دانلود کتاب صوتی پس‌لرزه با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پس‌لرزه اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی پس‌لرزه

معرفی کتاب صوتی پس‌لرزه

چهار داستان هاروکی موراکامی در این مجموعه صوتی درباره سرگذشت افرادی است که در سال ۱۹۹۵در شهر کوبه ژاپن دچار زلزله می‌شوند. تمامی داستان‌های این مجموعه به نوعی درباره تاثیر فجایعی هستند که در آن زمان روی داد و زندگی انسان‌های زیادی را دگرگون کرد. موراکامی معتقد است: اگر مخاطبان غیر ژاپنی این اثر، تصویر زلزله کوبه را در ذهن خود با فاجعه‌ای طبیعی یا غیر طبیعی در محل زندگی خود جابجا کنند، بیشتر و بهتر به عمق فاجعه پی می‌برند و احساس نزدیکی بیشتری با قربانیان این زلزله می‌کنند. بیشتر شخصیت‌های اصلی «پس‌ لرزه»، دور از مرکز فاجعه هستند و اغلب اخبار را از تلویزیون یا روزنامه‌ها دنبال می‌کنند؛ افرادی که خود، خانواده و یا حتی نزدیکانشان هم هیچ آسیبی ندیده‌اند. با این حال، ویرانی‌های ایجاد شده چنان بر آن‌ها تاثیر می‌‌گذارد که نقطه تحولی در زندگی‌شان به وجود می‌آید. «یوفو در کوشیرو»، «چشم‌اندازی با اتوی زغالی»، «ابر قورباغه توکیو را نجات می‌دهد» و «شیرینی عسل» چهار داستان کوتاه این مجموعه را تشکیل می‌دهد. موراکامی در این مجموعه داستان، خشونت پنهان زیر پوسته ژاپن مدرن را کالبدشکافی می‌کند.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

ali varmaziar
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

من این کتاب رو به صورت چاپی خوندم.(و از نوع گویندگی این انتشارات اطلاعی ندارم) در کل خوندن این کتاب رو واقعا پیشنهاد میکنم

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان