دانلود و خرید کتاب بی حد و مرز جیم کوییک ترجمه نفیسه تنکابنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک

کتاب بی حد و مرز

معرفی کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز نوشتهٔ جیم کوییک و ترجمهٔ نفیسه تنکابنی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که کمک می‌کند مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایدئال خود رونمایی کنید.

درباره کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز که چهار بخش دارد، با یک سخن پایانی به آخر رسیده است. این کتاب را یک متخصص جهانی شناخته‌شده در زمینهٔ بهبود حافظه، اصلاح عملکرد مغز و یادگیری سریع نوشته است. جیم کوییک که می‌خواهد نگذارد هیچ ذهنی عقب بماند، نقشهٔ دقیق راه را در اختیارمان گذاشته است. این نویسنده سه دهه از عمر خود را در شرایط سخت کاری صرف تحقیق دربارهٔ اقشار مختلف جامعه کرده است؛ از جمله دانش‌آموزان، معلمان، افراد مشهور، کارگران ساختمانی، سیاستمداران، کارآفرینان و دانشمندان. او با برخی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های آموزشی سراسر جهان کار کرده و به روش خود مربیان، مدیران و دانش‌آموزان را تعلیم داده است. آموزه‌های او بسیار تأثیرگذار بوده و برای ما نیز مفید خواهد بود. نویسنده توضیح داده است که ماهیت این کتاب، برتری‌یافتن است و رسالت آن پایان‌دادن به خواب ناشی از هیپنوتیزم و دروغ‌های انبوهی که از والدین، برنامه‌ها، رسانه‌ها و بازاریابی‌ها دریافت کرده‌ایم. با او همراه شوید؛ در کتابی که کمک می‌کند مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایدئال خود رونمایی کنید.

خواندن کتاب بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بی حد و مرز

«اگر شما هم جزء اکثریت مردم جهان باشید، هنگامی که مطالعهٔ این کتاب را آغاز کردید، آگاهانه یا ناآگاهانه، تحت سلطهٔ سلسله‌ای از محدودیت‌ها بودید که یا خودتان بر خودتان تحمل کرده بودید یا دیگران بر شما تحمیل کرده بودند.

شاید می‌خواستید توانایی جدیدی را یاد بگیرید، اما مطمئن بودید که ظرفیتش را ندارید. شاید می‌خواستید شانس خود را برای یک ترفیع شغلی بزرگ امتحان کنید، اما صدای درونتان مدام در گوشتان زمزمه می‌کرد که صلاحیت آن را ندارید. شاید خودتان را متقاعد کرده بودید که هر بار هنگام بیرون رفتن از خانه تلفن همراهتان را فراموش می‌کنید یا هرگز قادر نیستید اسامی تمامی افراد حاضر در دورهمی اجتماعی بعدی را به‌خاطر بسپارید یا همیشه همان فرد حوصله‌سربری خواهید بود که سخنرانی‌هایش را از روی کاغذ می‌خواند. اگر ویژگی‌های ذکرشده قبلاً دربارهٔ شما صدق می‌کرد، اکنون دیگر به پایان این کتاب رسیده‌اید، امیدوارم آمادگی این را داشته باشید تا با خودِ قبلی‌تان خداحافظی کنید.

وقت آن رسیده که با خودِ بی‌حدومرزتان آشنا شوید.

خودِ بی‌حدومرز شما، ذهنیتی بی‌حدومرز دارد. شما دیگر باور ندارید چیزهای زیادی هستند که قادر نیستید آن‌ها را انجام دهید. ممکن است کارهای زیادی باشند که هنوز موفق نشده باشید انجام دهید و کارهای بسیاری که در گذشته در انجام دادن آن‌ها مشکل داشتید، اما خودِ بی‌حدومرز شما حالا دیگر می‌داند که گذشته مساوی آینده نیست. او اکنون می‌داند مغزتان از آنچه پیش از این تصور می‌کردید قدرتمندتر است. متوجه شده‌اید چنانچه ذهنتان را به یادگیری آنچه دوست دارید معطوف کنید، می‌توانید هر مهارتی را از آنِ خود کنید.

خود بی‌حدومرز شما، انگیزهٔ بی‌حدومرزی نیز دارد. شاید در گذشته رؤیای یک زندگی بلندپروازانه را در سر می‌پروراندید، اما نتوانستید اقدامی برای تحقق آن انجام دهید، اما اکنون می‌دانید چگونه عادت‌هایتان را با آمال و آرزوهایتان همراستا کنید، می‌توانید خود را متعهد به یادگیری و پیشرفت مادام‌العمر کنید و این همچون لباس پوشیدنتان در هر صبح، ساده و طبیعی به‌نظر می‌رسد.

همچنین می‌دانید چگونه با غذا، خواب و ورزش، مغزتان را تغذیه کنید تا روزتان را به بهترین نحو آغاز کنید و همواره برای چالش‌های پرزحمت و جدید آماده باشید. یاد گرفته‌اید چطور به حالت غرقگی وارد شوید تا پس از شروع هر کاری در آن غرق شوید. و شاید مهم‌ترین نکته این باشد که خود بی‌حدومرز شما روش‌های صحیح یادگیری را آموخته است. با فهم این موضوع قدرتتان به‌صورت تصاعدی بیشتر شده است. اگر بتوانید کاری را یاد بگیرید، می‌توانید آن را انجام دهید، به‌استثنای محدودیت‌های فیزیکی. ابزارهایی که اکنون در دسترس دارید، این امکان را فراهم می‌کنند که سریع‌تر همه‌چیز را یاد بگیرید. این ابزارها در کنار مهارت‌هایی که در نامحدود کردن تمرکز، حافظه، تفکر و مطالعه‌تان کسب کرده‌اید، یک جعبه‌ابزار ابرقهرمانی تمام و کمال به‌شمار می‌روند.»

معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان