دانلود کتاب صوتی شب را زنده بمان با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شب را زنده بمان اثر رایلی سیجر

دانلود و خرید کتاب صوتی شب را زنده بمان

نویسنده:رایلی سیجر
گوینده:متین بختی
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شب را زنده بمان

کتاب صوتی شب را زنده بمان نوشتهٔ رایلی سیجر و ترجمهٔ مهسا فیروزه چی و با صدای متین بختی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شب را زنده بمان

شبی طولانی که در کنار قاتلی زنجیره‌ای می‌گذرد؛ شبی پر از جزئیات و ترس و امید به رهایی، شبی که در آن حتی خاطرات هم ترسناک می‌شوند و باید به سایه و هر چیز که می‌بینید شک کنید. شبی که باید در آن زنده بمانی، هر طور شده. کتاب «شب را زنده بمان» یکی از جذاب‌ترین کتاب‌ها در ژانر وحشت و معمایی است که از شنیدن آن خسته نمی‌شوید و هر دقیقه‌اش را با دلهره اتفاقی که ممکن است در دقیقه‌ دیگر بیفتد، سپری می‌کنید. این کتاب را با صدای متین بختی می‌شنوید.

چارلی، راوی و شخصیت اصلیِ کتاب «شب را زنده بمان»، زنی است که به‌تازگی بهترین دوستش را در جریان قتل‌های زنجیره‌ای دانشگاه از دست داده است. چارلی تصمیم می‌گیرد دانشگاه را ترک کند. او به سوی خانه راه می‌افتد، اما مسئله اینجاست که ماشین ندارد و با غریبه‌ای به نام جاش هم‌مسیر می‌شود. این هم‌سفری در ابتدا هیچ مشکلی ندارد و همه چیز خوب پیش می‌رود تا آنکه رفته‌رفته شرایط تغییر می‌کند و شکل ناامنی به خود می‌گیرد. چارلی بهای گرانی برای این هم‌سفری می‌پردازد.

رایلی سیجر، نویسنده کتاب «شب را زنده بمان»، با قلم خوف‌انگیز خود، همه اتفاقات را لحظه به لحظه دنبال می‌کند. توصیفات او و صحنه‌ای که می‌سازد یادآور فیلم‌های جنایی است و قاب‌های کش‌دار و وحشتناکی را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. به مرور شخصیت‌های دیگری نیز به کتاب اضافه می‌شوند و فضا را دلهره‌آورتر و ترسناک‌تر می‌کنند. شما هنگام شنیدن این کتاب شنونده کشمکشی میان دو نفر در یک شب طولانی و در جاده‌ای تمام‌نشدنی هستید. این اثر، آنقدر مملو از اتفاقات و هیجانات گوناگون است که نمی‌توانید از شنیدنش دست بکشید.

کتاب «شب را زنده بمان» برترین کتاب آمازون در سال ۲۰۲۱، کتاب پیشنهادی مجله‌ واشنگتن پست و یواس‌ای تودی و از پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله‌ نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۲۱ بوده است.

‌شنیدن کتاب صوتی شب را زنده بمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم به‌دنبال کتابی هستید که هیجان زیادی داشته باشد، یا به ژانر کتاب‌های دلهره‌آور علاقه‌مندید، رمان صوتی «شب را زنده بمان» را با صدای متین بختی از دست ندهید؛ زیرا یکی از به یادماندنی‌ترین ماجراهای ترسناکی است که تا به حال شنیده‌اید.

درباره رایلی سیجر

رایلی سیجر، نویسنده‌ آمریکایی متولد ۱۹۷۴ است. او به‌واسطه‌ رمان‌های دلهره‌آورش در ژانر معمایی معروف شد.

بخشی از کتاب صوتی شب را زنده بمان

«جاش دوباره ترمز می‌کند اما این‌بار محکم‌تر. طوری که چارلی به جلو پرتاب می‌شود اما کمربند بسته او را محکم سر جایش نگه می‌دارد. در همین حین ماشین پلیس را می‌بیند که از آن‌ها جلو می‌زند و آن‌ها کاملاً پشت سرش قرار می‌گیرند. سرعت آن‌ها کمتر می‌شود و ماشین پلیس ازشان دور و دورتر می‌گردد. با دور شدن آن، ضربان قلب چارلی که چند لحظه پیش شدت گرفته بود، آرام می‌شود؛ طوری که چارلی حس می‌کند قلبش دارد از حرکت می‌ایستد. او شانسش را از دست داده است.»

نظرات کاربران

paruvash
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

به نظر من بسیار کتاب خوبی بود موضوع جذاب و با صدای خوب خانم بختی

وحیده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

فصل های اول تا نیمه کتاب رو بیشتر دوست داشتم

زمان

۱۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان