دانلود و خرید کتاب باز هم من جوجو مویز ترجمه ملیحه وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باز هم من اثر جوجو مویز

کتاب باز هم من

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باز هم من

کتاب باز هم من نوشته جوجو مویز است و با ترجمه ملیحه وفایی در انتشارات الینا منتشر شده است. 

درباره کتاب باز هم من

این کتاب در ادامه‌ اتفاقاتی است که در کتاب من پیش از تو و من پس از تو پیش آمده است، لوئیسا وارد نیویورک شده است تا زندگی جدیدی را شروع کند و در ابتدا با کار در منزل لئونارد گوپینگو همسرش شروع می‌کند و وارد دنیای انسان‌های ثروتمند می‌شود. دنیای که تجربه‌های جدید و زندگی جدیدی را به او هدیه می‌دهد. او با جاش آشنا می‌شود، جاش شخصی است که خاطرات گذشته‌اش از جمله عشق شکست خورده‌اش با ویل را برایش پررنگ‌تر می‌کند.

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2018 بوده است.

خواندن کتاب باز هم من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جوجو مویز

جوجو مویز نویسنده‌ی رمان‌های عاشقانه است که در سال 1969 در انگلستان متولد شد. او در دانشگاه لندن به تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری مشغول شد و حدود 12 سال روزنامه‌نگار بود. او به صورت پاره‌وقت مطالبی می‌نوشت و از سال 2002 تصمیم گرفت به صورت تمام‌وقت کتاب بنویسد، البته بعد از اینکه در بسیاری شغل‌ها خود را سنجید، تصمیم به شروع کار نویسندگی کرد و شاید داستان‌هایش از این روحیه‌ی ماجراجوی و تسلیم نشدنش نشات گرفته است. او هم‌اکنون در یک مزرعه به همراه همسر و سه فرزندش زندگی می‌کند.

جوجو مویز یکی از معدود نویسندگانی است که موفق شده است تا دو بار جایزه‌ی بهترین رمان‌نویس رمانتیک را از آن خود بکند، اولین بار در سال 2004 با انتشار کتاب میوه‌ی خارجی و بار دیگر با انتشار کتاب یک به‌علاوه یک در سال 2014. سال 2002 سال بسیار مهمی برای جوجومویز بود، با منتشر کردن کتاب سرپناه بارانی به‌صورت جدی وارد کار نویسندگی شد و تا به امروز 16 رمان با موضوع عاشقانه از خود را منتشر کرده است که در فهرست پرفروش‌ها قرار داشت. رمان‌‌های او به 14 زبان مختلف ترجمه و در سر‌اسر جهان فروش رفته است.

رمان من پیش از تو که در سال 2012 منتشر شد و به سرعت در پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و باعث پیشرفت و شهرت جوجو مویز در جهان شد و جنب و جوشی در بین جوانان و خوانندگان این اثر افتاد، بعد از آن او هر سال کتاب جدیدی را منتشر می‌کرد.

دوازدهمین رمان جوجو مویز یک به‌علاوه یک بود که در سال 2014 منتشر شد و مثل همیشه با استقبال زیادی رو‌به‌رو شد، این کتاب هم مانند دیگر کتاب‌هایش داستانی عاشقانه و آمیخته با غم‌‌ را دارد، البته این کتاب بیشتر داستان یک سفر جاده‌ای است و این موضوع کتابش را از بقیه‌ی کتاب‌هایش جدا کرده است. رمان من پیش از تو در کمترین حالت در 28 کشور دنیا ترجمه شده است، بیشتر کسانی که کتاب را شروع کردند، دیگر مایل به گذاشتن کتاب به زمین نبودند. او برای نوشتن این کتاب تحقیقات واقعی و زیادی را روی یک ورزشکار فلج و بیمارانی که دچار ناتوانی شده‌اند و پرستاران آن‌ها انجام داده است.

آخرین نامه‌ی معشوق، ماه‌عسل در پاریس، رها در باد نیز از جمله کتاب‌هایش هستند که با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده بود.

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

شهاب
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

ترجمه خیلی ضعیفی داشت پر از غلط املایی بود و اینکه به صورت پی دی اف بود. با اینکه اصل کتاب بسیار قشنگ بود و این سه ضعف، کتاب را بسیار ناخوانا کرده بود. این کتاب باید به صورت رایگان

- بیشتر
sana^^
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

خود کتاب قشنگه ولی اینجا هم ترجمه ش ضعیف بود هم متنش کلا بد بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان