دانلود کتاب صوتی آزادی با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آزادی اثر مارگارت اتوود

دانلود و خرید کتاب صوتی آزادی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آزادی

کتاب صوتی آزادی نوشتهٔ مارگارت اتوود و ترجمهٔ حسین کاظمی‌یزدی و با صدای فریبا فصیحی است و انتشارات کتاب‌سرای نیک (جیحون) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آزادی

این کتاب صوتی نوشتهٔ نویسندهٔ توانای کانادایی، از مجموعه تکه‌های نیک است. در این اثر منتخبی از کتاب‌های سرگذشت ندیمه و تخم و ترکه ساحره را می‌‌شنویم که داستان‌هایی دربارهٔ موضوع آزادی است. کتاب صوتی آزادی فضایی نمادین از زندگی مردان و زنانی را روایت می‌کند که به شکل استعاری در زندان‌ به سر می‌برند و فریاد آزادی می‌زنند.

شنیدن کتاب صوتی آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و دوست‌داران ادبیات داستانی را به شنیدن کتاب آزادی دعوت می‌کنیم. اگر از شنیدن داستان‌های مربوط به حقوق زنان و فمنیسم لذت می‌برید، این کتاب صوتی را حتما بشنوید. 

درباره مارگارت اتوود

مارگارت اتوود زاده ۱۹۳۹ در کانادا است. او در کودکی دست به قلم شد و در شش سالگی اولین نمایش‌نامه‌اش را نوشت. مارگارت شعر هم می‌‌سرود. در سال ۱۹۵۷ تحصیلاتش را در کالج ویکتوریای دانشگاه تورنتو آغاز کرد و لیسانسش را در ۱۹۶۱ در رشته ادبیات انگلیسی به عنوان رشته اصلی و زبان فرانسوی و فلسفه به عنوان رشته‌های جانبی گرفت.

اتوود تاکنون بیشتر از ۴۰ رمان، داستان کوتاه، داستان کودک و کتاب‌های غیر داستانی منتشر کرده است. او رئالیسم سنتی را در نگارش می‌پسندد و زن‌ها شخصیت اصلی آثارش هستند.

آثار اتوود همیشه مورد توجه منتقدان بوده و جوایزی مانند پرنسس آستوریاس، آرتور سی. کلارک و جایزه‌ٔ بوکر نصیب او کرده‌اند.

«سرگذشت ندیمه»، «عروس فریبکار»، «گریس دیگر»، «اوریکس و کریک» و «چشم گربه» از آثار این نویسنده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی آزادی

و ترسناک کمونيست‌ها بودند: در دهه‌ی .... در زير هر بوته‌ای کسی کمين کرده بود. امروز تروريسم است. به ما می‌گويند که برای محافظت از ما در قبال اين تهديدها انواع اقدامات احتياطی صورت گرفته است. البته اين ديدگاه نادرست نيست: اين تهديدها تا حدودی وجود دارند؛ ولی ما از خودمان می‌پرسيم: آيا علاج بر بيماری می‌چربد يا نه؛ چقدر بايد آزادی‌مان را قربانی کنيم؟ 


معرفی نویسنده
عکس مارگارت اتوود
مارگارت اتوود

مارگارت اتوود یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان عصر حاضر، از آن دست هنرمندانی است که می توان نام «همه‌فن‌حریف» را بر آن‌ها نهاد. نویسنده، منتقد ادبی و شاعر پرکاری که نه‌تنها به‌واسطه‌ی درخشش در عرصه‌ی ادبیات، بلکه به دلیل ویژگی‌های شخصیتی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌‌اش مقبولیت و محبوبیت بالایی نزد هواداران خود کسب کرده است. با این‌که آثار ادبی اتوود اغلب با مضامین فمنیستی و اسطوره‌ای‌اش شناخته شده و در حوزه‌ی ادبیات علمی-تخیلی قرار می‌گیرد، اما سبک نوشتاری او از فرمول‌های عادی این ژانر گذر کرده و به شیوه‌ای نمادین، مرزهای رئالیسم سنتی را گسترش می‌دهد؛ از این رو مرور زندگینامه او و مسیری که جهت خلق آثار ارزشمندی چون رمان «سرگذشت ندیمه» پیموده است، برای علاقه‌مندان به ادبیات از جذابیت، و برای متخصصان این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان