دانلود و خرید کتاب تام سایر مارک تواین ترجمه محسن سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تام سایر اثر مارک تواین

کتاب تام سایر

معرفی کتاب تام سایر

کتاب تام سایر نوشتهٔ مارک تواین و ترجمهٔ محسن سلیمانی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. تام سایر از مشهورترین داستان‌های ادبیات دنیاست.

درباره کتاب تام سایر

تام سایر پسرک یتیمی است که از مدرسه و کار نفرت دارد و در حسرت زندگی پسر ولگرد و هم‌سن و سالش هاکلبری‌فین است. اما او و دوست جدیدش هاک، تصمیم دارند دزد دریایی شوند، آن‌ها تصادفی به رازهای وحشتناک پی می‌برند و درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند.

تام سایر داستانی است که از زاویهٔ دید تام، پسری نوجوان در شهر کوچک سن پترزبورگ، پیش از جنگ داخلی آمریکا روایت می‌شود. تام پسری ماجراجو و خیال‌پرداز است. بازیگوشی‌های تام و دوستانش اغلب آن‌ها را به دردسر می‌اندازد. یک شب تام و دوست صمیمی‌اش، هاک، به دنبال یک ماجراجویی به قبرستان می‌روند و به‌طور تصادفی شاهد قتل دکتر رابینسون می‌شوند. آن‌ها سوگند می‌خورند که راز آن شب را هرگز برملا نکنند. ماف پاتر از اهالی شهر، با توطئه‌چینی «جو سرخپوسته» به اتهام قتل دستگیر می‌شود، اما بچه‌ها می‌دانند ماف پاتر بی‌گناه است.

خواندن کتاب تام سایر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک تواین

مارک تواین نام مستعارِ ساموئل لَنگهورن کلمنز است. او در سال ۱۸۳۵ در ایالت میسوری آمریکا به دنیا آمد و در سال ۱۹۱۰ چشم از جهان فروبست. او پیش از آنکه نویسنده شود به شغل‌های زیادی رو آورد؛ از جمله کار در کشتی بخار، روزنامه‌نگاری و کار در معدن طلا.

مارک تواین کتاب‌های بسیاری نوشت که «تام سایر»، «هَکلبری فین» و «شاهزاده و گدا» از معروف‌ترین آثار اوست.

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

(۸-۲-[۱۷۹]) داستان قشنگی داره، آدمو سرگرم میکنه؛ شخصیت تام سایر هم در نوع خودش جالبه. من ترجمه ی آرمین هدایتی رو خوندم و نظر هم براش نوشتم ولی متاسفانه بی دلیل حذف شده و گزینه ی "نظردهی" هم روی اون نسخه

- بیشتر
n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۱۰/۱۰

جالب و زیبا بود💙

°°
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

یک کتاب عالی و بی نقص برای تینیجرا

کاربر ۵۴۹۹۱۸۳
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

این کتاب واقعا قشنگ بود. من از شخصیت تام خیلی خیلی خوشم آمد. من این کتاب برای نوجوانان و جوانان توصیه می کنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان