دانلود و خرید کتاب آوای فرشته گیوم موسو ترجمه آریا نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای فرشته اثر گیوم موسو

کتاب آوای فرشته

نویسنده:گیوم موسو
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۴۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آوای فرشته

کتاب آوای فرشته نوشته گیوم موسو است که با ترجمه آریا نوری هم منتشر شده است. این کتاب داستان یک اشتباه است که منجر به یک موقعیت جنایی و پر از هیجان می‌شود، داستان رازهایی که باید پنهان بمانند اما فاش می‌شوند.

درباره کتاب آوای فرشته

در فرودگاه‌ها همیشه آدم‌ها با هم برخورد می‌کنند و اتفاقی نمی‌افتد، در کتاب آوای فرشته هم یک مرد و زن با هم برخورد می‌کنند. وسایلی که دستشان است بر رزمین می‌ریزد. آدم‌ها همیشه در فرودگاه عجله دارند و این بار هم این زن و مرد با عجله وسایلشان را جمع می‌کنند و پی کارشان می‌روند اما به طور تصادفی گوشی‌های هوشمندشان با هم جابه‌جا می‌شود. مدلین گرین و جاناتان لمپور کاملا غریبه هستند. هنگامی که آنها متوجه می‌شوند چه اتفاقی برای تلفن‌های همراهشان افتاده است، در دو طرف اقیانوس اطلس قرار دارند و بین آنها بیش از ده هزار کیلومتر فاصله است. 

آنها کم‌کم وسوسه می‌شوند و در تلفن همراه یکدیگر جستجو می‌کنند کنجکاوی خفیف کم‌کم به وسواس تبدیل می شود زیرا تلفن‌های همراه آنها رازهایی از زندگی گذشته آنها را فاش می‌کند: جاناتان زمانی آشپز مشهوری در جهان بود که زندگی درخشانش ناگهان از هم فرو پاشیده است. مدلین در پی یک پرونده وحشتناک، حرفه خود را به عنوان یک مامور پلیس رها کرده است و به یک گل فروشی پاریسی تبدیل شده. زندگی هر دوی آنها با رازهایی گره خورده است که هر دو فکر می‌کردند برای هیمشه دفن شده است. آنچه که با شروع یک کمدی عاشقانه شروع می‌شود، کم‌کم به سمت یک داستان هیجان انگیز می‌رود.

این داستان روایتی هیجان‌انگیز دارد و به گذشته شخصیت‌ها سفر می‌کند تا اطلاعاتی که مخفی کرده‌اند را نمایان کند، داستانی پرکشش که شما را با خود همراه می‌کند تا از سرنوشت و زندگی جاناتان و مدلین آشنا شوید. هردو رازی را دفن کرده‌اند که تکنولوژی آن را فاش می‌کند و زندگی‌شان را به هم می‌ریزد. این کتاب ریتم سریعی دارد و اجازه نمی‌دهد خواننده از خواندن آن خسته شود. 

خواندن کتاب آوای فرشته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره گیوم موسو

گیوم موسو متولد ۱۹۷۴ در فرانسه است. او در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد این سفر تصاویر دیگری از شناخت جهان به او داد. گیوم موسو به فرانسه برگشت در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ اقتصاد مشغول شد و پس از آن نیز در دبیرستان معام شد.

گیوم موسو توانست از یک تصادف مرگبار زنده بیرون بیاید و همین موضوع مرگ و فلسفه زندگی را به آثارش راه داد. او سال ۲۰۰۴ داستانی با همین موضوع به نام ... و بعد نوشت که بیش از یک‌میلیون نسخه از آن فروش رفت. این کتاب به‌سرعت در سراسر جهان ترجمه شد و خوانندگان و منتقدان از آن استقبال کردند. سال ۲۰۰۹ هم فیلمی از روی این کتاب ساخته شد.

بین مخاطبان ایرانی گیوم موسو با آثاری مانند «ماجرای ناپدیدشدن ونکا راکول»، «دختری از بروکلین»، «فردا»، «دختر کاغذی»، «سنترال پارک» و «دست سرنوشت» شناخته می‌شود. کتاب‌های او تا به‌حال به بیش از سی زبان برگردانده شده‌اند و بیش از 10 میلیون نسخه از این کتاب‌ها در سراسر جهان فروخته‌شده است.

معرفی نویسنده
عکس گیوم موسو
گیوم موسو

گیوم موسو نویسنده‌ی معاصر فرانسوی است. کتاب‌های او اکنون به بیش از سی‌وشش زبان ترجمه شده‌اند و در مجموع میلیون‌ها تیراژ دارند.

نظرات کاربران

Nimagh
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

چرا pdf؟؟؟

masoud
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

کتاب بصورت پی دی اف می باشد. خواندنش با نرم افزار طاقچه اندکی سخت است.

آتش
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

داستان یه مرد سرآشپز معروف و یه زن پلیسه که خیلی اتفاقی گوشی هاشون جا به جا میشه و هر کدوم جداگانه اسرار زندگی اون یکی رو با گشتن تو گوشی پیدا می کنه اسراری تاریک که به یه پرونده

- بیشتر
سهیلا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

تا حالا ۳ کتاب از این نویسنده خوندم که هرسه عالی بودن...جذاب هیجانی و پرکشش با موضوعهای کاملا جدید ..توصیه میکنم حتما کتابهاش روبخونید

خاکستری
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

کتابی زیبا و خواندنی که از همون صفحه اول خواننده رو درگیر ماجرا می کنه تا اخر

لیلا
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

ایده جذاب و خلاقانه اما منطق صفر نقش شانس در ایجاد داستانها و اتفاقات پررنگ‌ترین حالت ممکن در دنیای واقعی امکان پذیر نیست ابدا،حتی یک درصد نویسنده کل جهان را یک دهکده کوچک فرض میکند اتفاقاتی که برای رخ دادنش مدتها زمان لازمه چند

- بیشتر
m_jafari
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

انگار که نویسنده یه فیلم سینمایی و روی کاغذ نوشته بود . از اون کتابها که از یه جایی تا آخر کناب و می تونی حدس بزنی . با این وجود بازم کتاب خوبی بود.

hedyeh
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

ایده داستان بسیار جالب بود.ولی بنظرم داستان میتونست جنایی تر ، پخته تر باشه.

ملکه جنایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

کتاب زیبایی بود دوست داشتم بخونید قطعاً پشیمون نمیشین

کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

فقط میتونم بگم بسیار عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان