دانلود کتاب صوتی جان‌های شیفته با صدای صدرالدین شجره + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جان‌های شیفته اثر واهه آرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی جان‌های شیفته

معرفی کتاب صوتی جان‌های شیفته

جان‌های شیفته مجموعه شعرهای واهه آرمن، نویسنده و شاعر ارمنی‌تبار مشهدی، با نویسندگان و شاعران بزرگ جهان همچون تولستوی، سروانتس، بورخس، توماس الیوت، شفیعی کدکنی، ناظم حمت و بسیاری دیگر است.

 خلاصه کتاب صوتی جان‌های شیفته 

در کتاب صوتی جان‌های شیفته شعرهای واهه‌ آرمن، شاعر معاصر را برای بزرگان ادب و اندیشه، با صدای خودش، صدرالدین شجره، اسدالله امرایی، صابر جعفری، آذر خوارزمی و با آهنگسازی صابر جعفری می‌شنوید. 

 کتاب صوتی جان‌های شیفته برای چه کسانی مناسب است

این اثر لطیف و زیبا درباره جان‌های شیفته ادبیات است و دل هر شیفته ادبیاتی را می‌برد، پس اگر به دنیای شگفت ادبیات علاقه دارید و می‌خواهید از دریچه‌ای شاعرانه به آن بنگرید، دلنوشته‌های کتاب جان‌های شیفته شما را هم شیفته خود خواهد کرد. 

درباره واهه آرمن

آرمن در مشهد زاده شده و به خراسان و به‌خصوص نیشابور علاقه خاصی دارد. او در نوجوانی به انگلستان رفت و جامعه‌شناسی خواند و پس از بازگشت به ایران در ۲۱ سالگی در تصادفی توان راه رفتن را از دست داد و از آن پس زندگی‌اش را وقف شعر و ادبیات کرد. از واهه آرمن تاکنون بیش از پنج کتاب شعر به فارسی و دو کتاب شعر به ارمنی منتشر شده است. کتاب‌های «پس از عبور درناها» و «باران بگیرد، می‌رویم» از او به‌تازگی به زبان ارمنی ترجمه و در ارمنستان منتشر شده است. 

آرمن در رابطه با جان‌های شیفته در مقدمه کتاب می‌گوید:

«با آن‌که طرح بسیاری از گفت‌وگوها با چهره‌هایی که در بالا، به دلیل حضورشان در این مجموعه اشاره کردم، از مدت‌ها پیش در ذهنم ریخته شده بود، اما از سال ۱۳۹۱ اقدام به نگارش این اثر کردم که سه سال به طول انجامید. شاید گفت‌وگو با مشاهیر نادیده‌ای که بسیاری از آن‌ها چشم از جهان فرو بسته‌اند رؤیاپردازی به‌نظر آید، اما در طول سال‌ها شاعری کردن آموخته‌ام که هر رؤیایی از لحظه‌ای که در ذهنم شکل می‌گیرد و آن را به روی کاغذ می‌آورم، دیگر رؤیا نیست، واقعیتی است که در سطرهای شعرم جان می‌گیرد و نفس می‌کشد.....برای خلق چنین اثری با ویژگی‌های خاص، سخت‌ترین و درعین‌حال مهم‌ترین اصل برای من رسیدن به یک ناهوشیاریِ ناگفتنی و فراموشیِ فراذهنی بود؛ فراموش کردنِ کاملاً واقعی و ناخودآگاهِ زمان و مکان در سه سالی که مشغول نوشتن و تهیهٔ این مجموعه بودم.»

 واهه آرمن در نگارش دیالوگ‌های این اثر در نسخه متنی، برای امانت‌داری و حفظ حقوق معنوی پدیدآورندگان و مترجمان بخش‌هایی از کتاب که نقل قول است، در ابتدای هر قطعه، سطرهای دیگران را با ذکر نام مؤلف، عنوان کتاب و نام مترجم به منبع آن ارجاع داده‌ است. همچنین متن‌هایی را که از زبان شخصیت‌های یک اثر وام گرفته، داخل گیومه نوشته است. 

نظرات کاربران

پروا ارام
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

👍

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان