دانلود کتاب صوتی قانون جذب آبراهام با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

انتشارات:آوانامه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

کتاب صوتی قانون جذب آبراهام نوشتهٔ جری هیکس و استر هیکس و ترجمهٔ مهین خالصی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر در باب روح‌نگاری و قوانین کائنات است.

درباره کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

کتاب صوتی قانون جذب آبراهام (The law of attraction : the basics of the teachings of Abraham) در پنج بخش تهیه و تدوین شده است. این کتاب از موجوداتی به نام آبراهام گفته است که فلسفهٔ معنوی و راز موفقیت را به نویسندگان الهام کرده‌اند. آن‌ها نخستین‌بار در سال ۱۹۸۸ میلادی، یک مجموعه نوار ده‌کاستی به نام «موضوعات ویژه» به انتشار رسانده‌اند که بعدها به‌صورت اثر حاضر گردآوری شد. بخشِ یک کتاب مسیری را که طی آن نویسندگان با آبراهام آشنا شده‌اند، تشریح کرده است. بخش دو قانون جذب را توضیح داده و در ادامه، مبانی علم خلقت عامدانه و هنر پذیرش در اختیار ما قرار گرفته است. کتاب صوتی «قانون جذب آبراهام» قوانین جهانی هستی را با ما در میان گذاشته و کمکتان می‌کند هر چه را موردعلاقه‌مان است، به‌سمت خود جذب کنید و آنچه را دوست ندارید، از زندگیمان دور بیندازیم. همراه شوید با اثری به قلم یک زوج.

شنیدن کتاب صوتی قانون جذب آبراهام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب روح‌نگاری و قوانین کائنات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

«قصد ما این است که قدر و منزلتتان را به شما یادآوری کنیم. شما اشرف مخلوقات هستید و با هر پندار، گفتار و کردار خود جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهید. شما موجودات پستی نیستید که برای ارتقای خود تلاش کنید. در عوض شما خالقی هستید که تمام منابع جهان هستی در دسترستان است.

هدف ما آگاه کردن شما به ارزش خودتان است؛ زیرا فقدان این آگاهی شما را از جذب میراثی که متعلق به شماست دور خواهد کرد. اگر قدر خود را ندانید خود را از لذت دائمی زندگی‌ای که حق مسلمتان است، محروم می‌کنید. در حالی که جهان از هر عمل و اقدام شما سود می‌برد، ما از شما می‌خواهیم همین الان حاصل تلاش خود را درو کنید.

ما یقین داریم که شما می‌توانید کلید درهای مشرف به آن اهدافی را که حتی قبل از حلول در این کالبد فیزیکی در نظر داشتید، بیابید و شما را در مسیر تحقق اهداف زندگی‌تان یاری خواهیم کرد و می‌دانیم این برای شما اهمیت دارد. چون ما می‌شنویم که می‌پرسید چرا اینجا هستم؟ برای بهتر کردن زندگی‌ام چه کارهایی باید انجام دهم؟ چطور می‌توانم راه درست را تشخیص دهم؟ ما اینجا هستیم تا همه این سوال‌ها را به تفصیل جواب دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۸۹۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۸۹۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان