دانلود و خرید کتاب روزگار سخت چارلز دیکنز ترجمه حسین اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزگار سخت اثر چارلز دیکنز

کتاب روزگار سخت

معرفی کتاب روزگار سخت

«روزگار سخت» رمانی از چارلز دیکنز(۱۸۷۰-۱۸۱۲)، نویسنده برجسته انگلیسی است. هم عنوان کتاب و هم روند داستان هردو نشانگر علاقه و آشنائی دیکنز به دردها و آلام مردمان عادی است. داستان‌های او به‌طورکلی و «روزگار سخت» بالاخص پر از نشانه‌هایی از عادات، رسوم، ساختار اجتماعی و حوادث دوران خود است. با اندکی دقت و مطالعه در زندگی نویسنده و روند ادبیات انگلیس در نیمه قرن نوزدهم به وضوح می‌بینیم که چرا و چگونه آثار او اینگونه طرفدار داشته و دارد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «خانم اسپارسیت خستگی‌ناپذیر، سرما خورده و با صدایی که جز فس و فسی از آن باقی نمانده بود، و در حالی که قامت بزرگ منشانه‌اش در زیر بار عطسه‌های پی در پی خمیده شده بود و بیم شکستن آن می‌رفت، آن قدر دنبال ارباب خود به این در و آن در زد تا بالاخره او را در شهر صنعتی پیدا کرد. در آنجا، در هتل سنت جیمز هر چه را که دیده و ندیده بود با بزرگ منشی تمام بیرون ریخت. و این زن اصیل پس از این که مأموریت خود را با کمال وفاداری به پایان رسانید سرخود را روی شانه آقای باندربی نهاد و از حال رفت. اولین کار آقای باندربی جدا کردن او از خود و خواباندن او روی زمین بود تا در آن‌جا مراحل مختلف ناراحتی را تحمل کند. سپس تصمیم گرفت او را به هوش آورد و این عمل را با انواع کمک‌های اولیه‌ای که می‌دانست از قبیل پیچاندن شست و کشیدن دست و خالی کردن سطل آب روی صورت و ریختن نمک در دهان انجام داد. بالاخره بعد از این که در اثر این همه مراقبت به هوش آمد (که خیلی هم به سرعت انجام گرفت)، او را با عجله سوار بر ترن، گرسنه و تشنه و نیمه جان به کوک‌تاون آورد.»
معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

:-)
۱۳۹۶/۰۷/۱۶

رمان روزگار سخت شامل سه قسمت (کتاب) که پشت سر هم هستند.چارلز دیکنز به خاطر خلق شخصیت ها ماندگار و منحصر به فرد در بین رئالیسم خوان ها محبوبیت گرفته و بعد از شکسپیر بهترین نویسنده ی انگلیسی شناخته شده.در

- بیشتر
محمد
۱۳۹۵/۰۸/۱۵

بخدا قسم اگه قیمتش مثلا 3000 تومن بود دانلود این کتاب شاید 1000 برابر میشد و سود شما خیلی بیشتر

نَعیمک
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

به عظمت و بزرگی "داستان دو شهر" و "آرزوهای بزرگ" نیست. و که کسانی که برای اولین بار می‌خواهند داستانی از دیکنز بخوانند پیشنهاد نمی‌کنم.

م.علیزاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

کتاب در واقع نمایشی از صحنه آرایی و تقابل بین نیرو های حاضر در دوجبهه است که یکی در شمایل زمختی به اسم آقایان باندربی و گرادگریند، به سختی و با هر راهی از حقیقت و واقعیت های محض دفاع

- بیشتر
Kiyarash Tavakoli
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

خیلی جالب و آموزنده بود مثل باقی آثار دیکنز

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ساکنین آن مردمانی بودند که آن‌ها هم شبیه هم بودند ــ همه با هم به‌خانه می‌آمدند و برای انجام کاری که شبیه هم بود، همزمان از خانه خارج می‌شدند ــ با صدای پاهایی یکسان روی پیاده‌روهایی یکسان. مردمانی که امروزشان مثل دیروز و فردا و امسالشان کپیه پارسال و سال آینده بود.
نَعیمک

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان