دانلود و خرید کتاب بی حد و مرز جیم کوییک ترجمه مریم جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز نوشتهٔ جیم کوییک و ترجمهٔ مریم جعفری است و نشر هورمزد آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتابْ مغز خود را تقویت کنید، همه چیز را سریع‌تر بیاموزید و زندگی منحصر به فرد خود را بسازید.

درباره کتاب بی حد و مرز

بی‌حدومرز اثر جیم کوییک کتابی است جذاب در زمینۀ موفقیت و توسعۀ فردی که از ۴ بخش و ‍۱۵ فصل تشکیل شده و به سه موضوع اصلی طرز فکر، انگیزه و روش می‌پردازد و موضوعات و مسائل مختلفی را در رابطه با یادگیری و چالش‌های آن، به‌خاطرسپاری، یادآوری و بهبود عملکرد مغز پوشش می‌دهد؛ موضوعاتی که درنهایت شما را به ابزاری مجهز می‌کند که با استفادهٔ درست از آن‌ها می‌توانید تمرکز، دقت و بهره‌وری خود را افزایش دهید و به معنای واقعی کلمه در هر سه حوزۀ فوق نامحدود بودن را تجربه کنید. با خواندن این کتاب به اسرار جالبی پی می‌برید و درمی‌یابید چطور باورهای غلط و محدودیت‌هایی که از سوی سیستم آموزشی و اطرافیانتان به شما تحمیل شده، شما را از بزرگ‌ترین رویاهایتان دور کرده است. نکتۀ کلیدی کتاب این است که یادگیریِ سریع‌تر و آسان‌تر همه‌چیز را برای داشتن یک زندگی عالی امکان‌پذیر می‌کند اما بیشتر مردم نمی‌دانند چطور باید یاد بگیرند. موضوع اصلی کتاب بی‌حدومرز همین است: یادگیری نحوۀ یادگیری.

بی‌حدومرز کتاب مفصلی است و موضاعات متعددی را پوشش می‌دهد و پس از مطالعۀ آن شاید بخواهید آنچه آموخته‌اید را انجام دهید اما ندانید از کجا باید شروع کنید. نگران نباشید جیم کوییک دقیقا به همین علت در پایان کتاب یک برنامۀ ده‌روزه به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید سفر خود را به سوی بی‌حدومرز شدن آغاز کنید.

بیشتر مردم گوشی‌ها و لوازم الکترونیکی خود را ارتقا می‌دهند اما از ارتقای عملکرد مغز خود غفلت می‌کنند. شما جزو این افراد نباشید. این کتاب را بخوانید و از مزایای شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید «رهبران بزرگ اهل مطالعه هستند. خواندن، یک تمرین عالی برای ذهن شماست. یادتان باشد شما با خواندن فقط یک کتاب می‌توانید به‌اندازهٔ ده‌ها سال تجربه به دست بیاورید.» این کتاب الهام‌بخش است و می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. بی‌حدومرز همچنین هدیه‌ای عالی است برای کسی که دوستش دارید و به پیشرفت و موفقیت او اهمیت می‌دهید.

خواندن کتاب بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند عملکرد ذهن خود را ارتقا بدهند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیم کوییک

جیم کوییک بنیان‌گذار موسسه کوییک لرنینگ به‌عنوان کارشناس تندخوانی، بهبود حافظه، تقویت عملکرد مغز و یادگیری سریع در سطح بین‌المللی شناخته شده است. او در دوران کودکی دچار آسیب مغزی شد که همین مسئله مشکلات جدی در زمینۀ یادگیری برایش به وجود آورد. پس از آن کوییک برای غلبه بر چالش‌های یادگیری، استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی ابداع کرد که به طرز چشمگیری عملکرد ذهنی او را ارتقا داد. حالا او بیش از دو دهه است که در مقام مربی پرورش مغز به افراد بسیاری در سرتاسر جهان کمک کرده تا بتوانند با استفاده از این تکنیک‌ها بر چالش‌های یادگیری خود غلبه کنند و عملکرد ذهن و مغز خود را بهبود بخشند و زندگی بهتری داشته باشند.

تکنیک‌های پیشگامانه، سبک ارائۀ جذاب و قدرت شگفت‌انگیز مغز کوییک او را به یک مربی پرقدرت و پرطرفدار تبدیل کرده است. علاوه بر افراد مشهور، سازمان‌ها، شرکت‌ها و دانشگاه‌های برجستۀ جهانی همواره از او برای اجرای سخنرانی و برگزاری دوره‌های آموزشی دعوت می‌کنند. او همچنین در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد. او میزبان پادکست کوییک برین است که رتبۀ اول برنامه آموزشی در آی‌تیونز را به خود اختصاص داده. 

کوییک حامی سلامت مغز و آموزش آن به مردم جهان است؛ انسانی است نیکوکار که در پروژه‌های مختلف از تحقیقات در رابطه با آلزایمر گرفته تا تاسیس مدرسه از گواتمالا تا کنیا، ارائۀ خدمات بهداشتی، آب شیرین و یادگیری برای کودکان نیازمند سرمایه‌گذاری می‌کند. او توانایی جالبی در شکوفایی توانایی‌ها و استعدادهای شما دارد و برای استفاده بهتر از قدرت مغزتان الهام‌بخش شما خواهد بود.

بخشی از کتاب بی حد و مرز

«من اعتقاد راسخ دارم که همهٔ ما از قدرت‌هایی باورنکردنی برخورداریم که منتظر فعال‌شدن هستند. من دربارهٔ توانایی پروازکردن، درست‌کردن یک ارتش زره‌پوش و شلیک لیزر از چشم‌ها حرف نمی‌زنم، بلکه دربارهٔ توانایی‌های عملی زندگی واقعی می‌گویم؛ مثل پروازکردن ازطریق کتاب‌ها، حافظهٔ زره‌پوش، تمرکز حداکثری، خلاقیت بی‌حدومرز، تفکر شفاف، ذهن‌آگاهی، نگرش برتر ذهنی و موارد دیگر. هرکدام از ما به‌نحوی ابرقهرمانیم.

هر ابرقهرمان همان‌طور که قدرت‌های برتر دارد، دشمنان دیرینه‌ای نیز دارد. شرور بزرگ (ابرشرور) وارد می‌شود. به جوکر در مقابل بتمن و لکس لوتر در مقابل سوپرمن فکر کنید. شخصیت‌های شروری که ما با آن‌ها مواجه هستیم شاید مثل شخصیت‌های فیلم‌های سینمایی نباشند، اما همان‌قدر پلیدند؛ کسانی که شما در مقام ابرقهرمان باید آن‌ها را شکست دهید و مهارشان کنید. ابرشرورهای امروزی در مسیر ما مانع ایجاد کرده و زندگی را برای ما سخت‌تر می‌کنند و ما را از توانایی‌هایمان دور نگه می‌دارند. آن‌ها مانعمان می‌شوند و بهره‌وری، سعادت، مثبت‌نگری و آرامش‌خاطر را از ما می‌گیرند و این کاملاً به خود ما بستگی دارد که آن‌ها را شناسایی کنیم و شکست دهیم.

اگر کتاب مصور خوانده یا فیلم‌های ابرقهرمانی دیده باشید، می‌دانید که ابرشرورها معمولاً در موقعیت‌های غیرمنتظره و ناخوشایند به وجود می‌آیند؛ مثلاً هاروی دنت، معروف به دوچهره، را در نظر بگیرید ـ او کارش را با بهترین نیت‌ها شروع می‌کند. دنت دادستانی حامی قانون است و خلاف‌کاران را به زندان می‌اندازد و متحد بتمن است، اما در خلال یک عمل انتقام‌جویانه، صورتش زخمی و به فردی عصبی، تلخ و کینه‌توز تبدیل می‌شود. او به کسی تبدیل می‌شود که تمام زندگی‌اش را صرف جنگیدن با آن‌ها کرده است: یک جنایتکار فریبکار که با آیندهٔ قربانیانش قمار می‌کند، خوبی‌های وجودش تحریف شده و برای اهداف شوم استفاده می‌شوند.

به‌همین‌ترتیب، چهار ابرشرور یادگیری نیز در آغاز، کار خود را معصومانه شروع کردند؛ آن‌ها با بزرگ‌ترین پیشرفت‌های بشر در طول صد سال گذشته تغذیه می‌شوند و در فناوری ریشه دارند. بدیهی است که فناوری بخش مهمی از فرایند پیشرفت و نامحدودبودن است. فناوری به ما امکان می‌دهد تا ازطریق ارتباط با یادگیری زندگی بسیار بهتری برای خود بسازیم؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که ما فناوری دیجیتالی را تا جایی مصرف کنیم که حتی پدیدآورندگانش نیز آن را افراطی بدانند. امروزه بسیاری از فناوری‌هایی که در دسترس ما قرار دارند آن‌قدر جدید هستند که نمی‌دانیم تا چه سطحی باید با آن‌ها تعامل کنیم.»


معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۹۰۳۹۹۷
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

دوستان کتاب رو خوندین چیزی شدین یا فقط خوندین و خوب بود و ... از اینا

mahdi amani
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

به ندرت کتاب انگیزشی میخونم ولی این کتاب یه دنیای دیگست اگر می‌خاین یه آدم جدید و موفقی باشین توصیه میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
‫اگر یک تخم‌مرغ براثر نیروی خارجی شکسته شود، زندگی به پایان می‌رسد؛ اما اگر براثر نیروی درونی شکسته شود، زندگی آغاز می‌شود. اتفاقات بزرگ همیشه از درون شروع می‌شوند.
یگانه
بی‌سوادان قرن ۲۱ کسانی نیستند که خواندن‌ونوشتن نمی‌دانند، بلکه کسانی هستند که نمی‌توانند بیاموزند، آموخته‌های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند.
abolfazl
بزرگ‌ترها باید نسبت به کلماتی که می‌گویند خیلی حساس باشند، زیرا این کلمات به‌سرعت به کلمات درونی یک کودک تبدیل می‌شوند.
kazhal
خواب نقش خدمتکاری دارد که سموم مغز را که در زمان بیداری جمع شده‌اند، پاک‌سازی می‌کند.
هدی✌
شواهد زیادی مبنی‌بر ارتباط بین نوع طرزفکر و موفقیت وجود دارند.
هدی✌
اگر می‌خواهید باهوش‌تر باشید، به خواب کافی و خوب نیاز دارید.
هدی✌
علاقه چیزی است که شما را از درون سر شوق می‌آورد.
هدی✌
علائق مختلفی را می‌توان به‌طور هم‌زمان پرورش داد. مجبور نیستید یکی را به‌جای دیگری انتخاب کنید.
هدی✌
بزرگ‌ترین وظیفهٔ ما در زندگی این است که دانش و مهارت‌هایی را که به دست می‌آوریم با دیگران سهیم شویم.
هدی✌
وقتی به‌راحتی می‌توانستم به خودم بگویم که انرژی لازم را برای این کار ندارم، اصلاً چرا باید تلاش می‌کردم؟
هدی✌

حجم

۷۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۷۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان