دانلود و خرید کتاب رئیس جمهور گمشده بیل کلینتون ترجمه مهرداد یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رئیس جمهور گمشده اثر بیل کلینتون

کتاب رئیس جمهور گمشده

معرفی کتاب رئیس جمهور گمشده

کتاب رئیس جمهور گمشده نوشتهٔ بیل کلینتون و جیمز پترسون و ترجمهٔ مهرداد یوسفی است. انتشارات باران خرد این رمان سیاسی و معمایی را منتشر کرده است. این اثر نامزد جایزهٔ بهترین کتاب معمایی گودریدز در سال ۲۰۱۸ بوده است.

درباره کتاب رئیس جمهور گمشده

کتاب رئیس جمهور گمشده (The President is Missing) که آن را هیجان‌انگیزترین و داغ‌ترین کتاب سال ۲۰۱۸ دانسته‌اند، اثر رئیس‌جمهور بیل کلینتون و نویسندهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌‌های جهان، جیمز پترسون است. این رمان سیاسی و معمایی را خواندنی، جاه‌طلبانه و دلهره‌آور توصیف کرده‌اند. این کتاب توانسته است القاب پرفروش‌ترین کتاب داستانی سایت آمازون، پرفروش‌ترین کتاب در لیست مجله‌های نیویورک تایمز، یو.اس.ای تودی، وال استریت ژورنال و ایندیا را کمتر از سه ماه پس از انتشار، از آن خود کند. گفته شده است که اسرار پنهانی بیل کلینتون و نبوغ داستان‌سرایی جیمز پترسون، به‌خوبی توانسته داستانی سیاسی و دلهره‌آور پدید آورد. «لی چایلد» (رئیس‌جمهور) گم شده است. دلیل گم‌شدن او بسیار بدتر از آن است که تصور می‌کنید. قساوت در این توطئه و صداقت در آزمایش این طرح‌ها است که قلبتان را می‌فشارد. این رمان را سرشار از انسان‌دوستی و صبر و شکیبایی دانسته‌اند. کلینتون گفته است که این کتاب ترکیبی است از داستان‌های توطئه، حملات سایبری و جنگ پشت پردهٔ قدرت‌های جهانی. مجلهٔ گاردین نوشته است که اگر چه بسیاری از پروژه‌های کلینتون در دورهٔ زمام‌داری پست ریاست‌جمهوری با مشکل مواجه شد یا ناتمام ماند، این هشت سال سبب شد داستان جنایی جذابی وارد بازار کتاب شود. این رمان را که در ۱۲۸ فصل نوشته شده، بخوانید.

خواندن کتاب رئیس جمهور گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان سیاسی و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز پترسون

جیمز پترسون در ۲۲ مارس ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای آمریکایی است که پس از سپری‌کردن دوران مدرسه، مدرک کارشناسی را در رشتهٔ زبان انگلیسی از کالج منهتن گرفت و کارشناسی‌ارشد همین رشته را با نمرهٔ ممتاز در دانشگاه وندربیلت گذراند؛ سپس به کار بازاریابی و تبلیغات مشغول شد و پس از کناره‌گیری از این شغل در سال ۱۹۹۶ میلادی، تمام زمانش را به نوشتن اختصاص داد. «رئیس‌جمهور گم شده است (The President is Missing) با همکاری بیل کلینتون» از رمان‌های او است.

درباره بیل کلینتون

بیل کلینتون با نام کامل «ویلیام جفرسون "بیل" کلینتون» (William Jefferson Clinton) و با نام اصلی ویلیام جفرسون بلایت سوم (William Jefferson Blythe III) در ۱۹ اوت ۱۹۴۶ به دنیا آمد و چهل‌ودومین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا شد؛ از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ میلادی. او که عضو حزب دموکرات ایالات متحدهٔ آمریکا بوده است، پیش از انتخاب به‌عنوان رئیس‌جمهور مدت ۱۲ سال فرماندار پنجاهم و پنجاه‌ودوم ایالات جنوبی آرکانزاس بود. بیل کلینتون، پس از تئودور روزولت و جان اف. کندی جوان‌ترین شخصی است که به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا خدمت کرده است. او سیاست‌مدار نئودموکراتی است که مسئول اصلی فلسفهٔ حکومتی «راه سوم (سیاست)» است. دو دورهٔ ریاست‌جمهوری او از مصداق‌های این فلسفه به حساب می‌آید. «رئیس‌جمهور گم شده است (The President is Missing) با همکاری جیمز پترسون»، «زندگی من (My Life)» و «دختر رئیس‌جمهور (The President's Daughter)» از کتاب‌های بیل کلینتون است.

بخشی از کتاب رئیس جمهور گمشده

«شماره کارولین، رئیس دفترم را می‌گیرم که امروز چند بار با او صحبت کرده‌ام، اما با تمام اتفاقات عجیب‌وغریب امروز (اجرای آزمایش «خود را به مردن زدن»، اف‌بی‌آی که تلفن نینا را رمزگشایی کرد، حمله به کلبه، کشف توقف‌کننده‌ای که نینا با کلیدواژه نصب کرده بود) انگار مدت‌ها است با هم حرف نزده‌ایم.

«جناب رئیس‌جمهور! خدا رو شکر! من...»

«گوش کن، کارولین، گوش کن. زمانی برای توضیح دادن ندارم. کمتر از شش دقیقه تا منفجر شدن ویروس داریم.»

نفس کارولین بند می‌آید.

ادامه می‌دهد: «یه کلیدواژه وجود داره. نینا برای جلوگیری از ویروس یه کلیدواژه درست کرده. اگه بتونیم اون‌رو پیدا کنیم، اون‌رو در تمام سیستم‌ها از کار میندازیم. اگه این کار رو نکنیم، تمام سیستم‌ها از کار می‌افتند و قرون‌وسطی شروع میشه. من همه‌چیز رو با کارشناسای فنی امتحان کردم. فقط می‌تونیم حدس بزنیم. من به باهوش‌ترین افرادم نیاز دارم. به تیم امنیت ملی‌ام نیاز دارم. همه رو کنار هم جمع کن.»

می‌پرسد: «همه؟ از جمله معاون اول؟»

می‌گویم: «به‌خصوص معاون اول.»

«بله، قربان.»

«کار خودش بوده، کارولین. بعداً برات توضیح میدم. تو هم باید بدونی. فقط دستور دادم دفتر معاون در جناح غربی تفتیش بشه. وقتی اف‌بی‌آی بیاد، احتمالاً بهت میگن. فقط بذار این کار رو بکنن.»

«بله، قربان.»

«همه رو در اتاق کنفرانس جمع کن و با مرین وان جایی‌که الآن هستم، تماس بگیر.»

«بله، قربان.»

«همین حالا، کارولین. فقط پنج دقیقه داریم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۴۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان