دانلود و خرید کتاب راهنمای چاکرا شالیلا شارامون ترجمه معصومه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای چاکرا اثر شالیلا شارامون

کتاب راهنمای چاکرا

معرفی کتاب راهنمای چاکرا

کتاب راهنمای چاکرا؛ از اصول اولیه تا کاربردهای عملی نوشتهٔ شالیلا شارامون و بودو جی. باجینسکی و ترجمهٔ معصومه نصیری است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای چاکرا

تا به حال درمورد بدن اتری، اختری، ذهنی و روحانی شنیده‌اید؟ هیچ می‌دانید که چهار بدن انرژی وجود دارد و هرکدام کارکردهای متفاوتی دارند؟ از ساختار و کاربرد چاکراها اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید که می‌توان چاکراها را پاک‌سازی و فعال کرد؟ در کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی) (The Chakra Handbook) با این موارد و بسیار بیشتر از این‌ها آشنا خواهید شد.

شالیلا شارامون و بودو جی.باجینسکی که سال‌ها در زمینۀ چاکرادرمانی و انواع مشاوره سلامت تجربه دارند، در کتاب پیش‌رو به ما کمک می‌کنند تا بفهمیم کیستیم و چه نیروهایی درونمان جاری است و چگونه می‌توانیم توانایی‌های بالقوه خود را به کار بگیریم.

از آنجا که شالیلا شارامون و باجینسکی اعتقاد دارند هیچ دانشی به اندازۀ چاکرا به انسان کمک نمی‌کند تا توانایی‌های درونی خود را آزاد کند، این دو متخصص، در این کتاب تمرکزشان را بر ایجاد شناخت از چاکراها گذاشته‌اند و می‌کوشند به ما بیاموزند که چاکراهایمان را فعال و هماهنگ کنیم.

کتاب راهنمای چاکرا شامل تمرین‌های ساده‌ای است که به ما کمک می‌کند گره‌های درونی‌مان را باز کنیم و معجزه‌ٔ حیات را در کمال خود تجربه کنیم. کتاب حاضر، با استفاده از تصاویر و نمودارها، تصویر روشنی از انرژی‌های درونی بدن ارائه می‌دهد و شناختی از آن‌ها به دست می‌دهد که با به کار بستن آن، زندگی را به گونه‌ای متفاوت تجربه خواهیم کرد.

خواندن کتاب راهنمای چاکرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با چاکراها آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان

شلیلا شارامون در سال ۱۹۴۸ متولد شده و تا کنون مراکز مراقبه‌ٔ بسیاری را پایه‌گذاری کرده است. شارامون در سال ۱۹۸۰ طالع‌بینی را شروع کرد و با ترکیب این دانش با مشاوره‌ٔ سلامتی توانست تخصصی ویژه پیدا کند.

علاقه‌ٔ مشترک به درمان طبیعی، شارامون و بودو جی. باجینسکی را در سال ۱۹۸۴ با هم آشنا کرد و پس از آن‌، این دو معلم سمینارها و دوره‌های آموزشی متنوعی را برگزار کردند. شارامون و باجینسکی با همکاری هم کتاب‌های متعددی تألیف کرده‌اند که «ریکی: شیوه‌ٔ جامع انرژی‌درمانی» ازجمله‌ٔ آن‌هاست که به فارسی برگردانده شده است.

بخشی از کتاب راهنمای چاکرا

«در این کتاب روش‌های متعددی برای هماهنگی و بازشدن چاکراها بیان شده است. می‌خواهید بدانید که آیا چاکراهایتان بسته و یا از تعادل خارج شده است، و اگر این‌طور به نظر می‌رسد کدام‌یک از چاکراها چنین وضعیتی را دارند. بدون داشتن این اطلاعات خاص هم می‌توانید روش‌های درمانی‌ای که شرح داده شده است را به کار ببرید و به آسانی چاکراها را هماهنگ سازید _ در هر صورت یک روش درمانی کل‌نگر پیشنهاد شده است. با وجود این اگر در وضعیتی هستید که تشخیص داده‌اید دو تا از چاکراها بیشتر از چاکراهای دیگر نیاز به درمان دارند، می‌توانید به‌طور همزمان به آن‌ها توجه لازم داشته باشید.

آگاه شدن از وضعیت چاکراها این فرصت مهم را به شما می‌دهد که خودتان را بهتر بشناسید. به یاد داشته باشید، در هر صورت در این فرآیند شما مورد نظر هستید نه دیگران. البته می‌توانید درباره‌ی تجربیاتتان با دیگران صحبت کنید، اما منظور تغییر دیگران نیست، بلکه برای بیشتر شناختن و آزاد کردن خودمان است، و بعد اگر امکان داشت راهنمایی توأم با عشق دیگران در راه خودشناسی.»

لاک لامورا (جلد اول؛ دروغ های لاک لامورا)
اسکات لینچ
پرسش های چهارگزینه ای علوم و فنون ادبی جامع رشته انسانی (دهم، یازدهم و دوازدهم)
حمزه نصراللهی
ارزیابی سوگواری های نمایشی
غلامرضا گلی زواره
بانکداری سرمایه گذاری (جلد دوم؛ ادغام، تملیک و عرضه عمومی اولیه)
جاشوا روزن باوم
استراتژی چابک
رالف فرناندو
خواهر خوشگلم گله (جلد دوم)
زهرا موسوی
ایرانیان عرب تبار: مردم‌شناسی ساختار قومی اعراب خوزستان
داود غرایاق زندی
درسنامه شطرنج دانشگاه
سیدکاظم موسوی ساداتی
دنیای پر سوال کودکی
مرضیه شاهرخی
بررسی وضعیت حقوقی سرمایه‌گذاری خارجی در بازار سرمایه‌ی ایران از منظر حقوق بین‌الملل
فاطمه عبدی
داستان بخون، داستان بساز (جلد ششم)
علیرضا کریمی
عشق هرگز نمی میرد
مسیحا برزگر
هر دانایی نمی تواند!
محمود دانایی
عکاسی دیجیتال
آروین آذرگین
قانون مجازات اسلامی معرب
ابراهیم قربانی
سایه تاریکی
نیلوفر سیفی
گروه تیپ تاپ و نقشه های مخفی
کریستین پالوی
گام به گام دروس چهارم ابتدایی؛ درس یار علوم تجربی
نیلوفر مکاری اصل
دوره باروک گیتار
فردریک نود
کینتسوگی
توماس ناوارو

نظرات کاربران

|)oo0___0oo(| مردی در پس دووووود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

کتابهای زیادی در این مورد خوندم ، این کتاب به نظرم کامل تر و جامع تر از بقیه بود .

sara vakili
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

عالی عالی عالی. هرچی بگم کم گفتم. واقعا بخونید باعث آگاهی فراوان میشه. من دلم میخواد برای همه اطافیانم بگیرمش ... درودددد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان