دانلود و خرید کتاب یک دقیقه ها احمد نصرالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک دقیقه ها اثر احمد نصرالهی

کتاب یک دقیقه ها

معرفی کتاب یک دقیقه ها

کتاب یک دقیقه ها را  لیدا نصرالهی گردآوری کرده است و با ترجمه علیرضا قره‌خانلو به شکل دوزبانه در نشر چشمه منتشر شده است. این کتاب یادداشت‌های کوتاه احمد نصرالهی، نقاش معاصر است. 

درباره کتاب یک دقیقه ها

احمد نصرالهی در سال ۱۳۳۰ در بابل متولد شد. نقاشی را به شکل تجربی از سال ۱۳۴۵ آغـاز کرد و پس از آن در سـال ۱۳۵۶  از تجـارب هنرمندانی چون علی‌اکبر صفاییان و بهرام عالی‌وندی بهره‌مند شد. از همان سال سرپرستی نگارخانه آبی بابل را نیز بر عهده گرفت. قطعاتی که در کتاب حاضر تقدیم خوانندگان می‌شود از میان دست‌نوشته‌های پراکنده هنرمند انتخاب شـده‌اند؛ یادداشـت‌هایی که احمد نصرالهی، بدون نظم خاصی، متناسـب با فضای ذهنیاش در طی سـال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۹۸ در کارگاه نقاشی‌اش، در میان سررسیدها، کاغذهای کوچک و بزرگ، گوشه‌وکنار کتاب‌ها و... نوشته است و گاه توأم با طراحی‌ها و نقاشی‌های او است. 

یادداشـت‌های نصرالهی از لحاظ سـبک نوشتار متنوع و متفاوت‌اند. در این مجلد در نظر داشـته‌ایم با توجه به اهمیت آشنایی مخاطبان با این بخش نامکشـوف از فضای خلاقه هنرمند و نقش مؤثر این آشـنایی برای درک پیوسـتگی عواطف، احساسات و افکار هنرمند در فرایند خلق اثر، در این کتاب نوشته‌های کوتاه را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهیم.

 خواندن کتاب یک دقیقه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به هنر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

رحيم اهری
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

سلام و احترام به دوستان کتابخوان، به یک دقیقه ها توجه نکردن خیلی ما را گرفتار کرده، اخیرا و دقیقا به خاطر یک دقیقه از قطار ماندم و هزینه های جانبی که برای رسیدن به قطار تبریز، مشهد دادم بماند،

- بیشتر
نیلو
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

من ازش خوشم نیومد نه شعر بود نه متن خوبی به ندرت چندتا جمله خوب پیدا میشه توش البته من از این سبک خوشم نمیاد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان