دانلود کتاب صوتی دختری در قطار با صدای ماهتینار احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز

دانلود و خرید کتاب صوتی دختری در قطار

معرفی کتاب صوتی دختری در قطار

کتاب صوتی دختری در قطار اثری از پائولا هاوکینز است که با ترجمه علی قانع و صدای ماهتینار احمدی، مریم پاک‌ذات و سارا فیض می‌شنوید. این داستان جنایی و دلهره‌آور، ماجرای زنی است که در خیالاتش زندگی می‌کند و درگیر ماجرای یک قتل عجیب می‌شود. 

دختری در قطار در زمان انتشارش در سال ۲۰۱۵ در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی نیویورک تایمز قرار گرفت و در ۳۴ کشور و به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. 

درباره کتاب صوتی دختری در قطار

پائولا هاوکینز با نوشتن رمان دختری در قطار به سرعت موفق شد که خود را به عنوان یکی از نویسندگان موفق سبک داستان جنایی و روان‌شناسی به دنیا معرفی کند. این داستان درباره ریچل است. دختری دائم‌الخمر که خود را تنها و شکست‌خورده می‌داند، از نظر او زنان برای موفقیت یا باید ظاهری زیبا داشته باشند و یا باید بتوانند بچه‌ بیاورند. اما از زمانی که شوهرش او را ترک کرده است، خود را بدبخت می‌داند. 

شوهر او، تام، به دلیل بچه‌دار نشدن ریچل او را ترک کرد و با زنی به نام آنا رابطه برقرار کرد. اما با وجود اینکه با آنا زندگی خوبی دارد و یک بچه هم دارد، با یکی دیگر از زنان همسایه به نام مگان هم ارتباط برقرار کرده است. ریچل، هر روز که از سر کار به خانه برمی‌گردد، از پشت پنجره قطار به زندگی مردم خوشبخت نگاه می‌کند و به حال و روزشان غبطه می‌خورد... در همین روزها است که ناخواسته و به طرزی عجیب، گرفتار یک ماجرای قتل می‌شود.

پائولا هاوکینز به خوبی توانسته است ماجرا را از زاویه‌ دید متفاوت سه زن حاضر در داستان ببیند و شخصیت‌های هرکدام را به همدیگر و به داستان پیوند دهد. 

دختری در قطار تا ماه آگوست سال ۲۰۱۵ فقط در آمریکا سه میلیون جلد فروخته بود. همچنین کمپانی دریم‌ورکس حقوق انحصاری ساخت فیلم با اقتباس از این رمان را به دست آورد. 

کتاب صوتی دختری در قطار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دختری در قطار را به تمام دوست‌داران کتاب‌های جنایی و ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره پائولا هاوکینز 

پائولا هاوکینز (Paula Hawkins) ۲۶ اگوست ۱۹۷۲ در زیمبابوه به دنیا آمد و تا سن هفده سالگی همانجا ماند. پدرش استاد اقتصاد و روزنامه‌نگار مالی بود. پائولا در سال ۱۹۸۹ زمان که هفده سال داشت به لندن رفت و در دانشگاه آکسفورد در رشته‌های فلسفه، سیاست و اقتصاد درس خواند. مدتی را در نشریه تایمز به عنوان روزنامه‌نگار و گزارشگر مالی کار کرد و در همان دوران کتابی به نام الهه پول نوشت که شامل توصیه‌های ملی برای بانوان است. 

پائولا هاوکینز با نوشتن کتاب دختری در قطار در سال ۲۰۱۵، مشهور شد. این کتاب که مدت‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش بود، او را به عنوان یکی از نویسندگان مشهور و موفق در زمینه ادبیات جنایی به دنیا معرفی کرد. کتاب دیگر او به نام دورن آب نیز یک رمان جنایی است که آن هم جز کتاب‌های پرفروش بوده است. هاوکینز در حال حاضر در جنوب لندن زندگی می‌کند. 

درباره علی قانع 

علی قانع در سال ۱۳۴۳ متولد شد. او اصالتا اهل گیلان است و در حال حاضر در قزوین زندگی می‌کند. علی قانع آثار بسیاری را مانند آثار پائولا هاوکینز، اتاق، جایزه بگیر، باغ‌های کیوتو و ... به فارسی ترجمه کرده است. 

معرفی نویسنده
پائولا هاوکینز

پائولا هاوکینز در ۲۶ آگوست ۱۹۷۲ در سالزبری، رودزیا زیمبابوه به دنیا آمد و بزرگ شد. جایی که پدرش استاد اقتصاد و روزنامه‌نگار بود. در هفده‌سالگی به همراه خانواده به لندن نقل مکان کرد. او در دانشگاه آکسفورد اقتصاد، فلسفه و سیاست خواند و کار خود را در اواسط دهه ۱۹۹۰ به عنوان یک روزنامه‌نگار مالی برای تایمز لندن آغاز کرد. او تا سال ۲۰۰۴ با روزنامه‌ی تایمز بود، سپس تا سال ۲۰۰۹ به عنوان روزنامه‌نگار آزاد کار کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۰۴۹۰۷
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

گویندگی و خوانش زیبایی داشت . ترجمه بسیار روان بود . داستان به گونه ای پیچیده پیش رفت و پایانی خارج از تصور داشت . تنها نکته نگران کننده داستان روابط خارج از حد ومرز شخصیت ها بود که فقط

- بیشتر
maryaa_njf
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

خوانش بسیار عالی و جذاب... واقعا دوسش داشتم... داستان ولی خسته کننده میشه... هرچند تکرار در داستان نویسی اتفاق میفته ولی در این رمان تکرار بیش از حد و قابل حدس میشه. داستان خیلی کش دار میشه و اتفاقات مشابه... هرچند نویسنده

- بیشتر
نازیلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

این‌کتاب رو‌باید دانست که داستان سه زن متفاوت که به هم ربط دارند و این داستان از زبان هر سه تعریف میشه شاید کمی گیج کننده باشه

کاربر ۷۷۰۹۹۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

کسل کننده ترین داستانی که این مدت شنیدم،روند کند و خارج از حوصله ، تکرار تکرار تکرار ، کش دادن موقعیت های غیر ضروری خلاصه بخوام بگم اگر این کتاب ۱۰۰ صفحه باشه ، به نظرم میشه در ۲۰ صفحه خلاصه

- بیشتر
لیلا علیپور
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

ترجمه این کتاب توسط خانم زهره قلی پور موجود نیست .فکر کنم بقیه مترجم ها اصل کتاب رو سانسور کردن 🤦

noroozi
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

بسیار داشتان عالی و جذاب👏👏گویندگی بسیار حرفه ای و بی نظیر👏👏لذت بردم

کاربر مریم
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

کتاب خوبیه از داستان لذت بردم

aysan
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

کتاب جذابیه و آخرش غیر قابل پیش گویی هست.

nikiiifp
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

واقعا قشنگه

zzzz1239
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

یه داستان معمولی. برای رفع بیکاری خوبه

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۶۹,۳۰۰
۳۰%
تومان