دانلود کتاب صوتی بی‌پناه با صدای طلیعه ایمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی‌پناه اثر اولیویه آدام

دانلود و خرید کتاب صوتی بی‌پناه

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بی‌پناه

کتاب صوتی بی‌پناه نوشته اولیویه آدام، داستان  بی‌پناهی انسان‌ مدرن است. در این کتاب ماری شخصیت اصلی داستان به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی خود، با مهاجران غیرقانونی ارتباط صمیمی برقرار می‌کند؛ مهاجرانی که از شرایط سخت فرار کرده‌اند.

درباره کتاب بی‌پناه

کتاب صوتی بی‌پناه ششمین رمان نویسنده فرانسوی الیویه آدام است. فیلم سینمایی مامان دیوانه است اقتباسی از همین رمان است که در سال ۲۰۰۷ برنده جایزه تلویزیون فرانسه و بهترین فیلم‌نامه فستیوال روشل شد. اولیویه آدام درباره نوشتن کتاب بی‌پناه می‌گوید:

«چهار سال طول کشید تا با کلنجارهای درونی خود کنار بیایم تا این کتاب را بنویسم. انتخاب با من نبود. سرانجام تسلیم شدم اما چیزی که از همان ابتدا از آن مطمئن بودم، ماری شخصیت اصلی و راوی داستان بود که از اول همراه من بود.»

داستان بی‌پناه از زبان ماری زنی تنها و افسرده است که نمی‌داند با مشکلات درونی‌اش چگونه کنار بیاید. او ناامید است و روزمرگی او را در خودش غرق کرده است. ناگهان حضور مهاجران آفریقایی، عراقی، افغان و ایرانی ساکن در جنگل کاله در اطراف محل زندگی‌اش باعث می‌شود ماری سراغ آن‌ها برود و بی‌پناهی درونی‌اش را با دردی بزرگتر به اشتراک بگذارد.

شنیدن کتاب بی‌پناه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

VAFA.m.R
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

خیلی عالیه که رادیو گوشه داره نسخه صوتی رمانای نشر چشمه رو منتشر میکنه🤩

گفتم غم تو دارم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

داستان زیبای بود ولی اگر بجای اول شخص سوم شخص یا همان دانای کل داستان را بیان می کرد بهتر بود.چون از یک شخصی که حالت روحی خوبی ندارد بعید است اینچنین به اطراف توجه داشته باشد و آنها را

- بیشتر
m.rad
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

شرایط اسف بار پناه جویانی که قصد مهاجرت به انگلیس را دارند ولی موفق نمیشن و هیچوقت به مقصد نمی‌رسند رو خیلی خوب و تمیز توضیح داده اما شخصیت اول داستان به هیچ عنوان جذبم نکرد، یه شخصیت مردد و

- بیشتر
ز. مظاهری
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

خسته کننده!

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان