دانلود کتاب صوتی برای یک شب عشق با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای یک شب عشق اثر امیل زولا

دانلود و خرید کتاب صوتی برای یک شب عشق

نویسنده:امیل زولا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برای یک شب عشق

کتاب صوتی برای یک شب عشق نوشتهٔ امیل زولا و ترجمهٔ محمود گودرزی است و سپیده سلیمیان آن را گویندگی کرده است. انتشارات ماه آوا این کتاب صوتی را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی برای یک شب عشق

داستان کتاب صوتی برای یک‌ شب عشق دربارهٔ مرد جوانی به‌نام ژولین میشون است که در خردسالی پدر و مادرش را از دست داده و در منزل مردی باغبان در شهر کوچک «پ» زندگی می‌کند. شخصیت مهم دیگر این‌داستان دختر جوانی به‌نام تزر دو مارسن است که در صومعه زندگی می‌کند و در ابتدای داستان، صومعه را ترک می‌کند. ماجرا از عشقی که ژولین به ترز پیدا می‌کند شروع می‌شود و... . 

امیل زولا نویسنده و روزنامه‌نگار فرانسوی قرن نوزدهم و بنیان‌گذار مکتب ادبی ناتورالیسم است. شهرت ادبی او بیشتر مدیون بیست جلد رمان به هم پیوستهٔ روگن ماکار است که جامعه‌ٔ فرانسوی را در دوران امپراتوری دوم وصف می‌کند. برخی از رمان مهم این مجموعه عبارت‌اند از : ژرمینال، آسومورا، رمین، پول.

شنیدن کتاب صوتی برای یک شب عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی برای یک شب عشق

ژولین در ظلمتی که ناگاه سراسر اتاق را گرفت، صدای بسته شدن در و دور شدن خش خش لباس ابریشمی ترز را در امتداد راهرو شنید. در انتهای شاه‌نشین، روی زمین نشست، هنوز جرئت نمی‌کرد از آنجا بیرون بیاید. ژرفای شب پرده‌ای جلوی چشم‌هایش می‌کشید، اما کنار خود وجود آن پای برهنه را که گویی تمام اتاق از حضورش سرد شده بود، حس می‌کرد.



معرفی نویسنده
عکس امیل زولا
امیل زولا

امیل زولا رمان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و روزنامه‌نگار فرانسوی است که او را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین نمایندگان مکتب ادبی ناتورالیسم و مهم‌ترین عوامل گسترش تئاتر ناتورالیستی دانست. او در زمره‌ی نویسندگان مطرح فرانسوی جای دارد که کتاب‌هایش در سطح جهان ترجمه و چاپ شده، مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته و بارها در سینما و تلویزیون مورد اقتباس واقع شده است.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

عشقی هولناک ومخوف که باعث جان دوانسان بیگناه شد، عالی،فوق العاده زیبا ولی تلخ.

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان