دانلود کتاب صوتی معجزه شهود با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه شهود اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه شهود

معرفی کتاب صوتی معجزه شهود

کتاب صوتی معجزه شهود نوشتهٔ فلورانس اسکاول شین و ترجمهٔ مینا اعظامی است. شرگان انورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی معجزه شهود

کتاب صوتی معجزه شهود دربارهٔ شهود و قدرت آن سخن گفته است. نویسندهٔ این کتاب صوتی، شهود را تلفن‌کردن ما به خداوند توصیف کرده است. «معجزهٔ شهود» به قلم فلورانس اسکاول شین، به‌جای اینکه از خواسته‌های انسان صحبت کند، از ناخواسته‌هایش گفته است. نویسنده از کلامی که گاه از روی ناآگاهی به زبان می‌آوریم، نتیجهٔ آن جالب نیست و ما آن را شر و دلیلش را رخدادهای بیرونی می‌پنداریم، سخن گفته است. سراسر زندگی ما پر از رهنمودهای شهودی است، اما ما به دلایل مختلفی از روی ناآگاهی یا تردید، گاه حتی به‌دلیل ترسی که داریم، نادیده‌اش می‌گیریم. همین سبب می‌شود به راهی وارد شویم که نباید. کتاب صوتی «معجزهٔ شهود» از ایمان راسخی می‌گوید که توانایی بازکردن هر قفلی را دارد؛ ایمان قوی به خداوند که یاری‌گر ما در هر مرحله‌ای از زندگی است. گاهی افکار و تصوراتمان در قالب دشمنانمان راه باز می‌کند و به درون زندگی ما قدم می‌گذارد؛ این‌ها همان‌هایی است که از ناخواسته‌های ما بیرون می‌آید. این کتاب صوتی، ۱۰ درس برای مخاطبانش دارد. درس اول، صحبت از ایمانِ معجزه‌آفرین شهود می‌کند. این درس‌ها را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی معجزه شهود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و عرفان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی در آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. کارش تصویرگری برای کتاب‌ها بود و با هنر زندگی‌اش را پیش می‌برد. از میانهٔ عمرش به فرقهٔ «اندیشهٔ نو» پیوست و دانش الهی را تدریس کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. از کتاب‌های مشهور این نویسنده می‌توان به «چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین» و «کلام تو عصای معجزه‌آسای تو» و «معجزه شهود» اشاره کرد. فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ و در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

بخشی از کتاب صوتی معجزه شهود

«میل و خواسته، قدرتی عظیم است و باید به درستی هدایت شود. بخواهید، تا به شما داده شود؛ بجویید، آن را خواهید یافت؛ بر در کوبید؛ در به رویتان گشوده خواهد شد.»

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان