دانلود و خرید کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی سرپیل جیرتجی ترجمه نسرین خوش روزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی اثر سرپیل جیرتجی

کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی

معرفی کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی

کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی نوشتهٔ سرپیل جیرتجی و ترجمهٔ نسرین خوش روزی است و انتشارات پردیس آباریس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی

بشریت در آستانهٔ تغییر و تحول عظیمی است. همان‌طور که جهان ما به سمت خرد، صلح و عشقی که پیش از این هرگز ندیده است به پیش می‌رود، آگاهی بشریت نیز آرام‌آرام تغییر کرده و افزایش می‌یابد.

کتاب قدرت کوانتوم و شفای زندگی برای کسانی نوشته شده است که آمادهٔ این تغییر با شکوه هستند؛ برای کسانی نوشته شده است که وارد بیداری معنوی شده‌اند و به دنبال نور هستند.

کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی حاصل تجربیات، تحقیقات و اطلاعات خانم سرپیل جیرتجی بر پایهٔ علوم مختلف به‌ویژه فیزیک کوآنتوم است. خانم جیرتجی، استاد و مربی رشد فردی و مهارت‌های زندگی است. او در این کتاب بسیار دقیق و گام به گام با قلمی ساده و شیوا دربارهٔ فیزیک کوآنتوم و تاثیر آن در زندگی شخصی‌مان پرداخته است.

در این کتاب علت بسیاری از مسائل زندگی‌مان و اینکه چرا به خواسته‌های خود نمی‌رسیم و یا چرا بعضی از تجربه و رویدادها را بارها و بارها تجربه می‌کنیم، بسیار کامل توضیح داده شده است و با راه حل‌ها و تکنیک‌های بسیار کاربردی نیز آشنا خواهید شد.

با مطالعهٔ قدم به قدم کتاب، با مفهوم فیزیک کوآنتوم، فرکانس و ارتعاش همین‌طور مفاهیم ضمیر ناخودآگاه و نقش آن در زندگی‌مان آشنا می‌شویم، سپس علت و ریشهٔ باورهای منفی و ترس‌های‌مان و اینکه چگونه آنها را تغییر بدهیم را خواهیم شناخت.

زمانی که موضوع تغییر به میان می‌آید، باید بدانیم تغییر چیست؟ و چه زمانی نیاز به تغییر را حس می‌کنیم؟ تغییر در تعریف عبارت است از حرکت از یک وضعیت به وضعیت دیگر. پس در واقع زمانی که نیاز به تغییر را احساس می‌کنیم به این معنا است که ما در زندگی خود دربارهٔ موضوع و یا موضوعاتی، احساس رضایت‌مندی و خرسندی نداریم و این حس درونی، ما را سوق می‌دهد تا به دنبال راه‌کارهایی برای رسیدن به این حس رضایت درونی و شخصی‌مان، باشیم.

در این بین باید بدانیم که باورها و عقایدمان در به‌وجود آمدن و شکل‌گیری زندگی‌مان نقش به سزایی دارند. باورها و عقایدی که بیشتر ریشه در کودکی دارند و ممکن است از طریق خانواده، اجتماع و جامعه در ما به‌وجود آمده باشند و یا تجربیات شخصی. مسئله این است که امروز اگر به‌عنوان یک فرد از زندگی خود ناراضی و ناراحت هستیم، باید باورها و افکار خودمان را در همهٔ جوانب زندگی از جمله مسائل عاطفی، سلامتی، مالی و ... ریشه‌یابی کنیم. در این راستا تکنیک، راهنمایی‌های علمی و کاربردی در اختیارتان قرار گرفته است.

یکی از راه‌های رسیدن به احساس آرامش و رضایت و خوشبختی در زندگی‌مان پاسخ به این پرسش‌ها است: «من چگونه با خودم و دنیای بیرونم در ارتباط هستم؟ من چه میزان بر توانمندی‌ها و قدرت درونی‌ام آگاهم؟»

و پاسخ به سؤالات دیگری دربارهٔ خود و افکار خود که پس از مطالعهٔ این کتاب و انجام تمرینات و تکنیک‌ها، دید شما به خودتان و زندگی‌تان تغییر می‌دهد و آن شخص گذشته نخواهید بود.

خواندن کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب مناسب همهٔ کسانی است که به دنبال راه حلی برای بهتر زندگی کردن، حل مسائل زندگی شخصی و همچنین چگونه رسیدن به اهدافشان هستند.

بخشی از کتاب قدرت کوآنتوم و شفای زندگی

«کلمهٔ کوآنتوم در لاتین به‌معنای دانهٔ کوچک، مقدار و در حوادث کوآنتومی به‌معنای ذره است.

به اجسام جهانِ زیر اتمی، یعنی اجسام کوچک‌تر از اتم، ذرات گفته می‌شود.

ما در مدرسه، فیزیک کلاسیک را خوانده‌ایم. در آن‌جا اتم به قسمت‌هایی که به آن‌ها الکترون، پروتون و نوترون گفته می‌شود، تقسیم شد. از آنجایی که علم به‌سرعت پیشرفت می‌کند، ثابت شده است قسمت‌های کوچک‌تری وجود دارند که آن‌ها را تشکیل می‌دهند، به این قسمت‌های کوچک‌تر کوارک، یعنی همان ذرات گفته می‌شود.

فیزیکدانان کوآنتوم، هنگامی که شروع به مطالعهٔ ذرات زیر اتمی کردند، کاملاً گیج شدند. این ذرات از هیچ قانونی که در فیزیک می‌دانیم پیروی نمی‌کردند و حتی گاهی اوقات این قوانین را نقض می‌کردند. این موجودات عجیب و غریب سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند، در زمان سفر می‌کنند و در یک لحظه می‌توانند در دو جا و حتی بیشتر باشند.

از این‌رو برای مطالعهٔ آن‌ها علم جداگانهٔ به‌وجود آمد: «فیزیک کوآنتوم و به‌عبارت دیگر فیزیک ذره.» نتایج به‌دست آمده در این رسته بر همهٔ زمینه‌های علوم و فلسفه تأثیر می‌گذارد و درک کاملاً جدیدی به‌وجود می‌آورد، چون مشخص شد در این آزمایشات، نیت و افکار، نتایج آزمایش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این موضوع اثبات شد که افکار بر ماده تأثیر می‌گذارند. بنابراین، نتیجهٔ به‌دست آمده، مورد توجه همهٔ بشریت قرار گرفت.

کوآنتوم را به ساده‌ترین شکل می‌توان این‌گونه بیان کرد

فرض کنید فیزیکدانان در حال آزمایش یک لیوان بودند، چه عوامل بیرونی مانند نور، گرما، فشار و ... بر روی نتیجهٔ آزمایشی که در آن اتاق انجام می‌دهند، تأثیرگذار است؟

فیزیکدانان متوجه شدند به غیر از عوامل فوق، موضوعات دیگری نیز وجود دارند که نتیجهٔ آزمایش را تحت تأثیر قرار می‌دهند. آن‌ها دریافتند زمانی‌که آزمایشگر در اتاق نبود، نتیجه، متفاوت می‌شد و وقتی در اتاق حضور داشت، باز نتیجه، فرق می‌کرد. سرانجام متوجه شدند کسی که آزمایش را انجام می‌دهد، فقط با نگاه کردن و یا نظاره‌گر بودن، نتیجهٔ آزمایش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آنها این حالت را اثر ناظر نامیدند. با توجه به این نتیجه‌گیری، همهٔ ما انسان‌ها هر چیزی را که مشاهده می‌کنیم، سطح ساختار زیر اتمی آن را تحت تأثیر قرار داده و تغییر می‌دهیم. ماده، زمانی‌که تحت تأثیر ناظر است، خاصیتش به‌شکل ذره و زمانی‌که تحت تأثیر ناظر نیست، به‌شکل موج‌وار یعنی امواج کوچک می‌شود. یعنی ماده هم ذره و هم موج است. فیزیکدانان از این وضعیت متحیر شدند، اما دنیای کوآنتوم، اسرارآمیزتر از حد تصور بود.

آنها از طریق آزمایشی به نام شکاف مضاعف، الکترون را تماشا کردند. جالب است الکترون طوری رفتار می‌کرد که متوجه تماشا کردنش بود و زمانی‌که اثر ناظر فعال می‌شد به‌شکل دیگری حرکت می‌کرد. در این مرحله بود که فیزیکدانان پا به دنیای عجیب کوآنتوم گذاشتند.»

نظرات کاربران

🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

کتاب توضیحاتی درمورد فیزیک کوانتوم به طور ساده توضیح میده درمورد ارتعاشات و فرکانس ها و ... اگه قبلا درمورد این موارد مطالعه داشتید شاید خیلی مواردش تکراری باشه اما اگه در شروع یادگیری هستید پیشنهاد میدم حتما مطالعه کنید

- بیشتر
Toktam
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

بسیارکتاب خوبی بود متن روان و عالی داشت خط به خطش همش آگاهی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
از یکی از اشعار مولانا دریافتم که: عزیزانم را نه در قلبم دوست دارم، نه در ذهنم چون ممکن است قلبم از حرکت بیفتد و ذهنم دچار فراموشی شود من عزیزانم را با روحم دوست دارم زیرا روح نه از حرکت می‌ایستد و نه فراموش می‌کند
🎸🍃تبسم🍃🎸
سطح خِرد قلب شما از ذهن شما برتر است. زیرا قلب احساس می‌کند، نه ذهن. احساس‌های شما روشی است که روح شما به‌وسیله آن‌ها با شما صحبت می‌کنند. ماهیت روح شما، شادی ناب و نشاط است. اگر خوشحال و شاد هستید بدانید که روح‌تان سرود می‌خواند و اگر غمگین هستید از روح‌تان جدا شده و فاصله گرفته‌اید و ارتباط‌تان قطع شده است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
با گذشت زمان یاد گرفتم، کمتر صحبت کنم و بیشتر گوش بدهم. دیدن را نه، نگریستن را یاد گرفتم. یاد گرفتم با نگاه کردن خورشید شاد شوم. یاد گرفتم با هر نفسی که می‌کشم، شکر کنم یاد گرفتم زخم‌هایم را سریع‌تر التیام بخشم. یاد گرفتم هنر در سرزنش دیگران و دل‌سوزی به‌خود نیست. هنر، دوست داشتن خودم و عشق ورزیدن به زندگی است. و با گذشت زمان یاد گرفتم، خودم را دوست بدارم. در یک کلمه هدف از همهٔ روابط‌مان این است که اول خودمان را دوست بداریم.
🎸🍃تبسم🍃🎸
ما در اعماق قلب خود می‌دانیم هر زمستان آبستن بهار است و تاریک‌ترین لحظه لحظهٔ قبل از طلوع است خنده‌های زیبا بیشتر از هر کسی، برازندهٔ کسانی است که گریه کرده‌اند، زیرا آن‌ها سرانجام شادی و خندهٔ از ته‌دل را یاد گرفته‌اند. همین‌طور بیشتر از هر فردی، آن‌هایی که زمین خورده‌اند، یک روز موفق می‌شوند که با قامتی برافراشته بایستند. آن‌ها سرانجام یاد گرفته‌اند، قوی باشند.
🎸🍃تبسم🍃🎸
یکی از دوستانم، به من گفته بود: «زندگی مثل فیلم پرنده و مرد پرنده‌باز است.» این فیلم حکایت مردی است که همیشه پرنده‌های زخمی را مداوا می‌کند و بعد از درمان، آن‌ها را رها می‌کند تا به پرواز در آیند. او گفت: «افراد زیادی، زخم‌هایی دارند و وارد زندگی ما می‌شوند و یا این‌گونه به‌نظر می‌رسند. ما تا آن‌جایی که بتوانیم آن‌ها را درمان می‌کنیم. سپس آن‌ها می‌روند و باز شخص دیگری وارد زندگی‌مان می‌شود. روح خود را به او نیز می‌دهیم. او نیز بعد از مدتی می‌رود. خصلت آن‌ها رفتن است و خصلت ما هم مثل آن مرد مداوا کردن است. در این بین او به آن پرنده عادت می‌کند، محبت می‌کند، وابسته می‌شود و چقدر سخت است وابستگی. با این‌همه او همیشه منتظر روزی است که پرنده می‌رود، چرا که پرنده برای پرواز کردن خلق شده است و آن دیگری برای بهبود بخشیدن به زخم‌ها.»
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۱۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان