دانلود و خرید کتاب پس از تو جوجو مویز ترجمه ملیحه وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس از تو اثر جوجو مویز

کتاب پس از تو

نویسنده:جوجو مویز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پس از تو

کتاب پس از تو نوشتهٔ جوجو مویز و ترجمهٔ ملیحه وفایی است و انتشارات الینا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پس از تو

 پس از تو داستان انسان‌هایی است که ممکن است در یک لحظه، یک اتفاق زندگی‌شان را تغییر دهد. داستان پسری (ویل) موفق و ورزشکار که بر اثر یک تصادف دچار معلولیت می‌شود و داستان دختری که نداشتن شغل او را به سمت پرستاری از پسری مبهم و بدخلاق می‌کشاند. اما این دختر (لوییزا) با روحیه و ذوق و شوقی که دارد کاری می‌کند که روحیهٔ پسر هم بازگردد و خاطرات زیبایی از رابطهٔ دونفره‌ و عاشقانه‌شان خلق کنند، ولی پسر تصمیمی در زندگی گرفته که به هیچ وجه از آن نمی‌گذرد و دختر نمی‌تواند با عشق خود او را از این تصمیم غم‌انگیز منصرف کند. داستان پس از تو روایت اتفاقاتی است که دختر پس از این ماجرای تلخ تجربه می‌کند و جلد دوم و ادامهٔ کتاب من پیش از تو محسوب می‌شود. لوییزا حالا باید وارد دنیای جدیدی شود و تجربه‌های تازه‌ای را به‌تنهایی کسب کند.

جوجو مویز در انگلستان متولد شد؛ روزنامه‌نگاری انگلیسی که از سال ۲۰۰۲ شـروع بـه نوشتن رمان‌های عاشقانه کرده است. دو بار برنده‌ٔ جایزهٔ رمان عاشقانهٔ سال شد. او با رمان من پیش از تو و دو جلد بعدی آن، پس از تو و باز هم من به شهرتی عجیبی دست پیدا کرد.

خواندن کتاب پس از تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان خارجی و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پس از تو

مردی درشت‌هیکل در انتهای کافـه حـسابی عـرق کـرده بـود. سرش را زیر انداخته و به لیوان نوشیدنی روی میز زل زده بـود، امـا هرازگاهی سرش را بـرمـی‌گردانـد و نگـاهی بـه در ورودی کافـه می‌انـداخت. قطـره‌هـای عـرق روی صـورتش زیـر نـور بـه‌خـوبی می‌درخشیدند. او نفسی نه چندان عمیق کـشید کـه در واقـع بیـشتر شبیه آه‌کشیدن بود. سپس دوباره به لیوانش خیره شد.


معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

هانیه یاسمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

بعد سال ها دوباره کتاب خوندن رو شروع کردم و از کتاب پس از تو دارم شروع میکنم.ه‍نوز کامل تمومش نکردم ولی فوق العاده اس حتما بخونید

sara
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

من‌کتاب‌اولش‌را‌خواندم‌و‌بسیار‌عالی‌هستش

تازه وارد
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

برخلاف اینکه خیلی ها این جور کتاب ها رو جزو کتاب های زرد قرار میدن و منتقد های زیادی دارن،اما من از خواندن کتاب لذت بردم نهایتا دو روز زمان برای مطالعه گذاشتم.اگر جزو کسایی هستید که کتاب من پیش

- بیشتر
کاربر 7505377
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

نسخه ی اول این کتاب بی نظیر بود . امیدوارم ادامه ی داستان هم جذاب باشه .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان