دانلود کتاب صوتی مردی با کبوتر با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردی با کبوتر اثر رومن  گاری

دانلود و خرید کتاب صوتی مردی با کبوتر

نویسنده:رومن گاری
گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مردی با کبوتر

کتاب صوتی مردی با کبوتر نوشته رومن گاری و ترجمه لیلی گلستان، در قالب داستانی جالب، نقدی به رویه کاری سازمان ملل وارد می‌کند. شنیدن این اثر با صدای گرم رضا عمرانی تجربه‌ای لذت‌بخش را به شما هدیه می‌کند.

درباره کتاب صوتی مردی با کبوتر

رومن گاری در کتاب مردی با کبوتر، رخداد عجیبی در نیویورک را روایت می‌کند. خبرنگاران خبری عجیب منتشر می‌کنند: یک مرد، با کبوتری که در بغل گرفته است در یکی از اتاق‌های ساختمان سی و دو طبقه سازمان ملل پنهان شده است. او نیمه شب‌ها هم‌چون اشباح در راهروهای ساختمان می‌گردد. این خبر موجب ترس و وحشت کارکنان در ساختمان شده است و همه فکر می‌کنند که او تروریست است. اما او کیست و واقعا چه هدفی دارد؟

گاری در این کتاب، در قالب یک داستان، نقدی به رویه کاری سازمان ملل وارد می‌کند. این کتاب و این نقد، حاصل تجربیات نویسنده از روزهایی است که عضو هیئت نمایندگان سازمان ملل بوده است.

کتاب صوتی مردی با کبوتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان‌ها و رمان‌های اجتماعی و انتقادی از شنیدن نسخه صوتی کتاب مردی با کبوتر لذت می‌برند. 

درباره رومن گاری

رومن گاری با نام اصلی رومن کاتسِف در تاریخ ۸ مه ۱۹۱۴ در روسیه در خانواده‌ای یهودی متولد شد. چند سال بعد از تولد به همراه مادرش به فرانسه مهاجرت کردند. رومن گاری در طول زندگی‌اش ۲۱ رمان با نام حقیقی، یک رمان با نام مستعار فوسکو سینی بالدی و چهار رمان با نام مستعار امیل آژار نوشت و بدین سبب تنها نویسنده‌ای است که دو بار موفق به دریافت جایزه ادبی گنکور شده است. زندگی در پیش‌رو، لیدی ال، خداحافظ گاری کوپر و میعاد در سپیده‌دم از مشهورترین نوشته‌های رومن گاری است.

او در ۲ دسامبر ۱۹۸۰ با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد. 

لیلی گلستان

سیده لیلی گلستان ۲۳ تیر ۱۳۲۳ در تهران به دنیا آمد. او مترجم و نگارخانه‌دار ایرانی، و عضو کانون نویسندگان ایران است. لیلی گلستان دختر ابراهیم گلستان و فخری گلستان و خواهر کاوه گلستان است. گلستان آثار بسیاری را از زبان فرانسوی به فارسی ترجمه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به قصه شماره ۳ اوژن یونسکو، میرا از کریستوفر فرانک، تیستوی سبز انگشتی از موریس دروئون، اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری از ایتالو کالوینو، زندگی در پیش رو از رومن گاری و بیگانه از آلبر کامو اشاره کرد.

در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۳ جایزه شوالیه ادب و هنر فرانسه (نخل آکادمیک) توسط سفیر دولت فرانسه در تهران به لیلی گلستان اهدا شد.

نظرات کاربران

کاربر 7682794
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

قصه ی دروغهای سیاستمردان دنیاست. برای آگاهی خوبه

aysan
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

خیلی خیلی معمولی بود

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان