دانلود کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد با صدای ونوس صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد اثر گابریل برنستین

دانلود و خرید کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد

معرفی کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد

کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد نوشتهٔ گابریل برنستین و ترجمهٔ سایت آگاه باشیم است. گویندگی این کتاب صوتی را ونوس صفری انجام داده و انتشارات آگاه آن را منتشر کرده است. نویسندهٔ این کتاب صوتی، فردی است که اوپرا وینفری، او را «رهبر فکری جدید» نامیده است. تمرین‌های زیادی در این کتاب صوتی وجود دارد که هدف آنها یاری شنوندگان جهت رها کردن نظام‌های فکری پیشین و کسب نگاه‌های تازه در زندگی است.

درباره کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد

کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد، دربارهٔ تحول، رها کردن نظام فکری گذشته و قرار گرفتن در مسیری معنوی سخن می‌گوید.

رها کردن نظام فکری قدیمی و خوش‌آمد گفتن به نظام جدید، نیازمند تمرین است اما خیلی کم‌تر از آنچه فکر می‌کنیم «کار» می‌برد. مفیدترین تمرین، تمرین تسلیم‌شدن در برابر عشق جهان هستی است.

هر فصل از این کتاب صوتی دعاها، تأییدها و تمرین‌های ساده‌ای به ارائه می‌کند تا شنونده بتواند انرژی و افکار ترسناک خود را تسلیم کرده و ذهنیت درست و سالمی به دست آورد.

شنیدن کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روانشناسی عمومی، خودیاری و خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی کائنات هوایت را دارد

«روی یه برگه کاغذ و یا در دفترچه ی یادداشت تون بنویسین: من با همه وجود می‌خوام که عشق الهی راهنمای من در زندگی باشه. وقتی که با پروردگارتون هم پیمان میشین تا عشق الهی راهنماتون باشه باید مراقب افکار و سناریوهای ذهنی تنش‌زا که به طور موذیانه شما رو به دام میندازن، باشین. این افکار دائما به احساس درد و رنج منتهی شده و به اونا هویت می‌بخشه.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که احساس درد و رنج، ترس، جدایی و سختی کشیدن جزء لاینفک زندگیه، ضمن اینکه اطرافیانمون هم از این احساسات حمایت می‌کنن. این نوع دیدگاه ما رو به سمت و سویی هدایت می‌کنه تا تدریج این باور در ما به وجود میاد که انسان نمی‌تونه بدون درد و رنج به موفقیت رسیده و به تکامل دست پیدا کنه. هدف و مقصود نهایی انسان همانا خوشحال بودن، شاد زیستن و زندگی در بهجت و سادگیه.

هدف انسان همانا تسلیم شدن در برابر عشق الهی به منظور داشتن یه زندگی سرشار از سرور و شادمانیه. وقتی که معنای عشق الهی رو بفهمین، زندگیتون دچار تغییر میشه. وقتی که فکر می‌کنین در محاصره افکار منفی قرار دارین و یا شرایط سختی رو تجربه می‌کنین، با تکرار عبارت: من حاضرم تا عشق الهی هدایتگر زندگیم باشه، به آرامش برسین.»

نظرات کاربران

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتاب کاملا سطحی و بدون محتوای علمی

mobin79mhb
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

از محتوای کتاب بی اندازه استقبال کردم ام این گویندگی با نسخه هایی که من داشتم اصلا مطابقت نداشت

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان