دانلود و خرید کتاب بی حد و مرز جیم کوییک ترجمه شهلا ثریاصفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک

کتاب بی حد و مرز

معرفی کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز نوشته جیم کوییک است که با ترجمه شهلا ثریا صفت منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد مغزتان را ارتقاء دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی‌تان را شکوفا کنید.

درباره کتاب بی حد و مرز

شمارِ کمی از مردم درک می‌کنند که با به‌کارگیری روش‌های عملیِ انگشت‌شماری می‌توانند مغزشان را تقویت کنند و توانایی یادگیری‌شان را بیش از حد افزایش دهند. هیچ قرصی برای نبوغ یافت نمی‌شود، اما فرایندی برای رسیدن به آن هست که شما آن را در این کتاب خواهید یافت.

بی‌حدومرز برنامه‌ای برای ارتقای مغز، نه‌تنها برای فراگیریِ روش یادگیری سریع‌تر، بهتر و مؤثرتر، بلکه برای بهبود فیزیکی مغز از راه تغذیه، مکمل‌ها، ورزش، مراقبه، خواب و موارد دیگر در جهت افزایش تولید سلول‌های جدید مغز و ارتباط بین آن‌ها است.

کتاب بی‌حد و مرز می‌تواند نقش باشگاهی را داشته باشد که به صورت علمی و عملی، برنامۀ ساختن و تقویت عضله مغز را به ما می‌دهد. باشگاهی که برنامهٔ تمرینی و حتی رژیم غذایی هم دارد. 

خواندن کتاب بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تقویت حافظه‌شان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بی حد و مرز

این‌ها مانتراهای من در دوران رشد بودند. روزی نبود که به خودم نگویم احمق و خنگ هستم و هرگز خواندن را یاد نخواهم گرفت، چه برسد به این‌که انتظار داشته باشم در آینده در زندگی چیزی بشوم. اگر قرصی یافت می‌شد که می‌توانست به مغزم نیروی شگفت‌انگیزی ببخشد و با یک بار بلعیدنش باهوش‌ترم کند (همان‌طور که در فیلم بی‌حدومرز در سال ۲۰۱۱ با بازی بردلی کوپر وجود داشت)، هر کاری می‌کردم تا به چنگش بیاورم.

فقط من نبودم که چنین حسی نسبت به خودم داشتم. در دوران کودکی‌ام اگر از معلمانم سؤال می‌کردید، بیشترشان می‌گفتند که من آخرین نفری هستم که انتظار دارند این کتاب را بنویسد. در آن زمان آن‌ها تعجب می‌کردند که من کتاب بخوانم، چه رسد به نوشتنِ آن.

همهٔ این‌ها ناشی از حادثه‌ای در مهدکودک بود که روند زندگی‌ام را به‌طور کامل تغییر داد. یک روز سر کلاس نشسته بودم و از بیرونِ پنجره صدای آژیر می‌آمد. همهٔ بچه‌های کلاس توجهشان جلب شد. معلم به بیرون نگاه کرد و گفت که کامیون‌های آتش‌نشانی را می‌بیند. واکنش کل کلاس در پاسخ به این اطلاعات همان‌گونه بود که مهدکودکی‌ها واکنش نشان می‌دهند: ما بی‌درنگ به‌سمت پنجره‌ها دویدیم. من به‌طور خاصی هیجان‌زده شدم، زیرا در آن زمان فکروذکرم ابَرقهرمان‌ها بودند (هنوز هم همین‌طور است). برای من آتش‌نشانان شبیه‌ترین چیز به ابَرقهرمان‌های دنیای واقعی‌ای بودند که می‌شناختم. هم همراه با بقیه به‌سمت پنجره جَستم.

تنها مشکلم این بود که قد بلندی نداشتم تا بتوانم به کامیون‌های آتش‌نشانی در پایین نگاه کنم. یکی از بچه‌ها رفت تا صندلی‌اش را بردارد و رویش بایستد و این الهام‌بخش بقیهٔ ما شد که همین کار را انجام دهیم. به‌سمت میزم شتافتم تا صندلی خودم را بردارم. آن را درست به‌سمت رادیاتور بزرگ آهنی‌ای که در امتداد کف پنجره‌ها قرار داشت هُل دادم. روی صندلی‌ام ایستادم، آتش‌نشانان را دیدم و حسابی هیجان‌زده شدم. خیلی هیجان‌انگیز بود! با تماشای این قهرمانان شجاع در حین کار با آن لباس‌های به‌ظاهر نفوذناپذیر و ماشین قرمزشان، چشمانم خیره شد و دهانم باز ماند.

اما همان لحظه یکی از بچه‌ها صندلی را از زیرم کشید و همین باعث شد تعادلم را از دست بدهم و سرم به رادیاتور اصابت کند. به‌شدت به رادیاتور فلزی برخورد کردم. مسئولان مدرسه مرا به بیمارستان رساندند. در آن‌جا پزشکان به جراحت‌هایم رسیدگی کردند، اما بعد از آن با مادرم صادقانه صحبت کردند. آسیب‌دیدگی مغزم خفیف نبود.

معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظرات کاربران

ziba
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

خوندنش لطف در حق خودتوته !

PariB
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

بی حد و مرز واقعا کتاب خوبی بود. اگر آدمی هستید که در یادگیری مشکل دارید، حافظه‌تون خرابه یا اصلا می‌خواید همه چی رو سریعتر بفهمید این کتاب کمکتون میکنه. برا من تاثیر داشت و تو خیلی موارد تونستم ازش استفاده

- بیشتر
محمد
۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خواندن و یادگرفتم روش های منحصربه فردی داره که جیم به شما این روش هارو یاد میده اگه میخوای کتابای زیادی بخونی و خوب درکشون کنی این کتابو از دست نده

صدیقه طالبی
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

عالی بود.... به خودتان و توانایی هایتان باور پیدامی کنید. هر مغزی می تواند بی حد و مرز رشد کند و بهترین خود شود. نویسنده به شما کمک می کند نگاهتان را به استعداد و نبوغ در خود و اطرافیان

- بیشتر
شیدا خانوم ، جوز و بادوم(((:
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

عاللللیییییی

kami
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

یکی از موارد که این کتاب و بسیاری از کتاب ها بیان میکنن بحث علاقه هست. دنبال نکردن علایقمون در واقع مرگ خاموش احساسات و لذت زندگی است. اگر به چیزی علاقه داری و هنوز شروع به انجام دادنش نکردی به خودت

- بیشتر
کاربر 1225295
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

راهکارهای عملی می ده نمی تونی سریع تمومش کنی باید تمرینش کنی

aamin
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

کدوم نشر بهتره ترجمش نوین یا میلکان؟؟

کاربر 7196506
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

یک کتاب برای ساختن انسان جدید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
اگر تخم‌مرغی با نیروی بیرونی شکسته شود، زندگی پایان می‌یابد. اگر با نیرویی از درون شکسته شود، زندگی آغاز می‌شود. شگفتی‌ها همواره از درون آغاز می‌شوند. - جیم کوئیک
کاربر ۵۶۵۴۸۲۸
همه می‌گویند چه چیزی یاد بگیریم، اما کسی "چگونه یادگرفتن" را به ما یاد نمی‌دهد.
Maryam
ابَرشرور دوم حواس‌پرتی دیجیتال است. فوران لذت زودگذر دوپامین دیجیتالی، جایگزین توانایی ما در حفظ توجه لازم به روابط عمیق، یادگیری عمیق یا کارهای عمیق می‌شود.
Mohamadhasan Rabiei
ابَرشرور دوم حواس‌پرتی دیجیتال است.
Mohamadhasan Rabiei
"زندگی نقطهٔ C است که بین نقاط B و D واقع شده است." به این معنا که زندگی‌مان انتخابی است که بین B (تولد) و D (مرگ) انجام می‌دهیم.
Maryam
اگر بدانید که باید آن‌چه را که می‌آموزید ارائه دهید، با این نیت به شیوهٔ یادگیری نگاه خواهید کرد که به‌گونه‌ای بر موضوع مسلط شوید تا بتوانید به‌خوبی آن را برای شخص دیگری توضیح دهید. دقتتان بیشتر خواهد شد، یادداشت‌هایتان احتمالاً جزئیات بیشتری خواهند داشت و حتی ممکن است سؤالات بهتری بپرسید.
Ekranked
اگر تخم‌مرغی با نیروی بیرونی شکسته شود، زندگی پایان می‌یابد. اگر با نیرویی از درون شکسته شود، زندگی آغاز می‌شود. شگفتی‌ها همواره از درون آغاز می‌شوند. - جیم کوئیک
HATEF
شما را نه چیزی که نمی‌دانید، بلکه چیزی که فکر می‌کنید به‌یقین می‌دانید به دردسر می‌اندازد. - مارک تواین
Hamide
بزرگ‌سالان باید بسیار مراقب کلماتی که می‌گویند باشند، زیرا این‌ها به‌سرعت به کلمات درونی کودک تبدیل می‌شوند.
BABAK
غالباً وقتی برچسبی روی شخصی یا چیزی می‌زنید، محدودیتی ایجاد می‌کنید.
کاربر ۵۶۵۴۸۲۸

حجم

۴۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۴۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان