دانلود کتاب صوتی خداحافظ گری کوپر با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خداحافظ گری کوپر اثر رومن  گاری

دانلود و خرید کتاب صوتی خداحافظ گری کوپر

نویسنده:رومن گاری
گوینده:حامد فعال
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خداحافظ گری کوپر

کتاب خداحافظ گاری کوپر، اثر رومن گاری داستان جوانی ۲۱ ساله به نام لنی است که به دلیل نفرت از شرکت در جنگ ویتنام، کشور خود امریکا را ترک کرد و به کوه‌های سوییس پناه برد. این اثر رمانی فلسفی سیاسی است که به عقیده‌ی بسیاری، بهترین اثر رومن گاری است. رومن گاری ابتدا این کتاب را در سال ۱۹۶۵به زبان انگلیسی و با نام ولگرد اسکی باز نوشت، اما در سال ۱۹۶۹ ترجمه فرانسوی آن را بازنویسی و تحت عنوان خداحافظ گری کوپر منتشر کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی خداحافظ گاری کوپر

رومن گاری در کتاب صوتی خداحافظ گاری کوپر، داستان نسلی را می‌گوید که از دل جنگ و خونریزی بیرون آمده‌اند. جوان ۲۱ ساله‌ای به نام لنی برای اینکه به ارتش نرود از امریکا فرار می‌کند. او به خانه‌ی دوستش در ارتفاعات آلپ می‌رود. آمریکا دوره‌ حساس جنگ با ویتنام را می‌گذراند. خانه‌ی دوست لنی هم به مکانی تبدیل شده که هرکسی که می‌خواهد از جنگ فرار کند، به آنجا پناه می‌برد.

 لنی برای گذران زندگی‌اش به دیگران آموزش اسکی می‌دهد. اما در کل دوست دارد تنها باشد. او زندگی در ارتفاع بالا را مقدس می‌داند، اما بهرحال مجبور است که با مردم حشر و نشر کند. لحظه‌های برخورد او با آدم‌ها و افکاری که در سر دارد، از زیباترین و جذاب‌ترین قسمت‌های کتاب صوتی خداحافظ گاری کوپر است.

شنیدن کتاب صوتی خداحافظ گاری کوپر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خداحافظ گاری کوپر رمانی فلسفی و سیاسی است. اگر به مطالعه‌ی داستان‌های اینچنینی علاقه‌ دارید ، از شنیدن کتاب خداحافظ گاری کوپر لذت خواهید برد.

درباره‌‌ی رومن گاری

رومن گاری با نام اصلی رومن کاتسِف در تاریخ ۸ مه ۱۹۱۴ در روسیه در خانواده‌ای یهودی متولد شد. چند سال بعد از تولد به همراه مادرش به فرانسه مهاجرت کردند. رومن گاری در طول زندگی‌اش ۲۱ رمان با نام حقیقی، یک رمان با نام مستعار فوسکو سینی بالدی و چهار رمان با نام مستعار امیل آژار نوشت و بدین سبب تنها نویسنده‌ای است که دو بار موفق به دریافت جایزه ادبی گنکور شده است. زندگی در پیش‌رو، لیدی ال، خداحافظ گاری کوپر و میعاد در سپیده‌دم از مشهورترین نوشته‌های رومن گاری است. گاری در ۲ دسامبر ۱۹۸۰ با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد.

نظرات کاربران

قوقه نازم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

موضوع خاص و جالب بود رمان فلسفی سیاسی خیلی کمه کلی جملات تفکر برانگیز داشت مخصوصا که طنز ظریف و خاصی درونش هست که جذاب میکنه روند داستان رو گوینده هم عالی بود

شمیرانی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

کتاب معروفی ست و برای خودش خوب اسم و رسمی دست و پا کرده اما شاید آنقدری که معروف است خوب نباشد! انگار کتاب دو بخش دارد بخشی که داستان می گوید و خیلی روان اتفاقات و شخصیت ها را تصویر می کند

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

رمانی فلسفی،اجتماعی،سیاسی که درقالب طنز به شکلی بینهایت زیبا باخوانش جناب فعال شنیدنی وبسیار تاثیر گذار جلوه کرده، بحدی این رمان زیباست که ارزش شنیدن ویا خواندن مجدد ولذت بردن دارد، جوانانی که ازجنگ بیزار وآواره کوه شدند.

کاربر 4525787
۱۴۰۱/۰۹/۱۱

کتاب حاوی نکات سیاسی و فلسفی جالبی است که با زبان طنز بیان شده‌اند ولی داستان چندان گیرایی ندارد.

Fatemeh a.m.
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

کتاب درباره چندتا اسکی بازه که آرمان‌ها و جهان‌بینی خودشونو دارند. کتاب مملو از جمله‌هایی هست به کلیشه‌های زندگی طعنه می‌زنه. خوندنش برای یه بار خالی از لطف نیست.

najva39
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

این کتاب واسه من با گویندگی آقای احمد فعال جذابتر هم شد .جملاتی در این کتاب هست که به یادتان خواهد ماند تاثیر گذار و عمیق...

Mahdieh
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

این کتاب هم برام بامزه بود، هم جالب بود. به نظرم در نهایت اینجور کتابا سلیقه این

کاربر آرزو روان
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

یک جایی خواندم که کتاب خوبی نیست و متاسفانه این موضوع رو من تاثیر گ است و خواندن این کتاب را یکسالی به تاخیر انداختم ولی الان خوشحالم که خواندمش. کتاب متفاوت و خوبی بود.

armina
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

کتاب دارای نکات جالبی هست ولی چیزی که منو یکم اذیت کرد این بود که زیادی از مکان ها و شخص ها و کلماتی استفاده می‌شد که ممکنه خواننده اونقدر اطلاعات نداشته باشه و یکم گیج بشه.ولی در کل کتابی

- بیشتر
مهرپویا
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

نصف کتاب رو گوش دادم ولی نمیتونم بفهمم چی میخواد بگه،چرا من با این کتاب نمیتونم ارتباط بگیرم

زمان

۹ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۴,۰۰۰
تومان