دانلود کتاب صوتی ابریشم با صدای ایوب آقاخانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابریشم اثر آلساندرو باریکو

دانلود و خرید کتاب صوتی ابریشم

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابریشم

کتاب صوتی ابریشم داستانی لطیف و شعرگونه از الساندرو باریکو، نویسنده مشهور ایتالیایی با ترجمه شهلا حائری است. این داستان که به زبان‌های مختلف ترجمه شده از زندگی یک تاجر ابریشم و عشق‌هایی حقیقی می‌گوید که در زندگی آن را نادیده می‌گیریم.

این اثر را با صدای گرم ایوب آقاخانی، هنرمند شناخته شده تئاتر می‌شنوید. 

در سال ۲۰۰۶ شرکت نیولاین سینما با استخدام فرانسوا جیرار کارگردان فرانسوی شروع به ساخت نسخه سینمایی داستان کرد. مایکل پیت و کیرا نایتلی در این فیلم بازی کردند.

درباره کتاب صوتی ابریشم

 هروه ژنکور مرد روستایی هر سال در تاریخی معین برای خرید کرم ابریشم به سفر می‌رود. او در ماه اکتبر سفرش را شروع می‌کند و از مسیرهای مشخصی عبور می کند تا به ژاپن برسد و کرم ابریشم بخرد. او همیشه جوری به سفر می‌رود تا برای ادای نماز عید پاک در اولین یکشنبه ماه آوریل به روستا بازگردد. در یکی از این سفرها او به عشق زنی دچار می‌شود که برایش ماجراهایی به همراه دارد.

این اثر یک داستان شاعرانه و رمزی است ک سفری ظاهری را نشان می‌‌دهد اما معانی بزرگ انسانی و معرفتی  دارد . الساندرو باریکو در کتاب ابریشم از عشق‌های حقیقی می‌گوید. همان‌هایی که آنقدر در زندگی ما حضور دارند که ناخودآگاه نادیده می‌گیریمشان. 

این کتاب در سال ۱۹۹۸ برنده جایزه انجمن کتابفروشان کبک شد. 

کتاب صوتی ابریشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به داستان‌های پر رمز و راز و داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، از شنیدن کتاب صوتی ابریشم لذت می‌برید.

درباره آلساندرو باریکو

الساندرو باریکو داستان‌نویس مشهور ایتالیایی است که داستان‌هایش در دنیا به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند. او ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در تورینو، ایتالیا متولد شد. از مهم‌ترین کتاب‌های این نویسنده می‌توان همین کتاب ابریشم و افسانه ۱۹۰۰ را نام برد.

 ابریشم در سال ۲۰۰۷ با اقتباس فرانسوا جرارد به فیلمی تبدیل شد که با بازی کِیرا نایتلی و مایکل پیت به روی پرده رفت. 

درباره شهلا حائری

شهلا حائری یکی از مترجمان برجسته‌ی ایرانی که او را با ترجمه‌ی کارهای اشمیت می‌شناسیم، استاد رشته انسان شناسی فرهنگی در دانشگاه بوستون آمریکا است. او همچنین مدیر برنامه مطالعات زنان در این دانشگاه است. 

حائری مطالعات گسترده‌ای درباره دین، حقوق و پویایی‌های هویت جنسی در جهان انجام داده است. از دیگر فعالیت‌های پژوهشی او می‌توان به پژوهش‌های انسان‌شناختی خود در ایران، هند و پاکستان، مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه هاروارد، مرکز پمبروک برای تدریس و تحقیق درباره زنان، در شورای پژوهش علوم اجتماعی و در سال ۱۹۹۶ در کالج سنت آنتونی در دانشگاه آکسفورد در سال‌های متمادی اشاره کرد.

درباره ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی متولد یک آبان ماه سال ۱۳۵۴ در تبریز است. او مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ۱۳۷۸ گرفت و پس از آن در کارشناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۱ تحصیل کرد.

داوری در جشنواره‌های مختلف و متعدد تئاتر مانند جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی، دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره‌های نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر فجر و…) و نمایش رادیوئی از ۱۳۷۹ تا کنون بر عهده‌ او بوده است. 

او همچنین دبیر نخستین دوره جشنواره نمایشهای کوتاه رادیویی «انتخاب»-۱۳۸۸ و داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) در سال ۲۰۰۹ بود.

بیشترین شهرت ایوب آقاخانی در زمینه تئاتر است اما او را با بازی‌اش در سریال داوران و نویسندگی مجموعه دانی و من هم می‌شناسند.

نظرات کاربران

بهار
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

داستان عاشقانه روان و معمولی اما با یک ترجمه عالی و گویندگی بسیار حرفه‌ای و دلچسب.

AS4438
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

عاشقانه ای معمولی، باترجمه ای عالی وگویندگی فوق العاده زیبا وبا احساس.

Golshad
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

خود داستان کتاب از نظرم معمولی ولی خیلی جذابتر از فیلم ساخته شده از روش بود. ترجمه و گویندگی اما بسیار عالی بودن.

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان