دانلود و خرید کتاب قدرت نهان کائنات جنی لاولس ترجمه آناهیتا یاراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت نهان کائنات اثر جنی لاولس

کتاب قدرت نهان کائنات

نویسنده:جنی لاولس
امتیاز:
۱.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت نهان کائنات

کتاب قدرت نهان کائنات نوشتهٔ جنی لاولس و ترجمهٔ آناهیتا یاراحمدی است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت نهان کائنات

 همهٔ ما لحظات مثبت و منفیِ زیادی را در زندگی تجربه کرده‌ایم که به‌تبع آن تفکر و احساساتمان نیز تغییر کرده است. در این کتاب، نویسنده بنا دارد دو نکتهٔ مهم را در طول کتاب یادآوری کند؛ یکی اینکه بتوانیم به کائنات گوش کنیم و آنچه را که کائنات به ما می‌گوید، درک کنیم. دوم اینکه دست روی دست نگذاریم، اقدام کنیم و منتظر تحقق رؤیاها باشیم. بسیاری از کتاب‌های انگیزشی به این دو نکته اشاره نمی‌کنند و به همین دلیل است که گروهی از خوانندگان از اینکه نمی‌توانند با قانون جذب به خواسته‌هایشان برسند، شکایت دارند. این کتاب، با ارائهٔ تجربیات شخصیِ نویسنده، سعی در ارائهٔ راهکارهای کاربردی و عملی در هر موقعیت و متناسب با هر مرحله دارد که این امر باعث شده است که راه‌های پیشنهادی شکل ملموسی پیدا کنند. نویسنده به ما می‌آموزد چگونه از فرایند فکری خود آگاه شویم، چگونه به خواسته‌های خود تجسم بخشیم و نهایتاً چگونه شکرگزار باشیم. قدرت نهانِ کائنات، ضمن ارائهٔ راهکارهایی مهم در این زمینه، مخاطب را به تفکر دعوت می‌کند.

جِنی لاولس سمینارهای انگیزشیِ فراوانی برای دبیرستانی‌ها برگزار کرد تا به آن‌ها بیاموزد چطور خودشان و رؤیاهایشان را باور کنند و برای تحقق آن‌ها بکوشند. چراکه معتقد بود انسان‌ها با تمرکز، پشتکار و ایمان به خود می‌توانند به آرزوهایشان برسند.

خواندن کتاب قدرت نهان کائنات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در سبک زندگی‌شان تغییر بزرگی ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت نهان کائنات

آیا تابه‌حال توجه کرده‌اید که این جهان برای تکمیل کمال ساخته شده است؟ برای هرچیزی که می‌توان دید، چشید، لمس کرد، شنید و یا حس کرد' دلیل و فایده‌ای در این کرهٔ خاکی وجود دارد. هرچیزی با چیزهای دیگر با یک هماهنگی و هارمونی خاصی کار می‌کند. از عملکرد و شکل بدن ما گرفته تا موجودات بسیار کوچک اطرافمان، همه هدفی دارند. خورشید درست در فاصلهٔ مناسبی از زمین قرار گرفته تا زندگی ببخشد و ماه برای روشنایی‌بخشی در زمان غروبِ خورشید پدیدار می‌شود.

با این کمال اطرافمان، چه چیزی باعث می‌شود فکر کنیم خداوند' جهان را ناعادلانه به‌وجود آورده است؟ درحقیقت، هیچ‌چیز ابداً ناعادلانه نیست. این جهان در نهایتِ کمال ساخته شده و برای هر فرد در کمالِ عدالت است، از زمانی که این جهان پدید آمد، هرچیزی در آن مانند ساعت قدیمیِ پدربزرگ‌ها درست و مرتب کار می‌کند.

چطور می‌توان این حرف‌ها را زد درحالی‌که برخی از ما در فقر و برخی دیگر در نهایتِ ثروت به‌دنیا آمده‌ایم؟ من می‌گویم این بدین‌دلیل است که جهان شامل قانون جذب می‌شود. با قانون جذب همهٔ انسان‌های روی کرهٔ زمین توانایی یکسانی در ساخت زندگی‌شان دارند و آن زندگی را می‌توانند دقیقاً آن‌طور که می‌خواهند رقم بزنند.

مهم نیست کجا به‌دنیا آمده‌اید، خانواده‌تان چقدر پول دارد، آیا در مدرسه شاگرد زرنگی بوده‌اید یا نه و یا حتی بدون دست‌وپا متولد شده‌اید. هر انسانی با قانون جذب متولد می‌شود و این قانون برای همه یکسان عمل می‌کند.

البته، برخی موارد وجود دارند که نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. اگر شما بدون دست‌وپا متولد شوید، نمی‌توانید به‌سادگی آن‌ها را پرورش دهید. بااین‌حال انسان‌هایی که در شرایط مشابه به‌دنیا می‌آیند نیز از قانون جذب به‌طور منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند. با استفاده از قانون جذب، ما نیز همانند دیگران قادر خواهیم بود سبک زندگی خود را همانند رؤیاهایمان بسازیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان