می‌رفت. «ولی جدی، می‌شه دیگه بریم؟ آخرین روزیه که می‌تونم دوستمو ببینم تا آخر تابستون دیگه نمی‌تونم ببینمشون.»

نظرات کاربران

pensive
۱۳۹۶/۰۹/۱۷

کاش یه روزی همه ی کتابای دنیا رو میخوندم.... اونوقت خوشبخت ترین ادم روی زمین بودم:)..

Golshan
۱۳۹۷/۰۹/۰۹

کتاب در مورد مردی ست که زنش را از دست داده و بعد از مرگش نامه هایی را از او دریافت میکند و به رازهای زیادی در زندگی زناشوییشان پی میبرد، ابتدای کتاب خیلی به کتاب پی نوشت دوستت دارم

- بیشتر
اسما
۱۳۹۶/۰۹/۱۴

عجب یه کتاب مجانی هم اینجادیدیم ازفیدیبو یادبگیرطاقچه جاااانبخدادیگه میلم نمیکشه طاقچموبازکنم اینقدکه اونجاکتابای رایگان خوب میزاره

نشر جامی
۱۳۹۶/۰۹/۱۵

امیدوار یم همگی از خوندن این کتاب لذت ببرید و اگر از این کتاب خوشتون اومد اون رو به دوستانتون معرفی کنید

Mim Jid
۱۳۹۶/۰۹/۱۴

چقد عالیه که طرح های تخفیفی رو شروع کردین... امیدوارم بیشتر ازین شاهدش باشیم

mahdie
۱۳۹۶/۰۹/۱۸

نهصد صفحه کتاب رو ول کردید و چسبیدید به چتدبار تکرار جمله لوک که گفته دنیای دیگه ای وجود نداره ؟ وقتی میخوایید یه کتابو نقد کنید منصف باشید . این رمان یه داستان جالب داشت . اتفاق ارسال نامه و...

- بیشتر
S
۱۳۹۶/۰۹/۱۴

ابتدای کتاب که جذاب بود خواننده را کامل در فضای داستان قرار میداد ناتالی بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفته و لوک و فرزندانش را تنها گذاشته( کلایتون سه ساله و می 9 ساله)و ویل ..... در این بین مادر

- بیشتر
بهارنارنج
۱۳۹۶/۰۹/۱۶

بسیار عالی... و سپاس از اینکه تخفیف هایی رو روی طاقچه میذارید... و چقدر عالی میشه اگر هر از چند وقتی هم تخفیف هایی رو برای کتاب های گویا داشته باشیم... باز هم ممنون.

احسان
۱۳۹۶/۰۹/۱۵

طاقچه پیش از این هم کتاب رایگان قرار داده بود ولی این قدر که خاطرمه بار اوله که همزمان با نسخه چاپی این کار انجام می شه؛ بابت این هدیه از دست اندرکاران طاقچه متشکرم.

رضا
۱۳۹۸/۰۲/۱۲

یادش بخیر این کتاب یه روزی رایگان بود در سالهای دور من از فرصت استفاده کردم و دانلودش کردم ولی هنوزم که هنوزه نخوندمش!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۲)
اما آنچه آنها نمی‌دانند این است که خوب به نظر رسیدن بسیار ساده‌تر از واقعاً خوب بودن است.
Amir Ali
خوب به نظر رسیدن بسیار ساده‌تر از واقعاً خوب بودن است.
یلدا روشن
اوضاع چطوره؟ او از این سؤال متنفر بود. هیچ‌کس واقعاً نمی‌خواست بداند اوضاعش چطور است. اطرافیان بعد از پرسیدن این سؤال از او انتظار داشتند بگوید حالش خوب است و به‌این‌ترتیب، دیگر مجبور نبودند دوروبرش معذب باشند. لوک ترجیح می‌داد به جای اینکه با سکوت ناشیانه و نگاه‌های ترحم‌آمیز دیگران مواجه شود، در مورد اوضاع روحی خود به آنها دروغ بگوید. او همیشه راه آسان را انتخاب کرده و همان چیزی را به آنها می‌گفت که ترجیح می‌دادند بشنوند. لوک به اندازه‌ای با برایان صمیمی نبود که بتواند مقابلش گریه کند، پس از پاسخ همیشگی‌اش استفاده کرد. «اوه، ما حالمون خوبه. ممنون که پرسیدی.»
sina tahmasbi
خوب به نظر رسیدن بسیار ساده‌تر از واقعاً خوب بودن است.
Dexter
شاید وقتی به ناتالی گفت که هرگز دوباره عاشق نخواهد شد، اشتباه کرده بود. چیزی که باید می‌گفت این بود که هرگز نمی‌توانست کسی را مانند او دوست داشته باشد.
f.key
«نه عزیزم، عصبانی نیست. اون غمگینه، و بعضی وقت‌ها غم، درست مثل عصبانیت بیرون می‌زنه».
سیّد جواد
خوب به نظر رسیدن بسیار ساده‌تر از واقعاً خوب بودن است.
ka'mya'b
اما آنچه آنها نمی‌دانند این است که خوب به نظر رسیدن بسیار ساده‌تر از واقعاً خوب بودن است.
Gisoo
این پاکت از کجا آمده بود؟ لوک نگاهی به اطراف انداخت تا سرنخی از اینکه چگونه نامه‌ای از همسر ازدنیارفته‌اش جلوی در ورودی افتاده پیدا کند. چشمش به زبانه برنجی روی در جلوی خانه افتاد؛ شکاف پُستی روی در. ناتالی این در احمقانه را وقتی ده سال پیش این خانه را ساختند، انتخاب کرده بود. سپس، بعد از گذراندن یک زمستان فوق‌العاده سرد و یخ‌بندان در میشیگان، ناتالی از او خواست شکاف پستی را ببندد. اما او هرگز وقت انجام این کار را پیدا نکرد. حتی بعد از نه سال. حالا همسر مرده‌اش از طریق همان شکاف با او ارتباط برقرار کرده بود. نه. البته که او این کار را نکرده بود.
جنون
بعد از امروز، دیگر انتظاری در کار نبود. فردا، آنها دوباره زندگی را از سر می‌گرفتند.
mahsa

حجم

۳۵۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳۵۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان