دانلود کتاب صوتی پرونده بالتیمور با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرونده بالتیمور اثر ژوئل دیکر

دانلود و خرید کتاب صوتی پرونده بالتیمور

نویسنده:ژوئل دیکر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرونده بالتیمور

کتاب صوتی «پرونده بالتیمور» نوشتهٔ ژوئل دیکر با ترجمهٔ آریا نوری و گویندگی تایماز رضوانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب  ادامه داستان رمان «پرونده هری کبر» و داستانی جذاب است که پرده از راز دروغ، خیانت و حسادت‌های خانوادگی برمی‌دارد.

ژوئل دیکر با نوشتن کتاب پرونده بالتیمور بار دیگر هنرش را در نوشتن رمان‌های پر کشش و هیجانی نشان داد و کتابش را به فهرست کتاب‌های پرفروش در آمریکا وارد کرد. 

درباره کتاب پرونده بالتیمور

محور اصلی این داستان، روایت زندگی شخصی مارکوس گلدمن و برملا شدن رازی است که باعث فرار او از گذشته‌اش می‌شود. کتاب پرونده بالتیمور، رمانی نوشته ی ژوئل دیکر است که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت. مارکوس گلدمن پس از موفقیت خیره کننده ی خود به خاطر «پرونده ی هری کبر»، اکنون تلاش می کند تا رمان سوم خود را بنویسد. مواجهه ای اتفاقی در فلوریدا، باعث به وجود آمدن منبع الهامی غافلگیرکننده برای او می شود: الکساندرا نویل، خواننده ای زیبا و فوق العاده موفق و البته نخستین عشق مارکوس.

داستان خانواده‌ای از هم پاشیده، میراثی که به لکه ننگ بدل شده است و آینده درخشانی است که در انتظار سه پسرعمو بود. جوانانی با استعداد که به خاطر دروغ، خیانت و حسادت، آینده را از دست دادند. داستانی که پرونده بالتیمور را باز می‌کند.

در مقام قیاس با کتاب پرونده هری کبر، می‌توان گفت این اثر بار جنایی کمتری دارد و فراز و فرودهای نفس‌گیر آن باعث برجسته‌تر شدن وجه روایی داستان گشته است. گلدمن در کتاب پرونده بالتیمور غرق در دنیای کودکی خود و معشوقش می‌شود؛ اما خط زمانی ثابتی در این کتاب وجود ندارد. به همین دلیل است که شما مشتاقانه این رمان را تا پایان برای کشف راز فاجعه‌بار این شخصیت‌های مرموز ادامه خواهید داد.

درباره ژوئل دیکر

ژوئل دیکر، نویسنده، و رمان‌نویس اهل سوئیس، ۱۶ ژوئن ۱۹۸۵ به دنیا آمد. او برنده جوایزی همچون جایزه بزرگ رمان فرهنگستان فرانسه شده‌ است.

ژوئل دیکر تا نوزده سالگی در سوئیس تحصیل کرد و بعد از آن برای دوره‌ای یک‌ساله به فرانسه رفت. بعد از برگشتن از فرانسه، در دانشگاه ژنو حقوق خواند و سال ۲۰۱۰ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. او جوایز بسیاری گرفته است و در میان نویسندگان به دلیل جزئی‌نگری و هوش بالا بسیار مشهور است.

کتاب پرونده بالتیمور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرف‌داران رمان‌های معمایی هستید و یا آثار دیگر ژوئل دیکر را دوست داشتید، از خواندن کتاب پرونده بالتیمور لذت می‌برید.

بخشی از کتاب پرونده بالتیمور

ماجرای من ماه فوریهٔ سال ۲۰۱۲ آغاز شد. یعنی، درست از همان زمانی که نیویورک را ترک کردم و به خانه‌ای رفتم که در بوکا راتون۳ فلوریدا اجاره کرده بودم. خانه را چند ماه قبل‌تر خریده بودم، آن هم با پولی که کمپانی برادران وارنر به خاطر خرید حق ساخت فیلم کتابم به من پرداخت کرده بود. به جز چندباری که برای چیدن وسیله رفتم بودم، تا آن زمان به طور دایم در خانه ساکن نشده بودم، خانه‌ای که در محله‌ای بسیار آرام واقع شده بود. اکثر همسایه‌هایم آدم‌هایی بودند سالمند که من نصف سنشان را داشتم. شاید هم یکی از دلایل اصلی‌ای که آنجا را انتخاب کرده بودم همین بود. به محله‌ای خیلی آرام احتیاج داشتم تا در کمال آرامش کارم را انجام دهم.

این‌بار تصمیم گرفته بودم، بر خلاف اقامت‌های پیشین، مدت زمان زیادی در خانه بمانم، برای همین هم ترجیح دادم فاصلهٔ ۱۹۰۰ کیلومتری را به جای هواپیما، با خودروام طی کنم. در طول سالیان گذشته، چندین و چند بار آن مسیر را پیموده بودم تا به عمو سول سر بزنم. برای همین هم آن را مثل کف دستم می‌شناختم. سول گلدمن، عموی من، پس از اتفاق دراماتیکی که برای خانواده‌اش رخ داده بود، ترجیح داده بود به میامی اسباب‌کشی کند. نیویورک را در حالی ترک کردم که دمای هوا ده درجه زیر صفر و لایهٔ نازکی از برف سطح زمین را در برگرفته بود. تقریباً دو روز بعد به مقصدم رسیدم. دائماً در فکر عمویم بودم. یک لحظه از ذهنم خارج نمی‌شد. به شدت دلتنگش بودم. دلم می‌خواست جاده را تا خود میامی ادامه دهم تا به او سر بزنم. ولی خب نمی‌شد. حتی دیگر گمان کردم شاید سر و سامان دادن به خانه‌ای که خریده بودم تنها بهانه‌ای بود برای بازگشت به فلوریدا.

معرفی نویسنده
عکس ژوئل دیکر
ژوئل دیکر

این روزها نام ژوئل دیکر له نام رمان پرونده هری کبر گره خورده است. این رمان که به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۴ میلیون نسخه آن در جهان به فروش رسیده، این نویسنده را به یک ستاره تبدیل کرده است. او در ۱۶ ژوئن ۱۹۸۵ در ژنو سوئیس متولد شد. دیکر رمان‌نویسی است که در نوجوانی رشته بازیگری را رها کرده و به تحصیل در رشته حقوق پرداخته است! با این وجود در سال ۲۰۱۰ برای همیشه با دنیای حقوق و وکالت خداحافظی کرد تا به طور تمام‌وقت به نویسندگی بپردازد.

نظرات کاربران

گیتالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

برخلاف دوستان که گفتند به پای کتاب دیگر نویسنده یعنی پرونده‌ی هری کبر نمی‌رسد، به‌نظر من این کتاب بسیار پخته‌تر و جذاب‌تر است. بالتیمور داستانی‌ست در ستایش خانواده. من دو روزه تمومش کردم. داستان بسیار گیراست و دوست‌داشتنی. اصلا صدای

- بیشتر
مهیار بیات
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

یه چیز جالب در مورد کتاب اینه که عموی مارکوس همون سول گودمن (گلدمن) سریال بهتره با سول تماس بگیریده! در کتاب میخونیم که وکیلی افسانه ای و معروفه که تاحالا پرونده‌ای رو نباخته ( خب پس همونه! ) که بنظرم

- بیشتر
دکتر علي رستمي ابيوردي
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

کتاب بدی نیست، واسه سرگرمی یک بار خوندن و یا شنیدن آن خوب است./ر

nil.see
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عالی عالی عالی ، شخصیت های کتاب بسیار دوست داشتنی هستند و در طول کتاب بسیار به شخصیت ها وابستگی احساس کردم

کاربر 4637924
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

ارزش وقت گذاشتن رو داره.. به شکل قشنگی روایت میکنه داستان رو

AS4438
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کتابی معمولی برای یکبارخواندن ، پرونده هری کبرازاین نویسنده عالی بود،سرگذشت یک خانواده بود.

کاربر ۲۴۰۱۳۷۹
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

کتاب خوبی بود. ولی به جذابیت پرونده هری کبر نبود. لطفا صوتی کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر رو هم قرار بدید. شدیدا مشتاق شنیدنش هستیم.

aysan
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

هری کبر رو ترجیح ولی این کتاب هم جالب بود👌🏻🌻

کاربر ۴۷۱۶۸۹۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

اصلا به خوبی پرونده هری کبر نیست گول نخورید به خاطر اسم نویسنده اش بخونیدش هیچ چیز خاصی نداره من نصف بیشتر کتاب رو خونده بودم هنوز داشت مقدمه می‌چید حیف پول حیف وقت

کاربر ۳۹۷۹۸۵۲
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

کسی که کتاب رو میخوند شدیدااااا رو مخ بود و اصلا بلد نبود لحن رو درست دربیاره. ترجمه هم بد بود . کتاب جالبی بود ولی در کل دوستش نداشتم . موضوع جذاب ولی سبک نوشتاری نه چندان خوبی داشت

زمان

۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان