دانلود کتاب صوتی آوای فرشته با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای فرشته اثر گیوم موسو

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای فرشته

نویسنده:گیوم موسو
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آوای فرشته

کتاب صوتی آوای فرشته نوشتهٔ گیوم موسو و ترجمهٔ آریا نوری است. ابوالفضل شاه بهرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی قصهٔ یک اشتباه است که منجر به یک موقعیت جنایی و پر از هیجان می‌شود؛ داستان رازهایی که باید پنهان بمانند، اما فاش می‌شوند.

درباره کتاب صوتی آوای فرشته

در فرودگاه‌ها همیشه آدم‌ها با هم برخورد می‌کنند و اتفاقی نمی‌افتد. در کتاب صوتی آوای فرشته هم یک مرد و زن با هم برخورد می‌کنند. وسایلی که دستشان است بر زمین می‌ریزد. آدم‌ها همیشه در فرودگاه عجله دارند و این‌بار هم این زن و مرد با عجله وسایلشان را جمع می‌کنند و پی کارشان می‌روند، اما به‌طور تصادفی گوشی‌های هوشمندشان با هم جابه‌جا می‌شود. «مدلین گرین» و «جاناتان لمپور» کاملاً غریبه هستند. هنگامی که آن‌ها متوجه می‌شوند چه اتفاقی برای تلفن‌های همراهشان افتاده است، در ۲ طرف اقیانوس اطلس قرار دارند و بین آن‌ها بیش از ۱۰هزار کیلومتر فاصله است. آن‌ها کم‌کم وسوسه می‌شوند و در تلفن همراه یکدیگر جست‌وجو می‌کنند. کنجکاوی خفیف کم‌کم به وسواس تبدیل می‌شود؛ زیرا تلفن‌های همراه آن‌ها رازهایی از زندگی گذشتهٔ آن‌ها را فاش می‌کند؛ جاناتان زمانی آشپز مشهوری در جهان بود که زندگی درخشانش ناگهان از هم فرو پاشیده است. مدلین در پی یک پروندهٔ وحشتناک، حرفهٔ خود را به‌عنوان یک مأمور پلیس رها کرده و به یک گل‌فروش پاریسی تبدیل شده است. زندگی هر دوی آن‌ها با رازهایی گره خورده است که هر ۲ فکر می‌کردند برای هیمشه دفن شده است. آنچه با شروع یک کمدی عاشقانه شروع می‌شود، کم‌کم به‌سمت یک داستان هیجان‌انگیز می‌رود.

این رمان صوتی روایتی هیجان‌انگیز دارد و به گذشتهٔ شخصیت‌ها سفر می‌کند تا اطلاعاتی را که مخفی کرده‌اند، نمایان کند؛ داستانی پرکشش که شما را با خود همراه می‌کند تا با سرنوشت و زندگی جاناتان و مدلین آشنا شوید.

شنیدن کتاب صوتی آوای فرشته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر فرانسه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گیوم موسو

گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ در فرانسه چشم به جهان گشود. او از کودکی به نوشتن علاقه داشت و نوشتن را بسیار زود آغاز کرد. در ۱۹سالگی به آمریکا سفر کرد، اما چند وقت بعد دوباره به وطنش برگشت. چون به نیویورک علاقه داشت تصمیم گرفت داستانی بنویسد که آنجا رخ می‌دهد و به این ترتیب کتاب «ماجرای ناپدیدشدن ونکا راکول» متولد شد.

گیوم موسو نویسنده‌ای است که کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارند. در سال ۲۰۰۳ در پی تصادفی شدید داستان «و بعد» را نوشت. ماجرای این کتاب دربارهٔ مردی است که از مرگ برگشته است. این رمان موفق شد در فرانسه بیش از یک میلیون بفروشد و به چندین زبان ترجمه شود. از روی آن فیلمی نیز با بازی جان مالکوویچ و اوانجلین لیلی ساخته شد. گیوم موسو در سال ۲۰۰۹ به عنوان دومین نویسندهٔ پرفروش شناخته شد و در سال ۲۰۱۱ سومین نویسندهٔ پرفروش فرانسه بود. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های «ماجرای ناپدیدشدن ونکا راکول»، «دختری از بروکلین»، «فردا»، «دختر کاغذی»، «آوای فرشته» و «دست سرنوشت» اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس گیوم موسو
گیوم موسو

گیوم موسو نویسنده‌ی معاصر فرانسوی است. کتاب‌های او اکنون به بیش از سی‌وشش زبان ترجمه شده‌اند و در مجموع میلیون‌ها تیراژ دارند.

نظرات کاربران

گیتالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

داستان خیلی گیراست، اما گوینده خوب نیست. نه خوش صدا هستند، نه حرفه‌ای. مخصوصا وقتی جای زن‌ها و بچه صحبت می‌کنند خیلی لوس و ناهنجاره

nil.see
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

بسیار پرکشش و جاذبه بسیار داشت

Morteza Mortezaie
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

من دوست داشتم کتابشو داستان جذاب و پر کششی داشت راوی هم بسیار صدای گرم و دلنشینی داشت

sara
۱۴۰۲/۰۴/۲۶

خب نمی تونم بگم که موضوع کتاب از اول منو جذب نکرد اما هرچی بیشتر پیش رفتم و بیشتر از کتاب خوندم باید بگم که واقعا میخکوبم کرد اگه شما هم از طرفداران کتاب های معمایی هستین باید این کتاب

- بیشتر

زمان

۱۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان