نظرات درباره کتاب اینم شد زندگی؟! و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اینم شد زندگی؟! اثر عزیز  نسین

نظرات کاربران درباره کتاب اینم شد زندگی؟!

نویسنده:عزیز نسین
انتشارات:انتشارات نگاه
امتیاز:
۳.۸از ۱۲ رأی
۳٫۸
(۱۲)
azar
اینم شد زندگی!؟ الحق والانصاف چه عنوان مناسبی انتخاب کرده برا کتاب. فوق العاده روان،عامیانه و ساده. چقد دغدغه داشته چقد خودمونی و زیبا نوشته چقد کمبود تربیت فرهنگی (هر جا پدرش پول قرض میداد،حرص میخوردم😁) فقرشون خیلی زیاد بوده،ولی همه چیز رو با زبان طنز و بی آلایش توصیف کرده🍃 پی نوشت:خوندنش خالی از لطف نیست، با توجه به روان بودن کتاب، یکی دو روزه میشه تمومش کرد.
SimorQ
نظری که من میخوام ثبت کنم، چندان در مورد خود کتاب شامل داستانها و نویسنده نیست بلکه در مورد مترجم و بیشتر از اون، انتشاراته. و اینجا مینویسم بلکه خونده بشه و چاره بشه و دیگه شاهد چاپ کتابهایی با این مشکلات عدیده ی مسخره نباشیم. یک کلام بگم، کتاب فاقد یک ویراستاری ساده و ابتداییه. (انتشارات نگاه، ترجمه رضا همراه) به وفور غلطهای املایی داره. هیچ علامت نگارشی مناسبی نمیبینی طوریکه اکثر جملات حتی نقطه پایان ندارند ولی وسط جمله پایان نیافته، نقطه گذاشتند. مترجم در چند جا رسما رومخی زده مثلا این جمله: "اولین کارت آفرینی که گرفتم من بودم'' نمیدونم اگه کتاب رو دست یه بچه دبستانی میدادند بنویسه، بهتر از این در میومد. خلاصه که عدم رعایت این اصول نگارشی و ویراستاری، عملا ارزش این کتاب خوندنی رو به یک پنجم کاهش داده. باشه که این فریاد، به جایی برسه و اون که کاره ای هست، کاری کنه.
Masoome Moqadam
طنز بسیار شیرینی که شما را راغب به خواندن و لذت بردن از خواندن میکند
کتابخوار
جالبه من سرتاسر کتاب یک لبخند هم روی لبم نیومد و با هیچ منطقی نمیتونم به چشم یه کتاب طنز بهش نگاه کنم، حتی وقتی خود نویسنده اذعان میکنه که طنز نویسه از طنز تلخ فقط تلخیش باقی مونده بود توی این کتاب.
Ghazal Karavan
یک کتاب خوب دیگه از عزیز نسین که توش به خوبی از وضعیت قشر خیلی ضعیف جامعه حرف زده و از تنوع و تفاوت آدم‌ها توی اون قشر داستان تعریف کرده و شخصیت‌هاشون و به خوبی نشون داده
fatemeh_un
این کتاب برای همیشه رفت کنج قلبم ..
Hasib khyarkhah حسیب خیرخواه
این کتاب را برای همه توصیه می‌‌کنم.
جواد
فقری که به تصویر می کشد آدم را به فکر عمیق وا می دارد این فقر خانواده که ناشی از دست و دلبازی پدر است، پسر خانواده را در حسرت های کوچک و بزرگ زندگی وا می دارد؛ الحق که مادر خانواده قلب بزرگی داشته که در نبود پدر با چنگ و دندان خانواده را نگه داشته
کتابخوار
جالبه من سرتاسر کتاب یک لبخند هم روی لبم نیومد و با هیچ منطقی نمیتونم به چشم یه کتاب طنز بهش نگاه کنم، حتی وقتی خود نویسنده اذعان میکنه که طنز نویسه از طنز تلخ فقط تلخیش باقی مونده بود توی این کتاب.
fr
خیلی روان و شیرین ولی یک جا آیه قرآن اشتباه نوشته شده امیدوارم اصلاح بشه!

حجم

۲۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد