دانلود و خرید کتاب چاکرادرمانی شلیلا شارامون ترجمه علی اصغر شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چاکرادرمانی اثر شلیلا شارامون

کتاب چاکرادرمانی

معرفی کتاب چاکرادرمانی

کتاب چاکرادرمانی نوشتهٔ شلیلا شارامون و بودو جی. باجینسکی و ترجمهٔ علی اصغر شجاعی است و انتشارات باران خرد آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای جامع برای هماهنگ‌سازی مراکز انرژی، از شناخت مقدماتی تا کاربرد عملی است.

درباره کتاب چاکرادرمانی

تقریباً تمام انسان‌ها در مقطعی از زندگی‌شان از خود می‌پرسند: «من چه کسی هستم؟»، «درونم چه قدرت‌هایی وجود دارند؟»، «قابلیت‌های پنهان در ژرف‌ترین اعماق درونم کدامند؟» و «چطور می‌توانم نهایت پتانسیلم را برای خوشبختی و خلاقیت درک کنم؟»

کتاب چاکرادرمانی اعتقاد دارد که هیچ علمی مانند دانش مراکز انرژی انسان، یا همان «چاکراها» نمی‌تواند این پرسش‌ها را پاسخ دهد. در درک کامل کاربرد و عملکرد چاکراها، ما به بینشی دربارهٔ پتانسیل تکامل انسان دست می‌یابیم، پتانسیلی که چنان خیره‌کننده و ناب است که ما را در برابر معجزهٔ آفرینش به تحیر وامی‌دارد.

هدف از این کتاب کمک به شما در شناخت و درک این پتانسیل درونی انسان است.

برای کار مؤثر با چاکراها، لزومی ندارد استعدادهای خارق‌العاده یا قدرت‌های خاصی داشته باشید. بااین‌حال، متوجه خواهید شد که حساسیتتان در ارتباط با سطوح ظریف به اندازهٔ قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. به درکی خواهید رسید که تکه‌های دانش و تجربه را درون یک تمامیت کامل و قابل‌درک جمع خواهید کرد.

فعال‌سازی و هماهنگ‌سازی چاکراها آن‌قدر آسان است که در مقاطع خاصی در طول این مسیر، چنین تلقی می‌کنیم که دانش آن‌ها از انسان‌ها پنهان شده تا آن‌ها ارزش ذاتی‌اش را دست کم نگیرند و توسط کارگزاران آن را از نسلی به نسل بعد منتقل کنند. این‌که امروزه بسیاری از ما می‌توانیم این گنجینهٔ دانش را درک کنیم و بفهمیم، شاید به دلیل پیشرفت‌های تکاملی اخیر باشد.

در کنار توصیف چاکراها و شیوه‌های کار با آن‌ها، این کتاب تعدادی از تمارین آسان را برای هماهنگ‌سازی این مراکز انرژی عرضه می‌کند. این تکنیک‌ها طوری انتخاب شده‌اند که احیای ملایم چاکراها و برطرف کردن انسدادها را موجب شوند. مهم نیست کدام‌یک از این روش‌ها را انتخاب کنید. فقط مهم این است که یکی از آن‌ها را شروع کنید، زیرا مسئلهٔ تعالی شما در میان است، تعالی شما در این زندگی، این‌جا و اکنون.

وقتی این کتاب را می‌خوانید و تمریناتش را انجام می‌دهید، به قوانین زندگی احترام بگذارید و عاشق آن‌ها شوید.

خواندن کتاب چاکرادرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید چاکرادرمانی را در زندگی اجرا کنید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب چاکرادرمانی

«اغلب مردم دنیای مادی و جسم فیزیکی را تنها واقعیت موجود می‌دانند، چرا که این‌ها می‌توانند با حواس فیزیکی درک و با ذهن منطقی فهمیده شوند. بااین‌حال، چشم بصیر انسان می‌تواند بسیاری از اشکال و رنگ‌ها و ساختارهای انرژی و حرکات انرژی درون و پیرامون جسم فیزیکی را درک کند.

اگر از جمله افرادی هستید که فقط جسم مادی را واقعی می‌دانید، لطفاً دقت کنید که چه اتفاقی برای انرژی می‌افتد، این نیروی حیاتی به جسم فیزیکی زندگی می‌بخشد و حواس را به جسم می‌دهد و ابزارهای تجلی را پس از مرگ جسم ارائه می‌دهد. براساس یک قانون فیزیک، انرژی هرگز از بین نمی‌رود، بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. قدرت انجام کار جسمانی بدن با تمام کارکردها و قابلیت‌هایش تشکیل می‌شود از یک سیستم انرژی پیچیده که جسم بدون آن قادر نیست به حیاتش ادامه دهد. این سیستم انرژی تشکیل شده است از سه جزو اصلی:

۱. کالبدهای لطیف یا کالبدهای انرژی

۲. چاکراها یا مراکز انرژی

۳. نادی‌ها یا کانال‌های انرژی

در این مجموعه، نادی‌ها شبکهٔ لطیفی از سرخرگ‌ها هستند. عبارت نادی در زبان سانسکریت به معنی لوله یا رگ است. وظیفهٔ یک نادی انتقال پرانا یا انرژی حیاتی در سرتاسر سیستم انرژی لطیف انسان است.

کلمهٔ سانسکریت «پرانا» را می‌توان به معنی «انرژی مطلق» تعریف کرد. در سرزمین‌های چین و ژاپن این انرژی حیات‌بخش جهان‌شمول را «کی» یا «چی» می‌نامند که منبع اصلی تمام اشکال انرژی است و در فرکانس‌های گوناگون نمود می‌یابد. یکی از نمودهای آن هوا است که یکی از راه‌های دریافت انرژی توسط انسان (یعنی از راه تنفس) می‌باشد.

سطح آگاهی هر موجود زنده وابسته به فرکانس‌های پرانایی است که توانایی جذب و ذخیره‌اش را دارد. حیوانات فرکانس‌های کمتری از انسان‌ها دارند و انسان‌های تعالی یافته از آن‌هایی که در ابتدای مسیر هستند فرکانس‌های بالاتری دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان