دانلود کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار با صدای آسمان مصطفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

معرفی کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

«هوراکی موراکامی» نویسنده برجسته ژاپنی و خالق رمان معروف «کافکا در کرانه» است. اغلب داستان‌های موراکامی فضایی سورئال و خیالی دارند و مونولوگ‌هایی از شخصیت‌ها با خودشان می‌شنویم که اغلب درگیر پوچی در درون خود هستند. آثار موراکامی، به ۵۰ زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش رفته‌است و از نظر منتقدان شانس دریافت جایزه نوبل را دارد. «گربه‌های آدم‌خوار» مجموعه داستانی است که موراکامی در طی آن به دنبال هویت انسانی می‌گردد و مانند دیگر آثارش گربه‌ها به عنوان یک نماد از جایگاه به خصوصی برخوردارند. در مجموعه داستان صوتی «گربه‌های آدم‌خوار»، گربه‌ها صحبت می‌کنند و اتفاقات عجیبی را رقم می‌زنند. «پروانه‌ی شب‌تاب»، «تونی تاکیتانی»، «خرچنگ‌ها»، «گربه‌های آدم‌خوار» و «نفر هفتم» داستان‌های کوتاه این مجموعه هستند که در همگی شخصیت‌ها و مکان‌ها به ژاپن و فرهنگ ژاپن مربوط است.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

bezzad
۱۳۹۸/۰۶/۲۱

گوینده بدون هیچ احساسی داستان رو می خونه.

vahid afshari
۱۴۰۲/۰۳/۰۸

مجموعه داستانهای کوتاهی که برخی از داستانها(تونی تاکی) جذاب بودند. طبق معمول کتابهای موراکامی با اینکه انتظار محتوی تکان دهنده نداشتم اما با جادوی روایتهای ساده و گیرا و گاها همذات پنداری که با لایه‌های درونی شخصیتهای داستان داریم، موضوع

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان